Page 22 - medorledor07
P. 22

‫אריאלה רוצה להיות משמעותית‪.‬‬

                                                                        ‫מאת יהודית פסטרנק ‪ -‬מאמנת אישית ‪052-2575454‬‬

    ‫גדולה מאוד‪ ,‬אורח חיים ושעות פנאי שהיא לא מוכנה לוותר‬        ‫אריאלה אישה בסביבות השישים‪ ,‬מגיעה לפגישה שלנו‬
               ‫עליהם בניגוד כפי למה שנדמה היה לה בהתחלה‪.‬‬
                                                                ‫מטופחת ועצובה‪ .‬היא יושבת מולי בעיניים בוהקות ‪ ,‬נראה‬
    ‫זה מקדם אותנו מאוד כי זה עוזר לה לנסח מחדש את מה‬
    ‫שהיא רוצה‪ .‬אני רוצה להתנדב פעמיים בשבוע בארגון מסודר‬        ‫שהיא מופתע לראות שאני כבת גילה‪ .‬נדמה שזה מרגיע‬
    ‫שעוזר לאנשים במתן ייעוץ ולויי בעיניי ה יום השוטפים‬
                                                                ‫אותה‪ ,‬אך מיד היא משפילה מבט לרצפה‪.‬‬
                             ‫(בנקים‪ ,‬רשויות‪ ,‬תקציב וניהול בית)‬
    ‫נבנית תכנית פעולה אפשרית ‪ ,‬אריאלה שמחה לראות תמונה‬          ‫לשאלה למה הגיעת אלי? היא עונה בהיסוס ואומרת שדי‬
    ‫ברורה מול העיניים‪ ,‬תוך יומיים היא חוזרת ומספרת שמצאה‬
    ‫ארגון שמציע בדיוק את מה שהיא רוצה לתת מעצמה‪ .‬היא‬            ‫בסדר לה בחיים‪ .‬יש לה הכנסה טובה ‪ ,‬חיי חברה מספקים‪,‬‬

       ‫מתחילה לפעול‪ ,‬אך מהר מאוד מרגישה חסרת משמעות‪.‬‬            ‫נכסים מושכרים שמעסיקים אותה ובכל זאת משהו מציק לה‬
    ‫אריאלה חוזרת להתאמן והפעם לאימון קוגניטיבי ורוחני‬
    ‫שמעורר אותה למודעות ולגלוי עצמי חדשים שלא ראתה‬                                  ‫‪" ,‬משהו מנג'ז ומנדנד לי כל הזמן "‬
    ‫קודם לכן‪ .‬העבודה נמשכה מספר פגישות בהן היא לומדת‬
    ‫לדעת ולהכיר שתחושת החסר וחוסר המשמעות אינם‬                  ‫אני מזמינה אותה לספר קצת על עצמה‪ .‬מסתבר שעבדה‬
    ‫נפתרים על ידי פעולות חיצוניות‪ .‬מתחילה להקשיב לעצמה‬
    ‫ולזהות את התנועה הטבעית שלה לשמחה ורגישות ליופי‪,‬‬            ‫כשכירה בתפקיד אחראי במשך שנים רבות‪ .‬שנתיים חלפו‬
    ‫ודרכם גם את הערכה לעצמה ואת השלווה לחיות את חייה‬
                                                                ‫מאז פרשה לגמלאות‪ .‬בהתחלה טיילה קצת בעולם‪ ,‬הקדישה‬
                                        ‫כפי שהם ממקום מלא ‪.‬‬
                                                                ‫זמן לילדים ולנכדים‪ ,‬לבן הזוג והידידים‪ .‬אך כבר מספר‬
    ‫סיפורה של אריאלה הינו אחד מתוך סיפורם של אנשים‬
                                           ‫רבים שאתם מכירים‪.‬‬    ‫חודשים משהו מציק לה‪" :‬לא הצלחתי לשים על זה את‬

    ‫כל אחד הינו בעל משמעות ייחודית מלכתחילה‪ ,‬והוא איננו‬         ‫האצבע זה מציק ומציק ונמאס לי! בגלל זה באתי"‬
    ‫צריך לעשות שום דבר בשביל להוכיח זאת‪ .‬כל מפגן או‬
    ‫פעולה מחוויר מול המשמעות המלאה הטבועה בנו מלידה‪.‬‬            ‫אני מציעה לה שנסתכל יחד על הדברים ונראה מה יתבהר‬

                    ‫עזרו לעצמכם להתעורר אל אמת פשוטה זו‪.‬‬        ‫לנו יחד‪ .‬היא מסכימה ומאשרת שהניג'וז הזה הוא בעצם‬

                                                                                    ‫רעש בראש שהולך וחוזר‪.‬‬

                                                                ‫אני מציעה לה להתרווח על הכסא להקשיב לרעש בראש‬

                                                                ‫ולחפש בתוכה לענות לשאלתי‪ :‬מה את מרגישה כשאת‬

                                                                ‫שומעת את הרעש בראש? אני מבקשת ממנה להגביר את‬

                                                                ‫הרעש‪ .‬היא עושה זאתואומרת שהיא מרגישה ריקנות‬

                                                                ‫אילו מחשבות עוברות‬  ‫ואכזבה‪.‬אני שואלת ‪:‬‬

                                                                ‫בראש שלך שמביאות לתחושת ריקנות ולאכזבה?‬

                                                                ‫לוקח קצת זמן ואז אני שואלת אותה אם היא יכולה הגביר‬

                                                                ‫את תחושת האכזבה יחד עם הריקנות‪ .‬ואז זה ממש קורה‪,‬‬

                                                                ‫רצף מהיר של משפטים המדברים על חוסר סיפוק וחוסר‬

                                                                ‫שביעות רצון ושעמום ממה שהיא עושה יוצא מהפה שלה‪.‬‬

                                                                ‫מיד אחר כל היא מתחילה לדבר על זה שהיא לא עושה שום‬

                                                                                    ‫דבר משמעותי עם עצמה‪.‬‬

                                                                ‫מכאן אנחנו ממשיכים לברר את המושג "משהו משמעותי"‬

                                                                ‫עבורה‪ .‬אריאלה מספרת על מקום העבודה שלה‪ ,‬על משימות‬

                                                                ‫ותפקידים שהיא בצעה‪ .‬היא מתרפקת על התחושה שהייתה‬

                                                                                    ‫חשובה ומוערכת ושהביאה תועלת‪.‬‬

                                                                                    ‫אנחנו ממש קרובות ל ‪...‬‬

                                                                ‫אני שואלת‪ :‬אז מה את בעצם רוצה לעצמך עכשיו ?‬

                                                                ‫היא נושמת עמוק וברווחה עונה ‪ :‬אני רוצה לעשות עם עצמי‬

                                                                ‫משהו משמעותי שקשור בעזרה לאנשים‪ .‬אני רוצה לעזור‬

    ‫למאמרים נוספים‬                                                                  ‫לאנשים בדרך הייחודית שלי !‬
       ‫סקרו את הקוד‬
                                                                ‫אנחנו ממשיכות לברר את המושג "לעזור לאנשים בדרך‬

                                                                                    ‫הייחודית לי" שזה נשמע די מעורפל‪.‬‬

                                                                ‫תוך כדי מיפוי כישורים‪ ,‬התבוננות וחיפוש מדויק של תנועת‬

                                                                ‫הלב‪ ,‬אריאלה הפתיעה את עצמה כשהיא מספרת שהיא לא‬

                                                                ‫באמת רוצה וליזום משהו רב מימדים שידרוש ממנה זמן‬

                                                                ‫ומשאבים‪ .‬היא מדברת בהתלהבות על זה שהיא חיה בנוחות‬

‫‪23‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27