Page 17 - medorledor96
P. 17

‫מגזין מדור לדור‬                                 ‫עסקים וכלכלה‬

‫‪17‬‬                      ‫המשפחה‬
                    ‫השניה שלכם‬

                                                           ‫מאת‪ :‬ירון אדלר‬

                 ‫טור הקודם דיברנו על הטבות שעסקים נותניםב‬
                   ‫ללקוחות חדשים ולא ללקוחות הקיימים שלהם‪.‬‬

                 ‫הפעם נדבר על טיפוח מערכת היחסים עם הלקוחות הכי טובים‬
                                                                  ‫של העסק‪.‬‬

                 ‫הפריבילגיה שיש לבעלי עסקים קטנים היא האפשרות שיש להם‬
                                            ‫להכיר אישית את הלקוחות שלהם‪.‬‬

                 ‫אנחנו לא מצפים מרשתות השיווק או האופנה הגדולות שיכירו‬
                 ‫אותנו‪ .‬הם לא ידעו איך קוראים לילדינו‪ ,‬הם לא ידעו שעברנו דירה‬
                 ‫לאחרונה והם לא ידעו שטעם הגלידה שאנחנו אוהבים הוא וניל‬

                                                                   ‫פצפוצים‪.‬‬

                 ‫בעלי עסקים שנותנים שירות אישי זכו בכלי חשוב מאד שמקנה‬
                 ‫להם יתרון על הגדולים‪ ,‬והוא היכולת ליצור קשרים בינאישיים עם‬

                                                                ‫לקוחותיהם‪.‬‬

                   ‫טיפוח מערכת יחסים עם הלקוחות שומר על‬
                   ‫נאמנות לקוח גבוהה מאד ואחוז נטישה אפסי‪.‬‬

                 ‫איזה לקוח יכול‪ ,‬או אפילו רוצה‪ ,‬לעזוב בעל עסק שכבר שזור כל כך‬
                                                                ‫עמוק בחייו?‬

                 ‫כשאתם מכירים את הלקוחות שלכם‪ ,‬אתם כבר אוטומטית רוצים‬
                 ‫בטובתם‪ ,‬יודעים טוב יותר מה הם צריכים ולכן מה ניתן להציע להם‪,‬‬
                 ‫ואתם מקדמים את שביעות הרצון של שני צדדי מערכת היחסים‬

                                                    ‫הזו‪ .‬גם שלהם וגם שלכם‪.‬‬

                 ‫השקיעו זמן בטיפוח הלקוחות שלכם‪ ,‬אל תרוצו מיד ללקוח‬
                             ‫הבא‪ .‬זו ללא ספק השקעה שתחזיר את עצמה‪.‬‬

                                    ‫ירון אדלר ‪ -‬מפתח אפליקציית ‪CLUBERR‬‬
                                        ‫לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני 	ם‬

                                 ‫‪[email protected] | 054-5822607‬‬

                                                                    ‫גיליון ‪96‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22