Page 26 - medorledor100
P. 26

‫שיווק וקידום‬

‫ראיה שונות כי בכל אחד מהמקרים האלה‪ ,‬למרות שמדובר על‬      ‫פוהטסבטהיסגדםלינוןחת‪0‬ר‪0‬י‪1‬פים‪₪150 ₪59‬‬        ‫בתוקף עד ‪0/12/22‬‬  ‫תוכן טוב‬
‫אותו נושא או במקרה שלנו על אותו שירות או מוצר‪ ,‬יש כאבים‬   ‫‪ 3‬קולד‪:‬ש‪3‬למ‪7‬וד‪3‬חו‪4‬רל‪-4‬וו‪4‬לא‪9‬דו‪-‬טר‪0‬ס‪225‬א‪00‬פ‪2‬‬
‫שונים‪ ,‬חיבורים שונים‪ ,‬עוגנים שונים לתלמידים שלו בכיתה‬                                                                                 ‫מאת‪:‬‬
‫ולכן הדרך הנכונה במקרה שלנו בהקשר לכתיבת פוסטים היא‬                                                                             ‫שירטל עמנו‬
‫לדבר על אותה הבעיה‪ ,‬לאותו הקהל רק שבכל פעם ניגע בכאב‬
‫או רווח שונים‪ .‬כי גם אם אנחנו נסתכל על כולם כמקשה אחת‪,‬‬   ‫תור מישהי שכותבת תוכן לבעלי עסקים‪ ,‬אחתב‬

                         ‫יש דברים שמייחדים כל אחד מהם‪.‬‬   ‫השאלות שאני נשאלת הכי הרבה היא "אבל איך את‬
                                                         ‫יכולה לכתוב תוכן טוב כמוני?" אז בואו נתחיל מזה‪.‬‬
     ‫רוצה לראות איך אנחנו נכנסות אל תוך הנעליים שלך?‬

                                                         ‫בשלב הראשון אני מדמה את החיים של בעל‪/‬ת העסק‪ .‬כבר‬
                                                         ‫בשיחת האסטרטגיה אני מזקקת את המהות האמיתית של‬

                                                                                                                       ‫האדם שנמצא מולי‪.‬‬

                                                                                                       ‫למה?‬

                                                         ‫כי כל אחד מאיתנו לפני שהוא בעל עסק – הוא אדם וכמו שאתם‬
                                                         ‫יודעים‪ ,‬עסקים עושים עם אנשים‪ .‬כשאנחנו נמצאות בסיטואציה‬
                                                         ‫שבה אנחנו רוצות לאפשר לבעלי עסקים לשחרר קצת את‬
                                                         ‫היום שלהם‪ ,‬לפנות את הזמן‪ ,‬להרגיע את כאב הראש שיש להם‬

                                                                   ‫סביב כתיבת פוסטים‪ ,‬זו הדרך שלנו לעשות את זה‪.‬‬

                                                         ‫אנחנו בעצם 'מעמידות פנים' שאנחנו‬
                                                         ‫הלקוחות‪ ,‬אנחנו נכנסות לתוך הנעליים שלהם‪,‬‬
                                                         ‫אנחנו משתמשות במילים שלהם‪ ,‬בצבעים‬
                                                         ‫שהם אוהבים‪ ,‬בביטויים בהם הם משתמשים‪,‬‬
                                                         ‫בשפה של העסק ובעזרת כל הדברים הללו‬
                                                         ‫אנחנו מחזקות את המותג שלהם גם מבחינה‬

                                                                      ‫מילולית וגם מבחינה ויזואלית‪.‬‬

‫שירטל עמנו ‪ -‬סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל‬                  ‫אנחנו עושות את ההתאמות לכל אחד מסוגי הלקוחות שיש לנו‬
‫‪[email protected] 050-9444373‬‬                            ‫כמו שמורה טוב עושה את ההתאמה בלימוד לכל אחד‬
                                                         ‫מהתלמידים שלו‪ .‬הרי כולנו יודעים שברגע שאנחנו נמצאים אל‬
                                                         ‫מול כיתה ואנחנו רוצים ללמד נושא מסוים חלק מהתלמידים‬
                                                         ‫יקבלו את ההסבר הראשון וחלק יבינו רק בהסבר השני או‬

                                                                                                           ‫השלישי‪.‬‬

                                                         ‫אבל אם יהיה מורה שיצא מנקודת הנחה שחזרה על אותו‬
                                                         ‫המשפט שוב ושוב יוביל להבנה עמוקה של כל התלמידים‪ ,‬הוא‬
                                                         ‫כנראה יטעה‪ .‬הדרך הנכונה היא להסביר את העניין מזוויות‬

                                                                                                                                     ‫‪26‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31