Page 29 - medorledor87
P. 29

‫מגזין מדור לדור‬

                                                                ‫איך נוהגים עסק‬
                                                                    ‫נכון בחורף?‬

                                                                                                   ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬

‫שני מוצרים של שנים במחיר אחד‪ ,‬כאשר המוצר המבוקש לעונה‬           ‫מיד לקראת החורף ישנן פרסומות בתקשורת על הכןת‬
‫זו נמצא ביחד עם מוצר פחות מבוקש‪ .‬אם מדובר בשרות‪ ,‬לחבר‬                                               ‫רכב לחורף‪...‬‬

                                  ‫חבילת שני שירותים יחד‪...‬‬      ‫כמו הרכב‪ ,‬כך גם בעסק שלנו! לכל עונה בשנה‪ ,‬יש את דפוס‬
                                       ‫ועוד רעיונות נוספים‪.‬‬                                     ‫ההתנהגות וההרגלים שלה‪.‬‬

‫ועכשיו‪ ,‬עדכנו את המבצעים‪ ,‬המוצרים והשירותים בהתאם‬               ‫בקיץ‪ ,‬אנשים אוהבים יותר לצאת ולהסתובב‪ .‬בחורף אנשים יותר‬
                ‫לרלוונטיות הקורונה אם רלוונטית לגביכם‪.‬‬          ‫מסתגרים‪ .‬וכל זה עוד ללא קשר לתקופת הקורונה בה העסק שלנו‬

  ‫רק ניתוח כזה עם בניה נכונה של תמהיל‬                                                                       ‫עובד לא עובד‪...‬‬
  ‫המוצרים או השירותים הנכונים לעונה‪ ,‬יקלו‬
  ‫עלינו את לצלוח את עונת החורף עם מחזור‬                         ‫אז בואו נראה איך מכינים את העסק לעונת השנה‬
                                                                                  ‫החורפית ועוד בעידן קורונה‪...‬‬
                     ‫רווחי וראש מעל המים‪.‬‬
                                                                                ‫ראשית‪ ,‬התעלמו מהקורונה עד כמה שאפשר‪...‬‬
       ‫ועוד דבר אחרון‪ ,‬אנו מתקרבים לסוף שנה‬                     ‫הדבר הבא ‪ -‬נסו לנתח את דפוס ההתנהלות של הלקוחות שלכם‬
                                    ‫אזרחית‪...‬‬                   ‫בתקופה זו של השנה‪ ...‬כמובן כל אחד בהתאם לסוג המוצר או‬

     ‫האם הכנתם את העסק לספירת מלאי למי שסופר מלאים?‬                                                   ‫השרות אתו הוא מוכר‪.‬‬
‫האם הכנתם תוכנית עסקית ועבודה לשנה הקרובה הכוללת‬                 ‫האם ישנה ירידה בהכנסות בתקופה זו של השנה או אולי עליה‪...‬‬
                                                                ‫האם ישנה דרישה שונה למוצר או שרות מסויימים בעונה זו של‬
                               ‫בתוכה את אתגרי הקורונה?‬
                                                                                                                   ‫השנה‪...‬‬
‫זכרו‪ ,‬לנהל עסק‪ ,‬זה כמו לנהוג רכב‪ ,‬צריך לתכנן את המסלול‪ ,‬ולהכין‬  ‫האם בעונה זו של השנה מרבית המכירות מתבצעות דרך הרשת‬
                     ‫את הרכב לעונות השנה‪ ,‬כך גם את העסק!‬
                                                                                         ‫או פרונטלי (בהתעלמות מהקורונה‪)...‬‬
                                            ‫זמין לשרותכם‪,‬‬       ‫עוד ועוד שאלות‪ ,‬כל אחד בהתאם לתחום עיסוקו‪ ,‬השרות או‬
                                                 ‫ענבל יפת‬
                                                                                                    ‫המוצר אותו הוא מוכר‪...‬‬
                                        ‫המטרה – ‪Dtarget‬‬
                                                                ‫לאחר שענינו על כל אילו‪ ,‬תקבלו תמונה ‪ -‬איזה מוצר נמכר יותר‪ ,‬מי‬
                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬          ‫מהלקוחות מגיע לבית העסק ומי מבקש לקבל שרות דרך הרשת‪,‬‬

‫‪29‬‬                                                                  ‫האם אנו בקיטון או בגידול של ההכנסות בעונה זו של השנה‪...‬‬
                                                                ‫עם התמונה הזו‪ ,‬נוכל עכשיו לתכנן מבצעים‪ ,‬כמו למשל‪ ,‬לצרף‬

                                                                                                                    ‫גיליון ‪87‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34