Page 21 - medorledor14
P. 21
‫גלינה ואלכס מגלים את צופן החיבור ‪ -‬חלק חמישי ואחרון – לחיות בסינרגיה‬

‫מאת יהודית פסטרנק ‪ -‬מאמנת אישית ‪052-2575454‬‬

‫אלכס מזהה את החולשה שלו מול הוריו‪ ,‬את הבלבול שלו בין‬ ‫רגעי חסד ואמת באים כמו מתנה כשאנחנו באמת מבקשים‬
‫הרצון להיות "הילד הטוב" ו"הבן הצייתן" לבין הרצון הטבעי‬ ‫אותם לעצמנו‪ .‬זה קורה כשאנחנו מבקשים לחיות את החיים‬
‫שלו להיות גבר בעל התושייה ועמוד שדרה ‪ .‬בלבול שגורם‬ ‫בנוכחות מלאה גם כשאנחנו לא מבינים אותה‪ .‬מה זה באמת‬
‫לו להתרחק מהם‪ .‬אלכס לומד לדעת שיש לו תפקיד חשוב‬ ‫לחיות ביחד ? ומה זה לחיות את האחד שבנו? ומה זה בכלל‬
‫בגישור שבין גלינה לבין הוריו‪ .‬יתרה מזאת הוא רואה את‬ ‫להיות ב"אחד"? איך זה לפקוח את העיניים ולראות שאנחנו‬
‫השליחות שלו לגשר בין התא המשפחתי שעכשיו בנה ‪ -‬התא‬
‫באמת תמיד אחד ולא שניים?‬
‫הזוגי עם אשתו האהובה‪ ,‬לבין התא המשפחתי המורחב‪.‬‬ ‫זוכרים את גלינה ואלכס שבאו לאימון זוגי?‬
‫אלכס וגלינה רואים שגם אם ההורים צודקים ככל שיהיו‪,‬‬ ‫להזכירכם‪ ,‬לאחר עליות ומורדות והתנסות סוחפת אל תוך‬
‫יש להם קשר כזוג הבונה לא רק את הבית מאבן אלא בנייה‬ ‫האירועים השוטפים חזרו השניים לאימון שמביא אותם‬
‫של הקשר ביניהם וכל עוד אין ראיה של עין בעין‪ ,‬משותפת‬
‫לחיבור יפה‪.‬‬
‫לשניהם זה יכול להוות בעיה‪.‬‬ ‫לאחר שרשרת קצרה של אימונים אישיים טלפוניים‪ ,‬הם‬
‫אלכס רואה את הדברים ומתעורר לצרכים של אשתו ושוב‬ ‫מבקשים להיפגש לאימון משותף‪ .‬בפגישה בולטת הקרבה‬
‫לומד את הפער בין המחשבות והתסריטים שהוא בונה לעצמו‬
‫לבין המגע הישיר והחם עם אשתו‪ .‬גלינה רואה שכשהיא‬ ‫והחיבה בין השניים ‪.‬‬
‫ברורה ומבטאת את הרצונות שלה היא משמעותית לאלכס‪.‬‬ ‫הנושא המרכזי הוא תכנון המעבר לדירה החדשה‪ .‬מהשיחה‬
‫הזוג מבין את המשמעות של לקחת אחריות מלאה של מאה‬ ‫עולה שיש התערבות חזקה של ההורים המבקשים להוביל‬
‫אחוז על החיים המשותפים שלהם‪ .‬שאין באמת חלוקה אלא‬ ‫את השיפוצים והמעבר‪ .‬גלינה מוטרדת מזה ורוצה להיות‬
‫מעורבת בפרטים‪" ,‬זה אמור להיות הבית שלי"‪ ,‬ואלכס‬
‫אחריות אחת משותפת להיות שם תמיד‪.‬‬ ‫לעומתה שמח להעביר את הסמכויות למישהו אחר כדי‬

‫אנחנו בונים יחד תכנית פעולה לביצוע שתעמוד בתוך לוח‬ ‫לצמצם "סיכונים" ‪.‬‬
‫הזמנים של בני הזוג‪.‬‬ ‫גלינה מבקשת להתאמן על הקושי שיש לה מול אנשים‬
‫ספציפיים‪ ,‬דומיננטיים במשפחתו של אלכס‪ .‬היא מתארת‬
‫הידיעה שהכול צפוי ושהם ערים לתנועה הזורמת דרכם‬ ‫מאבק ושליטה שמכניסים אותה תמיד למגננה ומחזקים‬
‫ולמענם מעבר לכל דבר‪ ,‬זו ידיעה שמשחררת אותם להיות מי‬ ‫לדבריה את חוסר האמון שלה ‪ .‬החלק המטריד אותה בעיקר‬
‫שהם‪ .‬בתוך הדברים יש גם הבנות לגבי הרגישות והחיבה בה‬ ‫הוא ההשפעה הגדולה שיש למשפחה של אלכס על ההחלטות‬
‫כדאי להם לנהוג עם ההורים המבקשים לאפשר להם להיות‬ ‫שלו והרצון שלו להשביע את רצונם על חשבון ההקשבה‬

‫מעורבים במקומות ובפרופורציות המתאימות לשניהם‪.‬‬ ‫וההתמסרות אליה ‪.‬‬
‫חלפו שנתיים‪...‬‬ ‫גלינה לומדת תוך כדי אימון לזהות את המחשבות החוסמות‬
‫הקשות שיש לה מלכתחילה לגבי עצמה וחוסר הביטחון‬
‫העובר הפך לפעוט בן שנה וחצי‪ .‬אלכס מרגיש מצוין‪ ,‬מספר‬ ‫שיש לה ללא קשר לדומיננטיות של אחרים‪ .‬זיהוי המחשבות‬
‫שהוא מאושר עם אשתו‪ .‬גלינה חוזרת לתפקוד מלא מוצאת‬ ‫האלה‪ ,‬הצפתן וההסכמה לחיות דרכן את עצמה ממקום‬
‫את עצמה יוזמת שיחות הבהרה עם המחותנים ומזמינה‬ ‫חדש‪ ,‬מאפשרים לה להבין את עצמת המחשבות שלה ביצירת‬
‫אותם לראות את הצרכים שלה ושל האחרים‪ .‬השיחה תמיד‬ ‫מציאות ומדרבנים אותה לכבד את עצמה דבר שמידית יוצר‬

‫נושאת פרות לכל הצדדים‪.‬‬ ‫פלטפורמה חדשה לפעולותיה‪.‬‬
‫המחותנים ‪...‬כן הם קצת ממורמרים כי אין להם שליטה על‬ ‫התוצאה המידית היא יוזמה נפלאה שלה ליצור דיבור ישיר‬
‫ההחלטות של הזוג הצעיר המאושר שבוחר לפעול ממקום של‬ ‫עם אמו של אלכס‪ .‬שיחה מלב אל לב שמשקפת את הרצון‬
‫להביא אושר ושמחה לכל הצדדים ושיש עניין משותף זהה‬
‫נוכחות מלאה זה בחייו של זו‪.‬‬
‫מה לעשות? גם זה קורה! שיבואו ההורים לאימון זוגי אולי‬ ‫לכולם יוצרים תנועה חדשה ביחסים‪.‬‬
‫יתעוררו לעניין חדש בחייהם כזוג ואז הכול יבוא על מקומו‬ ‫אלכס רואה תוך כדי אימון שכאשר הוא ממוקד ביחסים‬
‫ובצרכים המשותפים שלו ושל אשתו ומצמצם את המפגשים‬
‫בשלום‪.‬‬
‫עם הוריו‪ ,‬יש זרימה טבעית פשוטה והרמונית ביניהם‪.‬‬

‫‪21‬‬
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26