Page 31 - medorledor100
P. 31
מגזין מדור לדור
להיות מותג
מאת :ירון אדלר
לעומת זאת ,אם החלטתי לרכוש "טסלה" ,כנראה שלא אתבאס ולנו רוצים להיות מאושרים.כ
שרואים את הלוגו של האוטו מתנוסס.
אבל אני חייב להודות שאני לא יודע בפירוש מה
לכן ,לפני שאנו מתפנים לחשוב כיצד נעבוד על ההגדרה של אושר ,אז אני לא יכול להגיד אם אני
חיזוקהמותגשלנו,חיזוקהתפיסהשלהלקוחות
את העסק שלנו ,העבודה החשובה ביותר מתקרב או מתרחק ממנו.
שאנחנו צריכים להתחיל ממנה היא להחליט על
איזה ערך עליון אנו רוצים שיזוהה עם המותג כבעלי עסקים ,הרבה מאיתנו רוצים" להיות מותג".
שלנו .וחשוב שזה יהיה ערך שבאמת באמת או כי אמרו לנו שאנחנו צריכים לרצות את זה ,או כי איכשהו
נכנס לנו למודעות שמותגים זה דבר טוב ,אז כדאי שנהיה כזה.
חשוב לנו.
אבל מה זה? איך אני יודע אם אני מותג או אם אני מתקרב
כי לזייף דבר כזה לאורך זמן פשוט לא יעבוד. לזה? ולמה לעזאזל אני צריך להיות מותג?
גם אנחנו נתעייף ,וגם הלקוחות יעלו עלינו בשניה.
מותג זו הדרך שבה הלקוחות תופסים את העסק שלי( או
אז איך הייתם רוצים שלקוחות יתפסו את המותג שלכם? המוצר ,או השירות).
ירון אדלר -מפתח אפליקציית CLUBERR בתיאוריה ,כל בעל עסק הוא מותג .השאלה היא מותג של מה.
לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני ם כי כשאנחנו אומרים שאנחנו רוצים "להיות מותג" ,אנחנו בעצם
[email protected] | 054-5822607 מתכוונים ,שאנחנו רוצים להיות מותג מוביל במשהו.
31 עכשיו ,מתי זו מטרה לגיטימית?
כשאנחנו רוצים להוביל במשהו שהוא ערך עליון בעסק שלנו.
לדוגמה:
"רמי לוי" הוא מותג לרשת קמעונאית שנחשבת זולה .אם אני
רוצה עוף בשקל ,המותג הראשון שיעלה לי לראש זה רמי לוי.
אבל אם ארצה לרכוש בקבוק יין יוקרה לדייט ,כנראה שלא
ארצה שתהיה עליו מדבקת "רמי לוי".
גיליון 100