Page 29 - medorledor87
P. 29
מגזין מדור לדור
איך נוהגים עסק
נכון בחורף?
מאת :ענבל יפת
שני מוצרים של שנים במחיר אחד ,כאשר המוצר המבוקש לעונה מיד לקראת החורף ישנן פרסומות בתקשורת על הכןת
זו נמצא ביחד עם מוצר פחות מבוקש .אם מדובר בשרות ,לחבר רכב לחורף...
חבילת שני שירותים יחד... כמו הרכב ,כך גם בעסק שלנו! לכל עונה בשנה ,יש את דפוס
ועוד רעיונות נוספים. ההתנהגות וההרגלים שלה.
ועכשיו ,עדכנו את המבצעים ,המוצרים והשירותים בהתאם בקיץ ,אנשים אוהבים יותר לצאת ולהסתובב .בחורף אנשים יותר
לרלוונטיות הקורונה אם רלוונטית לגביכם. מסתגרים .וכל זה עוד ללא קשר לתקופת הקורונה בה העסק שלנו
רק ניתוח כזה עם בניה נכונה של תמהיל עובד לא עובד...
המוצרים או השירותים הנכונים לעונה ,יקלו
עלינו את לצלוח את עונת החורף עם מחזור אז בואו נראה איך מכינים את העסק לעונת השנה
החורפית ועוד בעידן קורונה...
רווחי וראש מעל המים.
ראשית ,התעלמו מהקורונה עד כמה שאפשר...
ועוד דבר אחרון ,אנו מתקרבים לסוף שנה הדבר הבא -נסו לנתח את דפוס ההתנהלות של הלקוחות שלכם
אזרחית... בתקופה זו של השנה ...כמובן כל אחד בהתאם לסוג המוצר או
האם הכנתם את העסק לספירת מלאי למי שסופר מלאים? השרות אתו הוא מוכר.
האם הכנתם תוכנית עסקית ועבודה לשנה הקרובה הכוללת האם ישנה ירידה בהכנסות בתקופה זו של השנה או אולי עליה...
האם ישנה דרישה שונה למוצר או שרות מסויימים בעונה זו של
בתוכה את אתגרי הקורונה?
השנה...
זכרו ,לנהל עסק ,זה כמו לנהוג רכב ,צריך לתכנן את המסלול ,ולהכין האם בעונה זו של השנה מרבית המכירות מתבצעות דרך הרשת
את הרכב לעונות השנה ,כך גם את העסק!
או פרונטלי (בהתעלמות מהקורונה)...
זמין לשרותכם, עוד ועוד שאלות ,כל אחד בהתאם לתחום עיסוקו ,השרות או
ענבל יפת
המוצר אותו הוא מוכר...
המטרה – Dtarget
לאחר שענינו על כל אילו ,תקבלו תמונה -איזה מוצר נמכר יותר ,מי
[email protected] I 050-4242606 מהלקוחות מגיע לבית העסק ומי מבקש לקבל שרות דרך הרשת,
29 האם אנו בקיטון או בגידול של ההכנסות בעונה זו של השנה...
עם התמונה הזו ,נוכל עכשיו לתכנן מבצעים ,כמו למשל ,לצרף
גיליון 87