Page 31 - medorledor100
P. 31

‫מגזין מדור לדור‬

                                                             ‫להיות מותג‬

                                                                                  ‫מאת‪ :‬ירון אדלר‬

‫לעומת זאת‪ ,‬אם החלטתי לרכוש "טסלה"‪ ,‬כנראה שלא אתבאס‬              ‫ולנו רוצים להיות מאושרים‪.‬כ‬
                      ‫שרואים את הלוגו של האוטו מתנוסס‪.‬‬
                                                             ‫אבל אני חייב להודות שאני לא יודע בפירוש מה‬
  ‫לכן‪ ,‬לפני שאנו מתפנים לחשוב כיצד נעבוד על‬                  ‫ההגדרה של אושר‪ ,‬אז אני לא יכול להגיד אם אני‬
  ‫חיזוקהמותגשלנו‪,‬חיזוקהתפיסהשלהלקוחות‬
  ‫את העסק שלנו‪ ,‬העבודה החשובה ביותר‬                                                        ‫מתקרב או מתרחק ממנו‪.‬‬
  ‫שאנחנו צריכים להתחיל ממנה היא להחליט על‬
  ‫איזה ערך עליון אנו רוצים שיזוהה עם המותג‬                              ‫כבעלי עסקים‪ ,‬הרבה מאיתנו רוצים" להיות מותג"‪.‬‬
  ‫שלנו‪ .‬וחשוב שזה יהיה ערך שבאמת באמת‬                        ‫או כי אמרו לנו שאנחנו צריכים לרצות את זה‪ ,‬או כי איכשהו‬
                                                             ‫נכנס לנו למודעות שמותגים זה דבר טוב‪ ,‬אז כדאי שנהיה כזה‪.‬‬
                                  ‫חשוב לנו‪.‬‬
                                                             ‫אבל מה זה? איך אני יודע אם אני מותג או אם אני מתקרב‬
                ‫כי לזייף דבר כזה לאורך זמן פשוט לא יעבוד‪.‬‬                   ‫לזה? ולמה לעזאזל אני צריך להיות מותג?‬
            ‫גם אנחנו נתעייף‪ ,‬וגם הלקוחות יעלו עלינו בשניה‪.‬‬
                                                             ‫מותג זו הדרך שבה הלקוחות‪ ‬תופסים את העסק שלי‪( ‬או‬
‫אז איך הייתם רוצים שלקוחות יתפסו את המותג שלכם?‬                                                     ‫המוצר‪ ,‬או השירות)‪.‬‬

                   ‫ירון אדלר ‪ -‬מפתח אפליקציית ‪CLUBERR‬‬         ‫בתיאוריה‪ ,‬כל בעל עסק הוא מותג‪ .‬השאלה היא מותג של מה‪.‬‬
                       ‫לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני 	ם‬  ‫כי כשאנחנו אומרים שאנחנו רוצים "להיות מותג"‪ ,‬אנחנו בעצם‬

                ‫‪[email protected] | 054-5822607‬‬                       ‫מתכוונים‪ ,‬שאנחנו רוצים להיות מותג מוביל במשהו‪.‬‬

‫‪31‬‬                                                                                  ‫עכשיו‪ ,‬מתי זו מטרה לגיטימית?‬

                                                               ‫כשאנחנו רוצים להוביל במשהו שהוא ערך עליון בעסק שלנו‪.‬‬
                                                                                                               ‫לדוגמה‪:‬‬

                                                             ‫"רמי לוי" הוא מותג לרשת קמעונאית שנחשבת זולה‪ .‬אם אני‬
                                                              ‫רוצה עוף בשקל‪ ,‬המותג הראשון שיעלה לי לראש זה רמי לוי‪.‬‬

                                                             ‫אבל‪ ‬אם ארצה לרכוש בקבוק יין יוקרה לדייט‪ ,‬כנראה שלא‬
                                                                                    ‫ארצה שתהיה עליו מדבקת "רמי לוי"‪.‬‬

                                                                                                               ‫גיליון ‪100‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36