Page 12 - medorledor21
P. 12

‫הפינה העסקית‬                                         ‫חולמים על כתיבת ספר ביוגרפי?‬

                ‫לבד‬                                                                ‫אצלנו תמצאו בית‬

           ‫מאת‪ :‬ניר מקובסקי ‪ -‬מאמן לעסקים ‪052-2549504‬‬                              ‫להגשמת חלומכם‪.‬‬

‫שלושת החודשים הקרובים אדבר על‬                                                      ‫סיפור חיים אישי‪ ,‬ספרי זיכרונות‪,‬‬
                   ‫אספקט מהותי לעסק שלנו‬
                                                                                   ‫ספרי הנצחה וספרי מתכונים‪.‬‬
‫אנחנו רצים לשווק‪ ,‬לפרסם‪ ,‬למכור ובדרך כללב‬
                                                                                   ‫הכל תחת קורת גג אחת‪:‬‬
‫אנחנו דואגים לעסק שלנו בלבד‪ .‬ישנה אלטרנטיבה ‪-‬‬
‫ליצור שיתוף פעולה‪ .‬אנחנו משתמשים רבות בביטוי "הייתי‬                                ‫תחקיר ופגישות‬        ‫	•‬
‫רוצה לשתף פעולה אתך"‪ ,‬אלא שפעמים רבות למעשה יש‬
‫המתכוונים הייתי רוצה למכור לך מוצר או שירות‪ .‬שיתופי‬                                ‫כתיבה ועריכה לשונית‬  ‫•	‬
‫פעולה אסטרטגיים הם אחד מאפיקי השיווק החזקים אם‬
                                                                                   ‫עימוד ועיצוב‬         ‫	•‬
                                    ‫נעשים נכון ונמנה כמה‪:‬‬
                                                                                   ‫הפקת דפוס‬            ‫•	‬
‫שנינו ביחד‪ :‬לדוגמה הרצאה משותפת‪ ,‬שירות משותף‪.1‬‬
                                                                                ‫כל המזמין עבודת כתיבת ביוגרפיה‬
‫של עו"ד ורואה חשבון‪ ,‬רפלקסולוג עם מאפרת‪ .‬כלומר יש‬                     ‫במסלול מלא או בתהליך של מיני‪-‬ביוגרפיה‪,‬‬
            ‫ערך מוסף ללקוח‪ .‬מאחדים משאבים שיווקיים‪.‬‬        ‫יזכה בהפקת מצגת יצירתית של הספר הכוללת תמונות‪,‬‬

‫אני אייצר‪ ,‬אתה תשווק‪ :‬כל אחד עושה את הדבר בו הוא‪.2‬‬                                                ‫מוסיקה ואפקטים‬

‫טוב‪ .‬כל אחד משקיע משאבים בחלק שלו‪ ,‬יעילות ומניעת‬           ‫אירה כהן ‪“ -‬חיים בספר”‬  ‫מונה אריאל ‪ -‬סטודיו ‪MoonArt‬‬
‫בזבוז‪ .‬הלקוח נהנה משיווק נכון ואולי בשל כך המשווק יכול‬
‫לבצע דברים ביעילות מה שמאפשר מחיר נוח ללקוח הסופי‪.‬‬         ‫‪www.besefer.co.il‬‬        ‫‪www.moonart.co.il‬‬

‫שירות משלים‪ :‬בו באופן די ודאי אם הלכתם לאחד‪.3‬‬               ‫‪050-6968481‬‬              ‫‪050-7503539‬‬

‫תצטרכו את השני‪ .‬מעצב גרפיקה ובית דפוס‪ .‬אדריכל וקבלן‬                    ‫יונתן פרנקל‬
‫גבס‪ .‬נכון הדבר שיתכן שהכיון נראה חד צדדי‪ ,‬אך למעשה‬                ‫ייעוץ‪ ,‬הרצאות וסדנאות‬
‫לאדריכל יש מוטיבציה שיהיה בעל מקצוע טוב שיבצע את‬
‫החזון שלו וכך גם הגרפיקאי‪ .‬יתכן ותכנון טוב יבוצע באופן‬                ‫מחוץ לקופסא‬

              ‫קלוקל והלקוח בסוף יהיה מאוכזב מהתהליך‪.‬‬           ‫‪[email protected]‬‬
                                                           ‫להזמנת הרצאות ופגישת יעוץ‪050-7155548 :‬‬
‫מעגל כח – חבורה של אנשים שנותנים שירותים‪.4‬‬
                                                                 ‫בקרו באתר ‪www.yoni4u.com‬‬
‫משלימים באותו תחום‪ .‬לדוגמה‪ :‬מעצב‪ ,‬קריין‪ ,‬יוצר סרטים‪,‬‬                 ‫לקבלת טיפים מופרעים‪:‬‬
‫בונה אתרי אינטרנט‪ .‬הרחבה של המקרה הפרטי של ‪ ,3‬אבל‬
                                                            ‫‪ f‬יונתן פרנקל תקשורת שיווקית מופרעת‬
            ‫פה יש צוות שלם‪ .‬מראית עין של חברה גדולה‪.‬‬
       ‫איך יוצרים שתופי פעולה ודגשים במאמרים הבאים‬

                                                                                   ‫‪ 12‬מגזין מדור לדור‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17