Page 31 - medorledor92
P. 31

‫מגזין מדור לדור‬                                               ‫משאלת בעלי‬
                                                           ‫עסקים ‪ -‬לא מה‬
‫בתחומו‪ ,‬ולהיות עסק שהלקוחות אוהבים לבוא ולצרוך את מוצריו‪.‬‬
                                                                 ‫שחשבתם‬
  ‫אנחנו בעידן שבו האותנטיות היא היסוד הכי‬
                             ‫חשוב בעסקים‪.‬‬                                                            ‫מאת‪ :‬ירון אדלר‬

  ‫עסק שישים את לקוחותיו ראשונים מתוך‬                       ‫ולם חושבים שהמשאלה של בעל עסק היא תמידכ‬
    ‫אמונה אמיתית שהוא רוצה לעשות להם טוב –‬                                          ‫"לעשות המון כסף"‪.‬‬
  ‫הלקוחות ירגישו את זה לבד‪ ,‬ויטיסו אותו‬
                                                           ‫שאם בעלי עסק היו יכולים‪ ,‬הם היו מעלים את המחירים‬
                                  ‫להצלחה‪.‬‬                        ‫של כל המוצרים שלהם למקסימום האפשרי‪ ,‬עושים 'מכה'‪,‬‬
                                                                                    ‫סוגרים את הבסטה ‪ -‬וחיים מהרווחים‪.‬‬
                              ‫אז מה המשאלה שלכם?‬
              ‫ירון אדלר ‪ -‬מפתח אפליקציית ‪CLUBERR‬‬                                    ‫אבל האמת ‪ -‬היא אחרת לגמרי‪.‬‬

                  ‫לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטני 	ם‬          ‫אם אתם מכירים בעלי עסק‪ ,‬או שאתם בעלי עסק בעצמכם‪,‬‬
                ‫‪[email protected] | 054-5822607‬‬                                 ‫עצרו רגע לפני שתמשיכו לקרוא‪ ,‬וחשבו –‬
                                                                                                 ‫מהי המשאלה שלכם?‬
‫‪31‬‬
                                                           ‫אם היתה לכם אפשרות לעשות השנה את כל הכסף שאתם צריכים‪,‬‬
                                                                   ‫ולסגור את העסק בסוף השנה‪ ,‬האם הייתם הולכים על זה?‬

                                                                            ‫אז מסתבר שהמשאלה שלנו היא לא בדיוק זו‪.‬‬
                                                           ‫זה נכון‪ ,‬אנחנו לא מתנגדים לרווחים נאים‪ ,‬וזו בלי ספק מטרה‬

                                                                                 ‫ראויה‪ ,‬אך זו לא המשאלה השלמה שלנו‪.‬‬

                                                           ‫כשאני הקמתי את העסק‪ ,‬החזון היה לאפשר לכל עסק קטן להנות‬
                                                                                      ‫מהפירות של מועדון לקוחות משלו‪.‬‬

                                                                   ‫להרוויח הרבה יותר מאשר אם לא היה לו מועדון לקוחות‪.‬‬
                                                                                   ‫מועדון לקוחות כזה 'כמו של הגדולים'‪,‬‬

                                                                         ‫שלא היה לפני ‪ CLUBERR‬עבור עסקים קטנים‪.‬‬

                                                           ‫כל פעם שעסק נרשם ומתחיל להרוויח מהמועדון שבנה בזכות‬
                                                                    ‫‪ ,CLUBERR‬המשאלה שלי מקבלת עוד חיזוק חיובי‪.‬‬
                                                                      ‫כמוני‪ ,‬גם רוב בעלי העסקים שאני אוהב לעבוד איתם‪,‬‬

                                                                  ‫שואפים‪ ,‬לצד הצלחת העסק‪ ,‬לעשות טוב ללקוחות שלהם‪,‬‬
                                                                                           ‫לעשות שינוי‪ ,‬להשאיר חותם‪,‬‬

                                                           ‫לעשות לזולת קצת יותר טוב מאיך שהוא היה לפני שהוא פגש‬
                                                                      ‫אותם‪ ,‬לפני שהוא צרך את המוצר או השירות שלהם‪.‬‬

                                                           ‫בזכות משאלה כזו‪ ,‬לעסק יש סיכוי הרבה יותר גדול להפוך למוביל‬

                                                                                                              ‫גיליון ‪92‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36