Page 26 - medorledor84
P. 26
עסקים וכלכלה
מה שחשוב לנו כמפרסמים שלא נכנס אנחנו לרכבת הרים רכבת הרים
מבחינה כספית בזמן הפרסום שלנו .מהניסיון שלי ידעתי הפסדים בGoogle Ads -
בגלל חוסר זהירות .חשוב מאד להקפיד על BIDשהוא מאת :אמיר חי
מחיר הקליק .וגם התקציב היומי.
כבת הרים יש בקמפיינים ממומנים בגוגל.ר
סה"כ לא צריך לפחד מקמפיין ממומן .אני מאמין שכל בעל
עסק צריך לעבור הכשרה מינימלית על פרסום ממומן בגוגל אפשר לראות זאת בעיקר בגרף של הסקירה
לא בכדי להיות קמפיינר ,מכיוון שחוסר הבורות הזאת תמנע הכללית בגוגל אדס בעיקר בקמפיין רשת החיפוש,
בכמות החשיפות ,בשיעור קליקים והקליקים עצמם.
הפחד שיש ללא מעט בעלי עסקים בכל מה שקשור הכול עליות ירידות.
לפרסום הממומן.
מדוע זה כך?
דעו דבר בפרסום ממומן ,לאחר שעושים
טסטינג טוב לקהל ,אפשר להגיע לקהל רחב מפני שבני אדם מתנהגים בצורה שונה
יותר .כמובן שזה מצריך יותר כסף ,אבל אם באופן טבעי לפעמים יש גל של התעניינות במוצר
יודעים לתקצב נכון ,ולבנות סדר עדיפויות נכון, המודעה נחשפת יותר ,בנוסף המודעה מושכת יותר
תגלו שהפרסום בגוגל בעיקר ברשת החיפוש, ואנשים מקליקים עליה ונכנסים לאתר או דף הנחיתה
ולרגע מסוים יש ירידה בהקלקות ,בגלל כל מיני סיבות
הוא דלק חיוני לעסק שלנו. לאנשים יש מצבי רוח משתנים 24/7ומרגישים את זה
אמיר חי בפרסום הממומן.
פתרונות שיווקיים באינטרנט Tubeformula -
[email protected] I 050-831-222
26