Page 31 - medorledor87
P. 31

‫מגזין מדור לדור‬

                                                              ‫נתינה‬

                                                             ‫מאת‪ :‬נורית אילוז‬

  ‫אני גיליתי שכשאני באה מתוך כוונת נתינה‬                      ‫בבקשה תעשי לי הנחה " אמר הלקוח״‬
  ‫טהורה‪ ,‬בלי רצון לקבל משהו בחזרה‪ ,‬אני‬
                                                               ‫הפוטנציאלי" עכשיו זו תקופה שאין לי הרבה‬
                        ‫מקבלת הרבה יותר‪.‬‬                              ‫כסף‪ .‬יש קורונה" "בבקשה" אמרתי‪.‬‬

  ‫והלקוחות קולטים את זה‪ .‬הם ממליצים וכך באים עוד לקוחות‪  .‬‬                                ‫מה אתם הייתם עושים במקומי?‬
‫לקוחות חדשים באים כי מישהו שהם אוהבים ומעריכים הפנה‬          ‫יש הרבה אנשי עסקים שמתמרמרים על זה שהיום כל הלקוחות‬
‫אותם אליכם‪ .‬מישהו שהם סומכים עליו ועל שיקול הדעת שלו אמר‬     ‫משווים מחירים‪ .‬מחזיקים את הכסף בכיס‪ .‬הם בטוחים שאם יעשו‬
                                                             ‫הנחה הלקוח יקנה את המוצר או השירות ובפעם הבאה ילך‬
                                 ‫להם "תפנו ל‪ . X-‬הוא טוב‪".‬‬
                                 ‫זה מה שמקבלים מנתינה‪  .‬‬                   ‫למישהו יותר זול ויקנה ממנו‪  .‬הם ייצאו "פריירים"‪.‬‬
                        ‫קיבלתי ‪ 2‬לידים חמים תוך ‪ 10‬דקות‪   .‬‬  ‫למה? כי הלקוחות מחפשים תמיד את השירות או המוצר הזול‬
                                ‫נורית אילוז ‪ -‬יועצת עיסקית‬
               ‫‪[email protected] I 050-7751701‬‬                                                      ‫יותר‪ ,‬במיוחד היום‪.‬‬

‫‪31‬‬                                                                    ‫ואני מציעה להסתכל על זה בזווית אחרת ‪-‬‬

                                                             ‫האפשרות לתת משהו למישהו‪ .‬לעזור לו‪  .‬לתת לו יותר ממה שהוא‬
                                                             ‫מצפה לקבל‪ .‬להשקיע את הנשמה והמחשבה בלחשוב איך באמת‬
                                                             ‫לעזור לו‪  .‬מה מפריע לו‪ .‬לא רק הרצון שלו‪ ,‬אלא מה מציק לו באמת ‬
                                                             ‫אני לא יודעת אם אמרו לכם‪ ,‬רוב אנשים השיווק היום מדברים על‬

                                                                                                ‫בידול‪ ,‬או לתת ערך ללקוח‪.‬‬

                                                                         ‫ואנחנו‪ ,‬כבעלי עסקים‪ ,‬פה בשביל לתת‪.‬‬

                                                             ‫לתת לעולם וללקוחות את האפשרות ליהנות ממה שאנחנו‬
                                                             ‫מוכרים‪ .‬מהשירות‪ ,‬מהאיכות של המוצרים והשירותים‪ ,‬מהתועלת‬

                                                                                                     ‫שאנחנו נותנים להם‪.‬‬

                                                                                                                 ‫גיליון ‪87‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36