Page 18 - medorledor84
P. 18

‫איך זה יכול לשרת אותנו?‬                                                      ‫מחוץ לקופסא‬

‫ברמה המקצועית‪ ,‬כמובן בסרטונים ומאמרים בעלי ערך ותוכן‬                          ‫שתילת‬
‫המשולבים בתמונות‪ ,‬צלילים המעוררים רגש‪ .‬הידע מעניק לנו את‬                    ‫מחשבות‬
‫היכולת להעביר מסרים‪ ,‬שיבנו אותנו מבחינת מיתוג‪ ,‬ויעזרו לנו‬
                                                                                                         ‫מאת‪ :‬רחל סטיקלרו‬
                                                  ‫להצליח‪.‬‬
                                                                    ‫ני יושבת לצפות בסרט‪ ,‬ורגעים לפניא‬
  ‫ברמה האישית‪ ,‬בשיחה עם חברים‪ ,‬בני‪-‬זוג‬
  ‫או הילדים שלנו‪ ,‬יכול בהחלט להיות יעיל‬                             ‫מאלצים אותי לצפות במסרים אחרים‪,‬‬
  ‫להעביר מסרים סמויים‪ ,‬לגבי מערכת‬                                                              ‫שאותם לא ביקשתי‪.‬‬
  ‫היחסים‪ ,‬קונפליקטים והכי חשוב קבלת‬
                                                                    ‫כמובן שמדובר בשלל פרסומות‪ ,‬שמטרתן לעודד אותי לרכוש‬
                      ‫תמיכה ועזרה נדרשת‪.‬‬                            ‫מוצר מסוים‪ .‬אם בקולנוע או בתוכנית טלוויזיה – כאן לפחות זה גלוי‪.‬‬
                                                                    ‫העניין הוא הפרסומות הסמויות השתולות במהלך הצפייה‪ ,‬אם‬
‫כמו‪-‬כן‪ ,‬היכולת וההבנה הזו גם שומרת עלינו ממסרים שליליים‪,‬‬            ‫בשימוש של המשתתפים בתוכנית או סרט הטלוויזיה והקולנוע‪.‬‬
‫שמנסים להעביר אלינו‪ .‬במילים אחרות‪ ,‬אנו מפתחים מודעות‬                ‫אני מניחה שיום יבוא‪ ,‬וגם את סרטי הקולנוע מישהו יממן והצפייה‬
                                                                    ‫תהיה חינמית או סמלית‪ ,‬בתמורה להסכמתי לצפות במסרים‬
                   ‫ויכולת סינון‪ ,‬מול אנשים או מסרים שליליים‪.‬‬        ‫שלהם‪ .‬אין זה נגמר פה‪ ,‬זה קיים גם בעיתונות‪ ,‬כשמוכרים לי מסרים‬

                          ‫אז איך עושים את זה?‬                             ‫פוליטיים וחברתיים‪ ,‬המשרתים בעל אינטרס‪ ,‬המוכן לשלם‪.‬‬

                            ‫‪ .1‬בחירת המסר שרוצים להעביר‪.‬‬                                               ‫טוב או רע?‬
‫‪ .2‬בחירת רגש עוצמתי‪ ,‬שמצד אחד מחובר למסר ומצד שני מחובר‬
                                                                    ‫לדעתי האישית כמו הרבה דברים בחיינו‪ ,‬תלוי במינון‪ ,‬ותלוי בקבלת‬
                                             ‫לאדם שמולנו‪.‬‬           ‫הסכמה מראש‪ ,‬כשחייבת להיות השגחה כשמדובר בבני‪ 18‬ומטה‪.‬‬
‫‪ .3‬הוספת "שפת‪-‬גוף"‪ ,‬המחזקת את המסר‪ ,‬וגורמת לאדם מולנו‬               ‫כלומר‪ ,‬אם יש פרסומות או נושא המעניין אותי ומאפשר לי בחירה‬
                                                                    ‫בצפייה בו‪ ,‬מבחינתי זה מוסרי‪ .‬הבעיה שלי היא עם מסרים‬
                                 ‫לרצות להסכים – "לומר כן!"‪.‬‬         ‫המועברים לכאורה "ללא תשומת לב"‪ ,‬ואלו המועברים לילדים‬
‫לתשומת ליבך‪ ,‬חשיבות רבה לשילוב ‪ 3‬האלמנטים‪ :‬בצורה‪ ,‬בתזמון‬
                                                                                                  ‫ונוער‪ ,‬הנמצאים בחסות מבוגר‪.‬‬
                                              ‫ובאופן הנכון‪.‬‬
                                                                                                 ‫איך הם מצליחים?‬
‫מזמינה אותך לקורסי ‪ NLP‬בהם לומדים כיצד לעשות זאת במהלך‬
                                   ‫שיחה‪ ,‬בשילוב שפת‪-‬הגוף‪.‬‬           ‫הדרכים לכניסה ל"טראנס" ‪ -‬מצב הרפיה עמוק מגוונות‪ ,‬והן‬
                                                                    ‫מתבססות על נשימה‪ ,‬מיקוד בנקודה‪ ,‬אורות‪ ,‬צלילים‪ ,‬צבעים ועוד‬
                                                  ‫מכל הלב‬           ‫ועוד‪ .‬התחושה מאוד נעימה וכוללת רוגע ונינוחות פיזית‪ .‬הצפייה‬
                                  ‫רחל סטיקלרו‪-‬קורסי ‪NLP‬‬             ‫הממוקדת ‪ -‬בקולנוע או במכשיר הטלוויזיה‪ ,‬מכניסה אותנו למצב‬
                               ‫‪0509807497 / 050-7807497‬‬             ‫של הרפיה עמוקה‪ ,‬בו ההתנגדות של המודע וההגיוני נמוכה מאוד‪.‬‬
                                                                    ‫בשילוב מאוד חשוב של רגש עוצמתי‪ ,‬המחובר לחוויית השימוש‬
                                                ‫‪[email protected]‬‬
                                                                                                 ‫במוצר המוצג באופן גלוי או סמוי‪.‬‬

                                                                    ‫‪18‬‬
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23