Page 29 - medorledor99
P. 29
מגזין מדור לדור
מאת:אמירחיקניות ברשת
ימים כאלו הם חד פעמיים ,אבל אם באים לאק פריידיי כיום הוא אחד הימים הכי עמוסיםב
אליהם מאד מוכנים ,הם יכולים לשנות את
ברשת האינטרנט .זהו עונת השופינג שבין חג
מאזן ההכנסה של החברה והעסקים. ההודיה בארצות הברית לחג המולד .זהו יום שיא של
הצרכנות בארצות הברית .אבל המנהג תפס בכל העולם וגם
ימי שופינג וחגים הם משאת נפשם של כל עסק ועסק בעולם .עידן
הקורונה לא עצר את הקניות אלא ,ההיפך הוא פתח עידן חדש בישראל.
והפיל את הענפים המסורתיים שהיינו רגילים אליו. המשפט אוהבים לקנות ובשפע מילולית הוא נשמע יום שישי
בשנת 2018נשבר בישראל שיא של רכישות ברשת ,שעמדו על השחור אבל הקונוטציה אינה שלילית אלא הוא מבוסס על הביטוי
סך 3.19מיליארד שקל ,לא כולל רכישות במזומן בחנויות פיזיות. "in the black" שמשמעותו להרוויח.
אמיר חי משמעות הביטוי נעוצה במוסכמה מתוך עולם ראיית החשבון.
פתרונות שיווקיים באינטרנט Tubeformula - כבר מתחילת עידן האינטרנט הבלאק פריידיי תפס מקוס חזק
[email protected] I 050-831-222 מאד ,ורשתות הפרסום התמלאו בפרסומים מטורפים וחגיגת
29 שופינג אם זה באינטרנט ואם זה בחוץ הייתה חגיגה משמחת.
מתחילת עידן הקורנה האינטרנט היווה את מקור ההכנסה הגדול
ביותר לכל חברה וחברה בעולם בתקופת הבלאק פריידיי .כל
חברה הכינה תכנית אסטרטגית שיווקית דיגיטלית כמה חודשים
מראש לקראת יום הקניות המטורף.
גיליון 99