Page 35 - medorledor94
P. 35
מגזין מדור לדור
איך מכל אילו ניתן להשיג לקוחות??? עין רואה – עין קונה
עכשיו יש לבחון מהו הפתרון אותו אנו מציעים. מאת :ענבל יפת
למי מתאים הפתרון אותו אנו מציעים או במלים אחרות ,מיהו
קהל היעד שלנו? מה מייחד ומבדיל אותנו ,את הפתרון שאנו די להשיג לקוחות ,אנו צריכים נראות ,צריכיםכ
נותנים משאר בעלי המקצוע הדומים לנו? ואז ,אחרי שחידדנו נוכחות .אם אתה לא שם ,אתה לא קיים!!!
את קהל היעד והפתרון ...יאלללה ...לעבודה!!! כל אחד מאיתנו מעולה בתחומו ,איש מקצוע
מהמעלה הראשונה .אך להיות איש מקצוע ,אדם
תבחרו פלטפורמה מתאימה לכם ,אשר בה ישר והגון ,לא מביא לקוחות .את הלקוחות שלנו אנו משיגים
נמצא אותו קהל יעד ותתחילו להעלות תמונות,
כתבות ,מאמרים ,טיפים ,התלבטויות ועוד... משווק ופרסום.
שמרו על קצב העלאת פוסטים קבוע של אחד זה נכון שניתן להשיג לקוחות מפה לאוזן ,אך כדי שהשמועה
לשבוע ביום קבוע .אנשים מתרגלים ומחפשים תעבור בחוצות העיר ,אנו קודם כל צריכים לקוחות .צריכים
מישהו שישגרר אותנו .כדי להשיג את המישהו הזה ,את
אתכם.
השגריר הזה ,אנו צריכים לשווק ולפרסם את עצמנו.
בקיצור ,תפגינו נוכחות קבועה ורצופה ומקצועית
אז זכרו ,אם אתה לא שם אתה לא קיים. חוץ מזה ,בואו נדבר על יחס המרה .יחס המרה הוא היחס בין
כי מי שקיים ,אז העין רואה והעין קונה. כמות השגרירים אשר יש לנו בחוץ לבין כמות הלקוחות אשר
מגיעים בזכותם .כלומר ,בכדי שהמלצות מהפה לאוזן יעבדו,
שלכם, אנו צריכים כמות שגרירים לא מבוטלת .אז איך ניתן להשיג
ענבל יפת -יועץ ומאמן עסקי. את השגרירים הללו? שוב חזרנו לנקודת ההתחלה ,צריך שווק
מפתח תבנית השילוש הקדוש לניהול עסק מצליח
ופרסום.
לנהל במקום להתנהל
איך יוצרים נראות ושווק?
[email protected] I 050-4242606
פייסבוק ,אינסטגרם ,לינקדאין ,אתר אינטרנט ,פרסומי חוצות,
35 פרסום במדיה התקשורתית ,כתבות ומאמרים...
כל כך הרבה אמצעי נראות ושווק יש לנו היום.
גיליון 94