Page 18 - medorledor84
P. 18
איך זה יכול לשרת אותנו? מחוץ לקופסא
ברמה המקצועית ,כמובן בסרטונים ומאמרים בעלי ערך ותוכן שתילת
המשולבים בתמונות ,צלילים המעוררים רגש .הידע מעניק לנו את מחשבות
היכולת להעביר מסרים ,שיבנו אותנו מבחינת מיתוג ,ויעזרו לנו
מאת :רחל סטיקלרו
להצליח.
ני יושבת לצפות בסרט ,ורגעים לפניא
ברמה האישית ,בשיחה עם חברים ,בני-זוג
או הילדים שלנו ,יכול בהחלט להיות יעיל מאלצים אותי לצפות במסרים אחרים,
להעביר מסרים סמויים ,לגבי מערכת שאותם לא ביקשתי.
היחסים ,קונפליקטים והכי חשוב קבלת
כמובן שמדובר בשלל פרסומות ,שמטרתן לעודד אותי לרכוש
תמיכה ועזרה נדרשת. מוצר מסוים .אם בקולנוע או בתוכנית טלוויזיה – כאן לפחות זה גלוי.
העניין הוא הפרסומות הסמויות השתולות במהלך הצפייה ,אם
כמו-כן ,היכולת וההבנה הזו גם שומרת עלינו ממסרים שליליים, בשימוש של המשתתפים בתוכנית או סרט הטלוויזיה והקולנוע.
שמנסים להעביר אלינו .במילים אחרות ,אנו מפתחים מודעות אני מניחה שיום יבוא ,וגם את סרטי הקולנוע מישהו יממן והצפייה
תהיה חינמית או סמלית ,בתמורה להסכמתי לצפות במסרים
ויכולת סינון ,מול אנשים או מסרים שליליים. שלהם .אין זה נגמר פה ,זה קיים גם בעיתונות ,כשמוכרים לי מסרים
אז איך עושים את זה? פוליטיים וחברתיים ,המשרתים בעל אינטרס ,המוכן לשלם.
.1בחירת המסר שרוצים להעביר. טוב או רע?
.2בחירת רגש עוצמתי ,שמצד אחד מחובר למסר ומצד שני מחובר
לדעתי האישית כמו הרבה דברים בחיינו ,תלוי במינון ,ותלוי בקבלת
לאדם שמולנו. הסכמה מראש ,כשחייבת להיות השגחה כשמדובר בבני 18ומטה.
.3הוספת "שפת-גוף" ,המחזקת את המסר ,וגורמת לאדם מולנו כלומר ,אם יש פרסומות או נושא המעניין אותי ומאפשר לי בחירה
בצפייה בו ,מבחינתי זה מוסרי .הבעיה שלי היא עם מסרים
לרצות להסכים – "לומר כן!". המועברים לכאורה "ללא תשומת לב" ,ואלו המועברים לילדים
לתשומת ליבך ,חשיבות רבה לשילוב 3האלמנטים :בצורה ,בתזמון
ונוער ,הנמצאים בחסות מבוגר.
ובאופן הנכון.
איך הם מצליחים?
מזמינה אותך לקורסי NLPבהם לומדים כיצד לעשות זאת במהלך
שיחה ,בשילוב שפת-הגוף. הדרכים לכניסה ל"טראנס" -מצב הרפיה עמוק מגוונות ,והן
מתבססות על נשימה ,מיקוד בנקודה ,אורות ,צלילים ,צבעים ועוד
מכל הלב ועוד .התחושה מאוד נעימה וכוללת רוגע ונינוחות פיזית .הצפייה
רחל סטיקלרו-קורסי NLP הממוקדת -בקולנוע או במכשיר הטלוויזיה ,מכניסה אותנו למצב
0509807497 / 050-7807497 של הרפיה עמוקה ,בו ההתנגדות של המודע וההגיוני נמוכה מאוד.
בשילוב מאוד חשוב של רגש עוצמתי ,המחובר לחוויית השימוש
[email protected]
במוצר המוצג באופן גלוי או סמוי.
18