Page 24 - medorledor20
P. 24
ופנה
ההשפעה ההודית סוף סוף עונה
פני מספר שנים המותג H&Mצילם חבורת מאת :גלית מוסרי סטייליסטית אישית 050-8443381
גברים מסוקסים ובהם גבר בעל מראה אוריינטלי
יך תנצלו את סוף העונה להעשרת המלתחה שלכם ?א
ממגנט שלא נראה כלל כדוגמן קונבנציונאלי .בןל
התמונה שחוזרת על עצמה בכל סוף עונה הינה
גורהם ,36 ,הוא המוח והאף שמאחורי הבשמים הייחודיים התורים הארוכים המשתרכים לאיטם ,בקופות,
והיוקרתיים לבית .Byredoהוא נולד בשבדיה לאם הודית ברשתות השונות .תור ארוך של אנשים ,כמעט נופלים
ולאב שהוא חצי סקוטי וחצי קנדי .בצעירותו אהב לשחק
כדורסל ואף ניהל קריירה מקצועית בתחום שהסתיימה לה מעומס הבגדים.
לאחר שהחליט לפנות לכיוון אחר ,ונרשם ללימודי אמנות
סוף העונה ,עונת הצייד נפתחת ,ואתם הציידים והניצודים
בשטוקהולם.
גורהם מספר כי הכל השתנה אצלו כאשר נתקל במהלך כל אחד ומנסה לצוד את המציאה הטובה ביותר ,כשבדרך
ארוחת ערב במסעדה נתקל בבשם הנודע פייר וולף" :אני כלל המחיר כאן הוא הקובע ולא הצרכים האמתיים שלנו.
צריך לזכור שהמטרה של הרשתות הינה להיפטר מקולקציית
זוכר את הבושם שאבא שלי היה משתמש בו כשהייתי
ילד .פניתי לפייר וסיפרתי לו שזה היה בושם שהתאפיין החורף לפני כניסת הקולקציה החדשה.
בריח של תמצית שעועית ירוקה ולהפתעתי הוא מיד זיהה
אותו" .בהמשך נסע גורהם להודו ,לבקר במקום שבו גדלה אז לפני שאתם יוצאים לצייד הנה מס' עצות:
אמו" :המסע לשם השיב לי כל מיני זיכרונות והרבה בזכות לפני שאתם יוצאים לקנות בגדים ,בדקו תחילה מה יש לכם
הריח .רציתי ליצור בושם שיעורר את התחושה של להיות בארון ,שלא תחזרו שוב עם מעיל שחור כשבעצם יש לכם
שם ,בהודו הקסומה" ,הוא אמר. כבר שניים כאלה בארון.
אל תתפתו לקנות בגלל המחיר ,שאלו את עצמכם ,האם
|מהות שמקורה בצ'מבור| הייתם רוצים את החולצה גם אם היא לא הייתה במבצע ?
קנו בגדים שמתאימים למבנה הגוף שלכם ,לאופי ,לעיסוק
בשנת 2006הוא הקים את מותג הבישום 'ביירידו' ולא בגלל שהם במבצע קנו בגדים שמתאימים למידה שלכם,
כשמטרתו המוצהרת היא ליצור חברת בשמים שעיקר גדול אפשר לתקן ,אבל אם הבגד לוחץ או הנעליים לוחצות
התמחותה בפיתוח ריחות שעוסקים בזיכרון ספציפי .עם
פשוט ותרו על הקנייה.
הקמת המותג הוא השיק את הבושם "אסנס צאו לקניות עם רשימה ותקציב ,קנו בחוכמה
צ'מבור" שגרף הצלחה עולמית ,בעיקר לאחר
אז הנה כמה דוגמאות למבצעים ברשתות השונות :
שהפך לאחד מהבשמים הנמכרים ביותר קונים ב 200משלמים ₪ 100 F OX
ברשת חנויות היוקרה ברניז' ,בניו יורק. 50%הנחה M ANGO
הביקור בצ'מבור ,שכונה גדולה במרטהי 50%הנחה הוד יס
מומבאי ,העיר הגדולה ביותר בהודו והשנייה קרייזי ליין 40%-60%הנחה
בגודלה בעולם הותירה חותם עז על גורהם. עד 50%הנחה גול ברי
אותו שילוב מרתק של בניינים קולוניאליים
מרשימים ,אתרים היסטוריים ומקדשים, אלו רק כמה דוגמאות
לצד השווקים הססגוניים ,החופים הומי להנחות שניתנות
האדם וסצנת הקולנוע התוססת ("בוליבווד") שבו אותו בחנויות דגל בסוף
בקסמה המיוחד וכמחווה לה ולאימו האהובה הוא בחר
להשיק בסדרת "קולקשן" את הבושם הראשון מתוך סוף העונה
הארבעה ,בשם "אסנס צ'מבור".
לפני כעשור כל אזכור של תמרוק בהשראת שימו לב ההנחות
הינדיה העלה מייד בזיכרון ניחוח כבד מתייחסות לקולקציית
של שמן פצ'ולי וסבון אלגום ,אולם
כיום הודו כובשת את תעשיית הטיפוח החורף בלבד
המיינסטרימית ,ובגדול .מצלליות איפור ולא ל NEW COLLECTION -
ושפתונים בהשראת הצבעים העזים של
הודו ,דרך צבעי לק ססגוניים במיוחד בהשראת אז צאו ותתחדשו ,אבל עשו זאת
צבעי תבליניה ועד לקווי טיפוח לעור ולשיער המבוססים בחוכמה
על איורוודה ,שיטת טיפול עתיקה העושה שימוש בעשבי
שלכם
גלית
24מגזין מדור לדור