Page 17 - medorledor14
P. 17
‫מעל ‪ 4,000‬ראיונות כאלה‪ .‬זוהי הפגנת ידע‪ .‬התחלנו בגרעין‬ ‫סניפים בעולם‪".‬‬
‫הקשה שנותן ידע‪ .‬התראיינו אצלנו אנשים מאוניברסיטאות‬ ‫לצורך הפרויקט הוא גייס במהלך ארבע השנים האחרונות‬
‫הרווארד‪ ,‬ייל‪ ,‬פרינסטון‪ ,‬אוקספורד ‪ .MIT‬אני אישית הגעתי‬
‫לאנשים ושכנעתי אותם להתראיין‪ .‬הדבר היה חשוב מבחינת‬ ‫משקיעים פרטיים‪.‬‬
‫המיתוג העולמי כמרכז ידע בינלאומי‪ ".‬כפריק של ידע‪ ,‬הוא‬ ‫אחת ההגדרות שלו לשם אָסקימו‪ :‬מרכז ידע בינלאומי‪ ,‬מקום‬
‫מפגש בין גולשים למומחים בעל אורנטציה בינלאומית‪ ,‬במגוון‬
‫כמובן צפה בכל התכניות הללו‪.‬‬
‫יש המון חברות המספקות את השרות הזה‪ ,‬למה לבחור בכם ?‬ ‫שפות‪.‬‬
‫"כל נושא קונספט המומחים בא מפה"‪ ,‬הוא אומר ומניח את‬ ‫"מעבר לטכנולוגיה"‪ ,‬הוא מסביר‪" ,‬יש פה שינוי תפיסה למה‬
‫ידיו על הבטן‪" ,‬זה לא מישהו שקם בבוקר והחליט שהוא‬ ‫שקורה בעולם לגבי בעלי מקצועות עצמאיים‪ .‬אתה כבר לא‬

‫עושה משהו עם מומחים‪ ,‬וגם יעשה מזה כסף‪.‬‬ ‫חבר 'אגד' כל החיים שלך‪.‬‬
‫ה‪ -‬ד‪.‬נ‪.‬א שלי הוא ד‪.‬נ‪.‬א של ידע ושל מומחים‪ ,‬לכך מן הסתם‬ ‫עולם התעסוקה משתנה‪' .‬אתה‪ -‬המותג של עצמך'‪ ,‬ובעידן‬
‫צריך גם ראיה עסקית מסוימת‪ .‬פה נמצאת השונות‪ .‬זו הסיבה‬ ‫של היום אתה חייב לשחק במשחק הזה‪ .‬אתה צריך לתת ידע‬
‫שאנשים רוצים להיות ב ָאסקימו ולא במקומות אחרים‪ .‬זה‬ ‫בעל ערך לאנשים ואז למעשה זה השיווק טוב ביותר שרק‬
‫מרכז ידע ברמ"ח אבריו עם הכי אותנטי ועמוק שרק יכול‬ ‫יכול להיות‪ .‬מי שנותן ערך רב יותר ‪ -‬ירצו לפנות ולהתייעץ‬
‫איתו בתשלום כי ראו אותו כסמכות של ידע‪ .‬המערכות‬
‫להיות‪ .‬ברגע שמומחה שלי מתפרנס גם אני מתפרנס‪.‬‬ ‫שלנו מאפשרות למומחה‪-‬איש המקצוע לשדר מהבית או‬
‫"ה'חזרה לעתיד' מבחינתי‪ ,‬היא שיש לנו עתיד של טכנולוגיות‬ ‫מהמשרד שלו שידורים חיים בפורמט טלוויזיה‪ ,‬דבר הנותן‬
‫המאפשרות לנו להגיע לאנשי המקצוע – אתה הגולש ברחבי‬ ‫סף כניסה זהה והזדמנות שווה לאדם המנהל עסק של איש‬
‫אחד ועד לחברה של עשרות עובדים‪ .‬אנשים המשדרים‬
‫העולם‪ .‬אתה כמומחה יכול להחשף לכמות לקוחות‪".‬‬ ‫תוכניות מקצועיות ואיכותיות באופן עקבי ומתמשך הופכים‬
‫לקראת סיום הראיון אני שואל אותו איזו מתנה ירצה לקבל‬
‫ליום ההולדת‪ .‬הוא חושב מעט ואומר "ארוחת צהריים עם‬ ‫לאוטוריטה ומובילים בתחומם"‬
‫וורן באפט" ‪ -‬איל ההון אמריקאי‪ ,‬המשלב יכולות עסקיות‬ ‫ואכן‪ ,‬המקום מתנהל כאולפן טלוויזיה‪-‬אינטרנט עם שידורים‬
‫חיים כמו בערוצי הטלוויזיה המסחריים‪ ,‬ועם לוחות שידור‬
‫נדירות לצד פילוסופיית חיים מעניינת והתחייבות לנתינה‪.‬‬ ‫קבועים‪ .‬את השידורים הללו מגישים בעלי עסקים במגוון‬
‫תכניות‪ :‬בריאות‪ ,‬משפט‪ ,‬עיצוב‪ ,‬גוף נפש‪ ,‬עסקים‪ .‬באחרונה‬
‫מתראיינים בתכניות גם מנהלים ממשרד הכלכלה הנותנים‬

‫ידע לכחצי מליון בעלי עסקים בישראל‪.‬‬
‫"לבעלי העסקים ישנן שתי אופציות של מיתוג‪ ,‬מיצוב ושידור‬
‫הידע שלהם; שידור חי מהבית‪ ,‬ולאותם אנשים שמרגישים‬
‫לא בנוח לדבר לבד מול המצלמה בבית‪ ,‬אנו מראיינים אותם‪,‬‬
‫באולפן בגבעתיים‪ ,‬או בראיון מרחוק‪ ,‬מתוך מטרה ותפיסה‬
‫שהידע יעבור מהמומחים אל הגולשים‪-‬צופים באופן ישיר‬

‫ואותנטי"‪ ,‬הוא מסביר‪.‬‬

‫לך תביא חצי לחם מ'מכולת פסח'‬

‫"כשהייתי ילד"‪ ,‬הוא נזכר פתאום‪" ,‬אימא שלי היתה שולחת‬
‫אותי ל‪'-‬מכולת פסח' להביא חצי לחם עם כמה פרוסות גבינה‪.‬‬
‫פסח‪ ,‬בעל המכולת היה רושם ופעם בחודש אימא שלי הייתה‬

‫משלמת‪.‬‬
‫באיזה שהוא מקום היום אנחנו מתגעגעים לעניין הזה‪ ,‬ורוצים‬
‫את הקשר האישי עם אותו ספק שרות‪ .‬יש כאן אפשרות‬
‫לקיים את המגע האישי שכל כך חסר בגלל הניכור הטכנולוגי‪.‬‬
‫יש לבעל העסק תחנת טלוויזיה פרטית בבית שלו ‪ -‬זו תפיסה‬
‫חדשנית לגמרי‪ ".‬הוא אומר את הדברים ומרים את קולו‬

‫בהתלהבות‪.‬‬
‫בוטנרו מסביר גם על אפשרות נוספת של וידאו לשניים ‪ -‬ייעוץ‬
‫אחד על אחד‪" .‬ייעוץ דיסקרטי בינך ‪ -‬המומחה לבין הלקוח‪.‬‬
‫המומחה לא צריך לבצע כל פעולה טכנית‪ ,‬הכל מתבצע‬
‫בפשטות‪ ,‬המורכבות היא מאחורי הקלעים‪ .‬ביטלנו את‬
‫אפשרות ההקלטה כדי לשמור על הדיסקרטיות בין המומחה‬

‫לבין הלקוח‪".‬‬
‫האפשרות האחרונה שמעמידה החברה היא אָסקימו‪-‬פדיה‪:‬‬
‫ספריית ראיונות עם מומחים מרחבי העולם‪" .‬קיימנו עד היום‬

‫לקבלת לוח השידורים של אסקימו ‪askimo.co.il‬‬

‫מומחים שרוצים לשדר מהבית או מהאולפן‪[email protected] 03.5503561 :‬‬

‫‪17‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22