Page 22 - medorledor96
P. 22

‫עסקים וכלכלה‬

  ‫אבל אז מתברר שנדרשת עבודה מקיפה‬                            ‫משיארתט‪:‬לעמנואתר חי או מת?‬
  ‫יותר‪ .‬האתר זקוק לעדכונים שוטפים‪ ,‬העלאת‬
                                                             ‫ל עסק צומח מגיע לשלב שהוא מרגיש שהגיע הזמןכ‬
           ‫מאמרים‪ ,‬חידוש ועדכון של חומרים‪.‬‬                                                     ‫לבנות אתר‪.‬‬

‫נכון זה לא פשוט ולרובנו אין זמן להתעסק בזה באמת‪ ,‬למקרים‬      ‫אחרי טיפוח של העסק במשך תקופה ארוכה אנחנו‬
‫כאלה ממש בניתי שיתוף פעולה של סחוגל יחד עם החברה‬             ‫מתחילים לדמיין איך הוא הולך להיראות‪ ,‬איך יהיה דף הבית‪,‬‬
‫הגלובלית ‪ -‬תחזוק שוטף של האתר‪ ,‬קידום אורגני‪ ,‬מאמרים‬          ‫מה יהיה כתוב באודות‪ ,‬מתכננים את הכל כמו לבנות ארמון‬
‫שיעלו בצורה שוטפת והכל על מנת לייצר אתר מקודם‪ ,‬חי‬            ‫חול‪ .‬תחילה חופרים את הבור כדי לקבל את חומר הגלם ‪-‬‬
                                                             ‫במקרה של האתר מדובר בעסק עצמו‪ ,‬מתחילים לתכנן איך‬
          ‫ופעיל כדי שכולם יוכלו להנות ממנו‪ ,‬לפחות כמוכם‪.‬‬
                                                                           ‫הכל יראה ‪ -‬במקרה של העסק זה שלב האפיון‪.‬‬
‫אל תזניחו את האתר שלכם‪ ,‬זה כרטיס הביקור החזק ביותר‬           ‫מתחילים לבנות עם החול‪ ,‬הדלי והכף כמה קישוטים עם הידיים‬
                                              ‫שלכם‪.‬‬          ‫וטיפטיפות של חול עם מים ‪ -‬במקרה של העסק זו העבודה של‬

                    ‫שירטל עמנו ‪ -‬סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל‬                                ‫בונה האתרים והמעצב הגרפי‪.‬‬
                    ‫‪[email protected] 050-9444373‬‬
                                                                                            ‫ארמון החול מוכן‪ ,‬האתר בנוי‪.‬‬
                                                                                                  ‫זהו? נגמרה העבודה?‬

                                                             ‫רבים חושבים שבנייה של אתר מסתיימת ברגע שהוא מוכן‪,‬‬
                                                             ‫אנחנו מכניסים את התוכן‪ ,‬התמונות שאנחנו אוהבים‪ ,‬מסדרים‬

                                                                                                  ‫את הכל ועולים לאוויר‪.‬‬

                                                                                                                       ‫‪22‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27