Page 29 - medorledor100
P. 29

‫מגזין מדור לדור‬                                                ‫שלושה כוכבי‬
                                                               ‫מישלן‪ ,‬שירות‬
‫אז כמישהו שידע זמנים טובים ונתן טיפים ענקיים מהלב רק כי‬
‫קיבל שירות טוב וידע גם זמנים פחות טובים וממש לא פרגן בטיפ‬            ‫"מזדמן"‬
‫למדתי להבין שכמובן זה לא המלצר שאשם‪ ,‬גם לא בעל המסעדה‪,‬‬
                                                                                                     ‫מאת‪ :‬שי מזרחי‬
  ‫זה רק שאנחנו התפתחנו בעולם חדש של‬
  ‫שירות‪ .‬מהירות‪ .‬ונוחות! אם יש משהו שאני‬                    ‫תם נכנסים למסעדה‪ ,‬ייתכן שלכבוד אירועא‬
  ‫רוצה שתקחו מכאן זה את שלושת המילים‬
  ‫האלו‪ .‬זוהי שפת העסקים החדשה‪ ,‬השפה‬                         ‫משמעותי‪ ,‬אולי יום הולדת‪ ,‬אולי יום נישואין או‬
  ‫העברית הכבדה והמליצית מזמן הפכה לשפת‬                      ‫סיבה חגיגית אחרת‪ ...‬יש מצב שאפילו סתם באתם‬
  ‫אימוג'י ו‪-‬וואטסאפ! אז למה לא להביא את כל‬
                                                                                       ‫להנות בלי סיבה בומבסטית‪.‬‬
          ‫הטוב הזה ישר למסעדות בכל הארץ‪.‬‬
                                                            ‫אתם מאוד מסודרים‪ ..‬הזמנתם את המקום מראש‪ ,‬התיישבתם‬
‫זה כל הסיפור של המיזם החדש שלי ‪simplestore.co.il‬‬            ‫במקום שאמרו לכם או איפה שפנוי ויש מצב שאפילו כבר יש לכם‬
‫שמאפשר לבעלי מסעדות ועגלות מזון לייצר בקלות תפריטי‬          ‫מנה מועדפת בראש‪ ,‬בינתיים המארחת או המלצרית כבר הגישה‬
‫‪ QR‬ו‪-‬וואטסאפ פשוטים וללקוחות להזמין בדיוק את מה שהם‬         ‫לכם תפריטים ואפילו ברכה אתכם ב"בבקשה" עם חיוך מתוק‬
‫רוצים עם הערות כתובות בלי להמתין למלצר‪ ,‬לנופף בידיים או‬
‫להתבאס‪ ...‬ישירות דרך הסמארטפון‪ ,‬וגם לדבר עם המסעדה‬                                                   ‫ועזבה את השולחן‪.‬‬
‫ישירות בוואטסאפ‪ ,‬אפילו במקום לצעוק למלצר "סליחהההה"‬
‫אפשר בלחיצת כפתור פשוט לקרוא לו וליידע אותו שאנחנו‬                                                          ‫בום!‬

                               ‫מחכים לו וצריכים אותו כרגע‪.‬‬  ‫‪ 5‬דקות התהילה שלכם במסעדה ישראלית ממוצעת נגמרו‪ .‬כמעט‬
                                                ‫שי מזרחי‬    ‫והרגשתם לרגע שאתם חשובים אבל עכשיו הרעב כבר מנקר‬
                                                            ‫והבטן מקרקרת וממש אבל ממש בא לכם את הנודלס הזה כבר!‬
  ‫יזם עסקי וחברתי‪ ,‬בונה אתרים‪ ,‬עיצוב שיווק ושירותים עסקיים‬  ‫אבל המלצרים מתזזים ולכו תתפסו את תשומת ליבם‪ ,‬הם בקושי‬
‫‪[email protected] 054-4458687‬‬                ‫רואים אתכם‪ .‬אתם תקועים דקות ארוכות עם בטן מקרקרת‬
                                                            ‫במקום עם הכי הרבה מזון טעים – כמעט אבסורד‪ .‬עד שהוא‬
‫‪29‬‬                                                          ‫שם לב אליכם המלצר הנחמד‪ ,‬הסברתם לו שאתם לא רוצים בצל‬
                                                            ‫במנה כי זה עושה לכם לא טוב והוא עזב לדרכו‪ ,‬מעכשיו אתם‬
                                                            ‫נמצאים בסטאטוס של "המתח" לא יודעים כמה זמן זה יקח‪ ,‬אולי‬
                                                            ‫מספק דקות ואולי חצי שעה‪ ,‬האם המלצר הנחמד באמת זכר‬

                                                                                      ‫להגיד לטבח שאני רוצה בלי בצל?‬

                                                            ‫אני קורא לזה תחום אי הוודאות‪ ...‬ולרוב כשאני במסעדות אני לא‬
                                                            ‫יכול שלא לתהות למה נחוצה כל העמדת הפנים הזאת? האם‬
                                                            ‫הם מנסים להיות מאוד שירותיים אבל משהו נופל אי שם בדרך‬
                                                            ‫או שמא בישראל כמו בישראל עושים לך פרזנטציה טובה ואחר‬

                                                                                             ‫כך אתה פשוט "עוד לקוח"‪...‬‬

                                                                                                              ‫גיליון ‪100‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34