Page 34 - medorledor91
P. 34

‫עסקים וכלכלה‬

                                                         ‫מכירים מישהו‬
                                                            ‫שלא רוצה‬
                                                             ‫מחמאות?‬

‫ואז ייפתח מעגל של מחמאות שיובילו‬                                                                ‫מאת‪ :‬נורית אילוז‬
‫להמלצות‪ ,‬שיובילו ללקוחות חדשים‬
‫ולפרוייקטים חדשים‪ ,‬שיביאו מחמאות‪,‬‬                             ‫ני לא‪..‬א‬

                   ‫לקוחות נאמנים ושפע‪.‬‬                   ‫מחמאות תמיד עושות לנו טוב‪ ,‬מרימות‬
                                                         ‫לנו את האגו‪ .‬זה הכי כייף לקבל כי זאת‬
                             ‫נורית אילוז ‪ -‬יועצת עיסקית‬  ‫התמורה על כל המאמצים שאנחנו עושים‪ ,‬בחיים‬
            ‫‪[email protected] I 050-7751701‬‬           ‫ובעסק‪ .‬מחמאות נותנות המון סיפוק על העבודה‬

                                                                        ‫הקשה שאנחנו משקיעים בעסק‪.‬‬

                                                         ‫מצד שני‪ ,‬הרבה פעמים אנשים עושים פעולות ו"משוויצים" כדי‬
                                                         ‫שיראו אותם‪ ,‬כדי "לסחוט" מחמאות‪ .‬מה שמעניין אותם זה לקבל‬

                                                                                  ‫את המחמאה ולא להתאמץ במיוחד‪.‬‬

                                                         ‫אז מה נכון? ואיך נדע שאנחנו לא עושים את מה‬
                                                                    ‫שאנחנו עושים רק כדי שיחמיאו לנו?‬

                                                         ‫אני מצרפת פה כמה אבני בוחן לעשייה משובחת‪ ,‬שיש בה גם תוכן‬
                                                                                                             ‫ועומק‪:‬‬

                                                         ‫• לעשות את מה שאנחנו עושים מהלב‪ ,‬מתוך אכפתיות‪ ,‬ולא כדי‬
                                                                                                     ‫לצאת ידי חובה‪.‬‬

                                                         ‫• כל פרוייקט להתחיל עם תכנון קדימה שלו – מה צריכות להיות‬
                                                         ‫התשומות‪ ,‬מה נדרש לביצוע‪ ,‬מה רוצים לקבל כתוצאה מהפרויקט‪,‬‬

                                                                                          ‫תוצאות ספציפיות ומדידות‪.‬‬
                                                         ‫• לצאת מתוך נתינה ללקוחות ולאנשים בכלל ‪ -‬מה הם יקבלו‬
                                                         ‫כתוצאה ממה שאנחנו עושים? איזו תועלת הם יפיקו מהמעשים‬
                                                         ‫שלנו? מה אנחנו רוצים לתת להם? ולמה? ממה הם ייהנו הכי‬

                                                                                                            ‫הרבה?‬
                                                         ‫• מטרתו של כל עסק היא לשרת את לקוחותיו בצורה הטובה‬

                                                                                                             ‫ביותר‪.‬‬
                                                         ‫• כשהלקוחות יקבלו את כל התועלת הגדולה הזו‪ ,‬הם ישלמו‬
                                                         ‫בשמחה על השירות‪ .‬לא יהיה ויכוח על המחיר כי הם יבינו שאנחנו‬

                                                                                 ‫רוצים לתת כמה שיותר והם ייהנו מזה‪.‬‬

                                                                                                                  ‫‪34‬‬
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39