Page 17 - medorledor14
P. 17
מעל 4,000ראיונות כאלה .זוהי הפגנת ידע .התחלנו בגרעין סניפים בעולם".
הקשה שנותן ידע .התראיינו אצלנו אנשים מאוניברסיטאות לצורך הפרויקט הוא גייס במהלך ארבע השנים האחרונות
הרווארד ,ייל ,פרינסטון ,אוקספורד .MITאני אישית הגעתי
לאנשים ושכנעתי אותם להתראיין .הדבר היה חשוב מבחינת משקיעים פרטיים.
המיתוג העולמי כמרכז ידע בינלאומי ".כפריק של ידע ,הוא אחת ההגדרות שלו לשם אָסקימו :מרכז ידע בינלאומי ,מקום
מפגש בין גולשים למומחים בעל אורנטציה בינלאומית ,במגוון
כמובן צפה בכל התכניות הללו.
יש המון חברות המספקות את השרות הזה ,למה לבחור בכם ? שפות.
"כל נושא קונספט המומחים בא מפה" ,הוא אומר ומניח את "מעבר לטכנולוגיה" ,הוא מסביר" ,יש פה שינוי תפיסה למה
ידיו על הבטן" ,זה לא מישהו שקם בבוקר והחליט שהוא שקורה בעולם לגבי בעלי מקצועות עצמאיים .אתה כבר לא
עושה משהו עם מומחים ,וגם יעשה מזה כסף. חבר 'אגד' כל החיים שלך.
ה -ד.נ.א שלי הוא ד.נ.א של ידע ושל מומחים ,לכך מן הסתם עולם התעסוקה משתנה' .אתה -המותג של עצמך' ,ובעידן
צריך גם ראיה עסקית מסוימת .פה נמצאת השונות .זו הסיבה של היום אתה חייב לשחק במשחק הזה .אתה צריך לתת ידע
שאנשים רוצים להיות ב ָאסקימו ולא במקומות אחרים .זה בעל ערך לאנשים ואז למעשה זה השיווק טוב ביותר שרק
מרכז ידע ברמ"ח אבריו עם הכי אותנטי ועמוק שרק יכול יכול להיות .מי שנותן ערך רב יותר -ירצו לפנות ולהתייעץ
איתו בתשלום כי ראו אותו כסמכות של ידע .המערכות
להיות .ברגע שמומחה שלי מתפרנס גם אני מתפרנס. שלנו מאפשרות למומחה-איש המקצוע לשדר מהבית או
"ה'חזרה לעתיד' מבחינתי ,היא שיש לנו עתיד של טכנולוגיות מהמשרד שלו שידורים חיים בפורמט טלוויזיה ,דבר הנותן
המאפשרות לנו להגיע לאנשי המקצוע – אתה הגולש ברחבי סף כניסה זהה והזדמנות שווה לאדם המנהל עסק של איש
אחד ועד לחברה של עשרות עובדים .אנשים המשדרים
העולם .אתה כמומחה יכול להחשף לכמות לקוחות". תוכניות מקצועיות ואיכותיות באופן עקבי ומתמשך הופכים
לקראת סיום הראיון אני שואל אותו איזו מתנה ירצה לקבל
ליום ההולדת .הוא חושב מעט ואומר "ארוחת צהריים עם לאוטוריטה ומובילים בתחומם"
וורן באפט" -איל ההון אמריקאי ,המשלב יכולות עסקיות ואכן ,המקום מתנהל כאולפן טלוויזיה-אינטרנט עם שידורים
חיים כמו בערוצי הטלוויזיה המסחריים ,ועם לוחות שידור
נדירות לצד פילוסופיית חיים מעניינת והתחייבות לנתינה. קבועים .את השידורים הללו מגישים בעלי עסקים במגוון
תכניות :בריאות ,משפט ,עיצוב ,גוף נפש ,עסקים .באחרונה
מתראיינים בתכניות גם מנהלים ממשרד הכלכלה הנותנים
ידע לכחצי מליון בעלי עסקים בישראל.
"לבעלי העסקים ישנן שתי אופציות של מיתוג ,מיצוב ושידור
הידע שלהם; שידור חי מהבית ,ולאותם אנשים שמרגישים
לא בנוח לדבר לבד מול המצלמה בבית ,אנו מראיינים אותם,
באולפן בגבעתיים ,או בראיון מרחוק ,מתוך מטרה ותפיסה
שהידע יעבור מהמומחים אל הגולשים-צופים באופן ישיר
ואותנטי" ,הוא מסביר.
לך תביא חצי לחם מ'מכולת פסח'
"כשהייתי ילד" ,הוא נזכר פתאום" ,אימא שלי היתה שולחת
אותי ל'-מכולת פסח' להביא חצי לחם עם כמה פרוסות גבינה.
פסח ,בעל המכולת היה רושם ופעם בחודש אימא שלי הייתה
משלמת.
באיזה שהוא מקום היום אנחנו מתגעגעים לעניין הזה ,ורוצים
את הקשר האישי עם אותו ספק שרות .יש כאן אפשרות
לקיים את המגע האישי שכל כך חסר בגלל הניכור הטכנולוגי.
יש לבעל העסק תחנת טלוויזיה פרטית בבית שלו -זו תפיסה
חדשנית לגמרי ".הוא אומר את הדברים ומרים את קולו
בהתלהבות.
בוטנרו מסביר גם על אפשרות נוספת של וידאו לשניים -ייעוץ
אחד על אחד" .ייעוץ דיסקרטי בינך -המומחה לבין הלקוח.
המומחה לא צריך לבצע כל פעולה טכנית ,הכל מתבצע
בפשטות ,המורכבות היא מאחורי הקלעים .ביטלנו את
אפשרות ההקלטה כדי לשמור על הדיסקרטיות בין המומחה
לבין הלקוח".
האפשרות האחרונה שמעמידה החברה היא אָסקימו-פדיה:
ספריית ראיונות עם מומחים מרחבי העולם" .קיימנו עד היום
לקבלת לוח השידורים של אסקימו askimo.co.il
מומחים שרוצים לשדר מהבית או מהאולפן[email protected] 03.5503561 :
17
הקשה שנותן ידע .התראיינו אצלנו אנשים מאוניברסיטאות לצורך הפרויקט הוא גייס במהלך ארבע השנים האחרונות
הרווארד ,ייל ,פרינסטון ,אוקספורד .MITאני אישית הגעתי
לאנשים ושכנעתי אותם להתראיין .הדבר היה חשוב מבחינת משקיעים פרטיים.
המיתוג העולמי כמרכז ידע בינלאומי ".כפריק של ידע ,הוא אחת ההגדרות שלו לשם אָסקימו :מרכז ידע בינלאומי ,מקום
מפגש בין גולשים למומחים בעל אורנטציה בינלאומית ,במגוון
כמובן צפה בכל התכניות הללו.
יש המון חברות המספקות את השרות הזה ,למה לבחור בכם ? שפות.
"כל נושא קונספט המומחים בא מפה" ,הוא אומר ומניח את "מעבר לטכנולוגיה" ,הוא מסביר" ,יש פה שינוי תפיסה למה
ידיו על הבטן" ,זה לא מישהו שקם בבוקר והחליט שהוא שקורה בעולם לגבי בעלי מקצועות עצמאיים .אתה כבר לא
עושה משהו עם מומחים ,וגם יעשה מזה כסף. חבר 'אגד' כל החיים שלך.
ה -ד.נ.א שלי הוא ד.נ.א של ידע ושל מומחים ,לכך מן הסתם עולם התעסוקה משתנה' .אתה -המותג של עצמך' ,ובעידן
צריך גם ראיה עסקית מסוימת .פה נמצאת השונות .זו הסיבה של היום אתה חייב לשחק במשחק הזה .אתה צריך לתת ידע
שאנשים רוצים להיות ב ָאסקימו ולא במקומות אחרים .זה בעל ערך לאנשים ואז למעשה זה השיווק טוב ביותר שרק
מרכז ידע ברמ"ח אבריו עם הכי אותנטי ועמוק שרק יכול יכול להיות .מי שנותן ערך רב יותר -ירצו לפנות ולהתייעץ
איתו בתשלום כי ראו אותו כסמכות של ידע .המערכות
להיות .ברגע שמומחה שלי מתפרנס גם אני מתפרנס. שלנו מאפשרות למומחה-איש המקצוע לשדר מהבית או
"ה'חזרה לעתיד' מבחינתי ,היא שיש לנו עתיד של טכנולוגיות מהמשרד שלו שידורים חיים בפורמט טלוויזיה ,דבר הנותן
המאפשרות לנו להגיע לאנשי המקצוע – אתה הגולש ברחבי סף כניסה זהה והזדמנות שווה לאדם המנהל עסק של איש
אחד ועד לחברה של עשרות עובדים .אנשים המשדרים
העולם .אתה כמומחה יכול להחשף לכמות לקוחות". תוכניות מקצועיות ואיכותיות באופן עקבי ומתמשך הופכים
לקראת סיום הראיון אני שואל אותו איזו מתנה ירצה לקבל
ליום ההולדת .הוא חושב מעט ואומר "ארוחת צהריים עם לאוטוריטה ומובילים בתחומם"
וורן באפט" -איל ההון אמריקאי ,המשלב יכולות עסקיות ואכן ,המקום מתנהל כאולפן טלוויזיה-אינטרנט עם שידורים
חיים כמו בערוצי הטלוויזיה המסחריים ,ועם לוחות שידור
נדירות לצד פילוסופיית חיים מעניינת והתחייבות לנתינה. קבועים .את השידורים הללו מגישים בעלי עסקים במגוון
תכניות :בריאות ,משפט ,עיצוב ,גוף נפש ,עסקים .באחרונה
מתראיינים בתכניות גם מנהלים ממשרד הכלכלה הנותנים
ידע לכחצי מליון בעלי עסקים בישראל.
"לבעלי העסקים ישנן שתי אופציות של מיתוג ,מיצוב ושידור
הידע שלהם; שידור חי מהבית ,ולאותם אנשים שמרגישים
לא בנוח לדבר לבד מול המצלמה בבית ,אנו מראיינים אותם,
באולפן בגבעתיים ,או בראיון מרחוק ,מתוך מטרה ותפיסה
שהידע יעבור מהמומחים אל הגולשים-צופים באופן ישיר
ואותנטי" ,הוא מסביר.
לך תביא חצי לחם מ'מכולת פסח'
"כשהייתי ילד" ,הוא נזכר פתאום" ,אימא שלי היתה שולחת
אותי ל'-מכולת פסח' להביא חצי לחם עם כמה פרוסות גבינה.
פסח ,בעל המכולת היה רושם ופעם בחודש אימא שלי הייתה
משלמת.
באיזה שהוא מקום היום אנחנו מתגעגעים לעניין הזה ,ורוצים
את הקשר האישי עם אותו ספק שרות .יש כאן אפשרות
לקיים את המגע האישי שכל כך חסר בגלל הניכור הטכנולוגי.
יש לבעל העסק תחנת טלוויזיה פרטית בבית שלו -זו תפיסה
חדשנית לגמרי ".הוא אומר את הדברים ומרים את קולו
בהתלהבות.
בוטנרו מסביר גם על אפשרות נוספת של וידאו לשניים -ייעוץ
אחד על אחד" .ייעוץ דיסקרטי בינך -המומחה לבין הלקוח.
המומחה לא צריך לבצע כל פעולה טכנית ,הכל מתבצע
בפשטות ,המורכבות היא מאחורי הקלעים .ביטלנו את
אפשרות ההקלטה כדי לשמור על הדיסקרטיות בין המומחה
לבין הלקוח".
האפשרות האחרונה שמעמידה החברה היא אָסקימו-פדיה:
ספריית ראיונות עם מומחים מרחבי העולם" .קיימנו עד היום
לקבלת לוח השידורים של אסקימו askimo.co.il
מומחים שרוצים לשדר מהבית או מהאולפן[email protected] 03.5503561 :
17