Page 29 - medorledor100
P. 29
מגזין מדור לדור שלושה כוכבי
מישלן ,שירות
אז כמישהו שידע זמנים טובים ונתן טיפים ענקיים מהלב רק כי
קיבל שירות טוב וידע גם זמנים פחות טובים וממש לא פרגן בטיפ "מזדמן"
למדתי להבין שכמובן זה לא המלצר שאשם ,גם לא בעל המסעדה,
מאת :שי מזרחי
זה רק שאנחנו התפתחנו בעולם חדש של
שירות .מהירות .ונוחות! אם יש משהו שאני תם נכנסים למסעדה ,ייתכן שלכבוד אירועא
רוצה שתקחו מכאן זה את שלושת המילים
האלו .זוהי שפת העסקים החדשה ,השפה משמעותי ,אולי יום הולדת ,אולי יום נישואין או
העברית הכבדה והמליצית מזמן הפכה לשפת סיבה חגיגית אחרת ...יש מצב שאפילו סתם באתם
אימוג'י ו-וואטסאפ! אז למה לא להביא את כל
להנות בלי סיבה בומבסטית.
הטוב הזה ישר למסעדות בכל הארץ.
אתם מאוד מסודרים ..הזמנתם את המקום מראש ,התיישבתם
זה כל הסיפור של המיזם החדש שלי simplestore.co.il במקום שאמרו לכם או איפה שפנוי ויש מצב שאפילו כבר יש לכם
שמאפשר לבעלי מסעדות ועגלות מזון לייצר בקלות תפריטי מנה מועדפת בראש ,בינתיים המארחת או המלצרית כבר הגישה
QRו-וואטסאפ פשוטים וללקוחות להזמין בדיוק את מה שהם לכם תפריטים ואפילו ברכה אתכם ב"בבקשה" עם חיוך מתוק
רוצים עם הערות כתובות בלי להמתין למלצר ,לנופף בידיים או
להתבאס ...ישירות דרך הסמארטפון ,וגם לדבר עם המסעדה ועזבה את השולחן.
ישירות בוואטסאפ ,אפילו במקום לצעוק למלצר "סליחהההה"
אפשר בלחיצת כפתור פשוט לקרוא לו וליידע אותו שאנחנו בום!
מחכים לו וצריכים אותו כרגע. 5דקות התהילה שלכם במסעדה ישראלית ממוצעת נגמרו .כמעט
שי מזרחי והרגשתם לרגע שאתם חשובים אבל עכשיו הרעב כבר מנקר
והבטן מקרקרת וממש אבל ממש בא לכם את הנודלס הזה כבר!
יזם עסקי וחברתי ,בונה אתרים ,עיצוב שיווק ושירותים עסקיים אבל המלצרים מתזזים ולכו תתפסו את תשומת ליבם ,הם בקושי
[email protected] 054-4458687 רואים אתכם .אתם תקועים דקות ארוכות עם בטן מקרקרת
במקום עם הכי הרבה מזון טעים – כמעט אבסורד .עד שהוא
29 שם לב אליכם המלצר הנחמד ,הסברתם לו שאתם לא רוצים בצל
במנה כי זה עושה לכם לא טוב והוא עזב לדרכו ,מעכשיו אתם
נמצאים בסטאטוס של "המתח" לא יודעים כמה זמן זה יקח ,אולי
מספק דקות ואולי חצי שעה ,האם המלצר הנחמד באמת זכר
להגיד לטבח שאני רוצה בלי בצל?
אני קורא לזה תחום אי הוודאות ...ולרוב כשאני במסעדות אני לא
יכול שלא לתהות למה נחוצה כל העמדת הפנים הזאת? האם
הם מנסים להיות מאוד שירותיים אבל משהו נופל אי שם בדרך
או שמא בישראל כמו בישראל עושים לך פרזנטציה טובה ואחר
כך אתה פשוט "עוד לקוח"...
גיליון 100