Page 27 - medorledor99
P. 27
מגזין מדור לדור
מה הקשר בין
Black Friday
לקניות רגשיות?
מאת :ענבל יפת
אז עכשיו ,לאחר שהבנו מה מניע אותנו לרכוש מוצרים ושירותים, נוצרים Black Fridayזהו היום הפותח את חגיגתל
כל שנותר הוא לתכנן את Black Fridayאצלנו בעסק... הקניות שבין חג ההודיה לחג המולד.
אזראשית ,הכינו רשימת מוצרים או שירותים אותם אתם מבקשים אנחנו כיהודים ובכלל ,מצטרפים לכל השמחה והששון
להציע ללקוחות שלכם. ופותחים את הארנק .בקיצור...חגיגת קניות בעיצומה.
לאחר מכן ,בדקו על איזה צורך עונה אותו מוצר או שירות בעבור והינה סיבה טובה לתרץ לעצמנו כמה אנחנו צריכים או זקוקים
הלקוח שלכם... לבגד הזה ,לנעל הזו ,לכלי הזה...
ואז צאו במבצעים לאותם המוצרים עם הדגשת הצורך ללקוח (לא כולנו ללא יוצא מן הכלל קונים מתוך רגש ולא מתוך היגיון .אנחנו
רק מחיר) .שווקו את המבצעים שלכם במדיות השונות אשר יגרמו קונים את הצבע שאנו אוהבים ,קונים חולצה בה אנו נראים טוב,
קונים מוצר שמוצא חן בעינינו .אנחנו מתרצים את הקניה בהסבר
לתנועת לקוחות אליכם לעסק. שכלתי ,אך בפועל אנו קונים זאת מתוך דחף רגשי ולא מתוך צורך
תהיוסבלניםוחייכנים .לקוחות לא אוהבים מוכרים זועפים או חמורי
אמיתי
סבר...
דברו ללב של הלקוח במילים כמו ...אתה נראה טוב עם זה ,אתה איך כל זה מתקשר אלינו כבעלי עסקים???
אוהב את זה ,זה ממש מחמיא לך ...זה הטעם שאתה אוהב ...כאשר
נדבר ללב ונעצים את הלקוח ,אנו מדברים לרגש ,שהוא כפתור אם נדע ונבין מהו הצורך עליו המוצר שלנו עונה ללקוחות ,נדע
להנגיש את המוצר ללקוח בצורה רגשית ,רוב הסיכויים שהלקוח
הקניות של הלקוח הטיפוסי.
יקנה את המוצר שלנו או את השירות אותו אנו מציעים.
אז הסבירו בצורה שכלתנית אך רגשית ותגדילו מכירות.
לכן ,כאשר אנו מתכננים למכור מוצר או
Black Fridayשמח לכולכם שירות ,חובה עלינו לחשוב מהו הצורך עליו
שלכם, עונה המוצר או השירות בעבור הלקוחות שלנו.
כאשר נדע את הצורך ,נדע טוב יותר לשווק
ענבל יפת -פיתוח ויעוץ לעסקים את המוצר ולבנות מבצע התואם את צורכי
מפתח תבנית השילוש הקדוש לניהול עסק מצליח
הלקוח.
לנהל במקום להתנהל
[email protected] I 050-4242606
גיליון 27 99