Page 35 - medorledor91
P. 35

‫מגזין מדור לדור‬

                                                               ‫שניה לפני שזה‬
                                                                     ‫מאחורינו‬

               ‫אז נכון‪ ,‬האפליקציה לא תגיד לו "בוקר טוב ירון"‪,‬‬                                            ‫מאת‪ :‬ירון אדלר‬
          ‫אבל אם הוא אוהב לקנות לחם מחמצת כל יום חמישי‪,‬‬
‫אז למה לא לפנק במבצע ייחודי רק את האיש האנונימי שקונה‬             ‫ני כאדם מן היישוב‪,‬א‬

                                      ‫מחמצת ביום חמישי?‬          ‫יודע שהפרטיות שלי זה הגבול האחרון‪.‬‬

‫אני מאמין שלכל אתגר בחיים‪ ,‬ובפרט בעסקים‪ ,‬יש פתרון כל עוד‬       ‫הפרטיות היא המלחמה שהציבור מנהל (וימשיך לנהל)‬
                                       ‫נתבל אותו ביצירתיות‪.‬‬    ‫בתקופה הנוכחית‪ ,‬וזו הקרובה‪ ,‬מול חברות הענק שסוחרות‬

        ‫לנו ב‪ - CLUBERR-‬הפרטיות היא הנקודה הכי חשובה‪,‬‬                                                          ‫בפרטיותנו‪.‬‬
                    ‫אבל בכל עסק זו נקודה אחרת‪ ,‬נושא אחר‪.‬‬       ‫לכן אני מנסה‪ ,‬ככל יכולתי‪ ,‬לתת כמה שפחות פרטים אישיים‬

                ‫ורק צריך לרצות‪ ,‬לחשוב ולתת דרור ליצירתיות‪,‬‬                                        ‫לחברות ולגופים חיצוניים‪.‬‬
‫לפתור את האתגר בדרך שתשמח את הלקוח ותגדיל את הצלחת‬
                                                               ‫מצד שני‪ ,‬כשהמוכר בחנות מגיש לי את הקפה רגיל שלי כמו שאני‬
                                                    ‫העסק‪.‬‬                                             ‫אוהב‪ ,‬אני מאד שמח‪.‬‬

              ‫ירון אדלר ‪ -‬מפתח אפליקציית ‪CLUBERR‬‬               ‫כשאני מתקשר לפיצה והם מזהים אותי‪ ,‬וישר יודעים מה אני הולך‬
                  ‫לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני 	ם‬                                               ‫להזמין‪ ,‬אני מאד שמח‪.‬‬

                ‫‪[email protected] | 054-5822607‬‬                ‫וכשאני נכנס לאתר בבנק‪ ,‬וכתוב לי – "בוקר טוב ירון"‪ .‬זה משפר לי‬
                                                                                                                 ‫את היום‪.‬‬

                                                                                         ‫אז יש איזשהו אמצע‪.‬‬

                                                               ‫בתחילת הדרך של ‪ CLUBERR‬נושא הפרטיות היה מה‬
                                                               ‫שהשקעתי בו הכי הרבה זמן‪ .‬מצד אחד‪ ,‬זו תשתית למועדוני‬
                                                               ‫לקוחות – 'משפחת הלקוחות' של העסק‪ ,‬אז חייבת להיות איזושהי‬

                                                                                                                  ‫היכרות‪.‬‬

                                                               ‫מצד שני‪ ,‬רציתי לתת את פתרון הפרטיות ההדוק ביותר שיכולתי‪,‬‬
                                                                                          ‫כדי להסיר כל דאגה מצד הלקוחות‪.‬‬

                                                                 ‫לאחר אינסוף לבטים והתייעצויות מקצועיות‪,‬‬
                                                                                      ‫מצאנו את דרך המלך‪:‬‬

                                                                 ‫הלקוח נשאר אנונימי לחלוטין‪ ,‬אולם תגענה‬
                                                                 ‫לו הצעות על בסיס היסטוריית הרכישות‬

                                                                                                     ‫שלו‪.‬‬

‫גיליון ‪35 91‬‬
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40