Page 19 - medorledor18_Neat
P. 19
רשת ,Lalineמשתפת פעולה עם עמותת "אחת מתשע", כמדי שנה ,גם הפעם חברת "אסתי לאודר" מחויבת
משיקה לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד במסירותה כבר למציאת תרופה לסרטן השד .כידוע בשנת
מסכת עיניים מרגיעה ומטפחת ,בשילוב הסרט הוורוד (19.90
שקל) תחת הקונספט :אל תעצמי עיניים! גילוי מוקדם יכול ,1992אוולין לאודר הקימה את
להציל חיים 50% .מהרווחים מהמכירות באוקטובר יועברו אגודת ,The-Breast-Cancer-Research-Foundation
ומיום הקמתה הקדיש המותג את תמיכתו לארגון ,שאינו
לעמותה. פועל למטרת רווח .ה BCRF-מוקדש למימון של מחקר
וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד
- Bonita De Masרשת ומדי שנה משיק המותג מוצרים במהדורה מוגבלת הנושאים
ההלבשה התחתונה השיקה את הסרט הוורוד ,מקיים פעילויות הסברה ועושה ככל
ליין של סטים ורודים20% . שביכולתו לסייע בקידום הנושא .השנה כוללת קולקציית
מהכנסות המכירה בחודש Pink Ribbonסט של שפתון ולקים בתיק איפור מהודר
וסרום NEW ADVANCED NIGHT REPAIR
אוקטובר של הפריטים SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX IIעם
האמורים בסניפי הרשת מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות.
יתרמו לעמותת אחת המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם וכ30%-
מתשע. מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
– ORLYמותג הלק הבינלאומי משיק בנוסף ,יזם המותג בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
זאת השנה ה 7-ברציפות קולקציה ייעודית שזכתה לשם רעיון חדש – «חולצה בוורוד» .במסגרת הפרויקט ,עיצבו
PRETTY IN PINKהמונה 3לקים ,במרקם מנצנץ ,חי, חולצה שחורה ,לגברים ולנשים ,עם הכיתוב This is a
.pink shirtהחולצות ימכרו ב 49.90 -שקלים חדשים
וכל ההכנסות ממכירות החולצה יועברו כתרומה לאגודה
למלחמה בסרטן.
תוסס ואף נושאת שמות המדברים בעד עצמם :את לא לבד!
– ,YouAreNotAloneתהיי אמיצה! – BeBraveולחבק!
– Embrace. 20%מהכנסות המכירה יתרמו לעמותת
‹קאנסר-שמאנסר› 29( .שקלים במכוני הטיפוח).
- ARCOSמותג הסכינים מספרד מציע את LADY
- ARCOSסכין בעיצוב נשי בצבע ורוד
שהושק במהדורה מוגבלת .כ 10-שקלים
מכל סכין שימכר יועבר לעמותת אחת
מתשע .מחיר 259 :שקל ,בסניפי
רשת ספייסז.
19
משיקה לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד במסירותה כבר למציאת תרופה לסרטן השד .כידוע בשנת
מסכת עיניים מרגיעה ומטפחת ,בשילוב הסרט הוורוד (19.90
שקל) תחת הקונספט :אל תעצמי עיניים! גילוי מוקדם יכול ,1992אוולין לאודר הקימה את
להציל חיים 50% .מהרווחים מהמכירות באוקטובר יועברו אגודת ,The-Breast-Cancer-Research-Foundation
ומיום הקמתה הקדיש המותג את תמיכתו לארגון ,שאינו
לעמותה. פועל למטרת רווח .ה BCRF-מוקדש למימון של מחקר
וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד
- Bonita De Masרשת ומדי שנה משיק המותג מוצרים במהדורה מוגבלת הנושאים
ההלבשה התחתונה השיקה את הסרט הוורוד ,מקיים פעילויות הסברה ועושה ככל
ליין של סטים ורודים20% . שביכולתו לסייע בקידום הנושא .השנה כוללת קולקציית
מהכנסות המכירה בחודש Pink Ribbonסט של שפתון ולקים בתיק איפור מהודר
וסרום NEW ADVANCED NIGHT REPAIR
אוקטובר של הפריטים SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX IIעם
האמורים בסניפי הרשת מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות.
יתרמו לעמותת אחת המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם וכ30%-
מתשע. מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
– ORLYמותג הלק הבינלאומי משיק בנוסף ,יזם המותג בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
זאת השנה ה 7-ברציפות קולקציה ייעודית שזכתה לשם רעיון חדש – «חולצה בוורוד» .במסגרת הפרויקט ,עיצבו
PRETTY IN PINKהמונה 3לקים ,במרקם מנצנץ ,חי, חולצה שחורה ,לגברים ולנשים ,עם הכיתוב This is a
.pink shirtהחולצות ימכרו ב 49.90 -שקלים חדשים
וכל ההכנסות ממכירות החולצה יועברו כתרומה לאגודה
למלחמה בסרטן.
תוסס ואף נושאת שמות המדברים בעד עצמם :את לא לבד!
– ,YouAreNotAloneתהיי אמיצה! – BeBraveולחבק!
– Embrace. 20%מהכנסות המכירה יתרמו לעמותת
‹קאנסר-שמאנסר› 29( .שקלים במכוני הטיפוח).
- ARCOSמותג הסכינים מספרד מציע את LADY
- ARCOSסכין בעיצוב נשי בצבע ורוד
שהושק במהדורה מוגבלת .כ 10-שקלים
מכל סכין שימכר יועבר לעמותת אחת
מתשע .מחיר 259 :שקל ,בסניפי
רשת ספייסז.
19