Page 35 - medorledor94
P. 35

‫מגזין מדור לדור‬

                 ‫איך מכל אילו ניתן להשיג לקוחות???‬             ‫עין רואה – עין קונה‬

              ‫עכשיו יש לבחון מהו הפתרון אותו אנו מציעים‪.‬‬                                               ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
‫למי מתאים הפתרון אותו אנו מציעים או במלים אחרות‪ ,‬מיהו‬
‫קהל היעד שלנו? מה מייחד ומבדיל אותנו‪ ,‬את הפתרון שאנו‬          ‫די להשיג לקוחות‪ ,‬אנו צריכים נראות‪ ,‬צריכיםכ‬
‫נותנים משאר בעלי המקצוע הדומים לנו? ואז‪ ,‬אחרי שחידדנו‬               ‫נוכחות‪ .‬אם אתה לא שם‪ ,‬אתה לא קיים!!!‬

                  ‫את קהל היעד והפתרון‪ ...‬יאלללה‪ ...‬לעבודה!!!‬  ‫כל אחד מאיתנו מעולה בתחומו‪ ,‬איש מקצוע‬
                                                              ‫מהמעלה הראשונה‪ .‬אך להיות איש מקצוע‪ ,‬אדם‬
  ‫תבחרו פלטפורמה מתאימה לכם‪ ,‬אשר בה‬                           ‫ישר והגון‪ ,‬לא מביא לקוחות‪ .‬את הלקוחות שלנו אנו משיגים‬
  ‫נמצא אותו קהל יעד ותתחילו להעלות תמונות‪,‬‬
  ‫כתבות‪ ,‬מאמרים‪ ,‬טיפים‪ ,‬התלבטויות ועוד‪...‬‬                                                                 ‫משווק ופרסום‪.‬‬
  ‫שמרו על קצב העלאת פוסטים קבוע של אחד‬                        ‫זה נכון שניתן להשיג לקוחות מפה לאוזן‪ ,‬אך כדי שהשמועה‬
  ‫לשבוע ביום קבוע‪ .‬אנשים מתרגלים ומחפשים‬                      ‫תעבור בחוצות העיר‪ ,‬אנו קודם כל צריכים לקוחות‪ .‬צריכים‬
                                                              ‫מישהו שישגרר אותנו‪ .‬כדי להשיג את המישהו הזה‪ ,‬את‬
                                    ‫אתכם‪.‬‬
                                                                       ‫השגריר הזה‪ ,‬אנו צריכים לשווק ולפרסם את עצמנו‪.‬‬
            ‫בקיצור‪ ,‬תפגינו נוכחות קבועה ורצופה ומקצועית‬
                    ‫אז זכרו‪ ,‬אם אתה לא שם אתה לא קיים‪.‬‬        ‫חוץ מזה‪ ,‬בואו נדבר על יחס המרה‪ .‬יחס המרה הוא היחס בין‬
                     ‫כי מי שקיים‪ ,‬אז העין רואה והעין קונה‪.‬‬    ‫כמות השגרירים אשר יש לנו בחוץ לבין כמות הלקוחות אשר‬
                                                              ‫מגיעים בזכותם‪ .‬כלומר‪ ,‬בכדי שהמלצות מהפה לאוזן יעבדו‪,‬‬
                                                    ‫שלכם‪,‬‬     ‫אנו צריכים כמות שגרירים לא מבוטלת‪ .‬אז איך ניתן להשיג‬
                                ‫ענבל יפת ‪ -‬יועץ ומאמן עסקי‪.‬‬   ‫את השגרירים הללו? שוב חזרנו לנקודת ההתחלה‪ ,‬צריך שווק‬
              ‫מפתח תבנית השילוש הקדוש לניהול עסק מצליח‬
                                                                                                                ‫ופרסום‪.‬‬
                                       ‫לנהל במקום להתנהל‬
                                                                                           ‫איך יוצרים נראות ושווק?‬
                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬
                                                              ‫פייסבוק‪ ,‬אינסטגרם‪ ,‬לינקדאין‪ ,‬אתר אינטרנט‪ ,‬פרסומי חוצות‪,‬‬
‫‪35‬‬                                                                         ‫פרסום במדיה התקשורתית‪ ,‬כתבות ומאמרים‪...‬‬
                                                                             ‫כל כך הרבה אמצעי נראות ושווק יש לנו היום‪.‬‬

                                                                                                                 ‫גיליון ‪94‬‬
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40