Page 25 - medorledor145
P. 25
מגזין מדור לדור
שנה עסקית חדשה
בפתח – זמן לחשבון
נפש
חידוש יכול להיות כל דבר ...מבצע חדש ,מוצר או שירות חדשים, מאת :ענבל יפת
מיקום חדש ,הוספת עובד ,רענון לוגו ,שינוי סדר מוצרים על המדף
ועוד ...העיקר לבצע שינוי שיגרום ללקוח סקרנות ורצון לפנות אלינו. נה מסתיימת ושנה חדשה בפתח .בכל שנהש
בכל שנה שבאה אנו חייבים לתכנן מה אנו ישנם דברים שאנו מצטערים שעשינו
רוצים להשיג בשנה זו – הגדלת רווחיות ,מחזור, וישנם כאילו שאנו מצטערים שלא עשינו.
הגדלת מגוון הלקוחות ,הגדלת סל שירותים
ומוצרים ועוד ועוד ...כך נהיה ממוקדי מטרה בכל שנה אנו מתכננים תוכניות אך לא תמיד מצליחים ליישם את
כולן .בכל סוף שנה עלינו לעשות חשבון נפש עסקי ולראות מה
ויהיה לנו קל יותר להשיג שיפור.
עבד לנו ומה לא.
לסיכום חברים ,מי שזורע -קוצר ,מי שטרח בערב שבת – אוכל בשבת...
מי שמשקיע ,שמתכנן ומשקיע בעסק שלו – יש לו עסק דינמי, והינה באה שנה חדשה בכל שנה וזהו הזמן לתכנן תוכניות
לשנה החדשה.
משגשג ומוסך לקוחות.
בואו ניקח את מה שעבד וניתן לו להמשיך לעבוד!!!
שתהיה לנו לכולנו שנה שקטה ,שלווה ,בטוחה ומשגשגת. רוב האנשים אוהבים דברים חדשים ,אוהבים חידושים ,עסק אשר
לא מחדש ,דורך במקום ,ודריכה במקום היא בעצם הליכה לאחור.
ענבל יפת -יועץ ומאמן עסקי -מפתח תבנית השילוש הקדוש אז בואו נראה מה ניתן לחדש כדי שימשוך עוד לקוחות חדשים וגם
לניהול עסק מצליח -לנהל במקום להתנהל
נוסיף למה שכבר עובד.
[email protected] I 050-4242606
אם יש לנו מספר דברים חדשים ,בואו נבנה סדר עדיפות
על המומחה מה קודם ומה אחר כך...
סרוק אותי אל תוסיפו את כל החידושים בבת אחת ,זה מבלבל את הלקוחות
ולנו קשה לבדוק מה מבין כל החידושים הוא נכון ומה לא.
בנוסף ,בניית סדר עדיפות לחידושים צריכה להתבצע בשיטת
המדרגה...
כלומר ,החידוש הראשון הוא הכנה לחידוש הבא וכך הלאה...
כך ניתן בעצם ליצור בסיס טוב לכלל הרעיונות והחידושים שלנו.
בנוסף אם אנו נעצרים או משהו לא עובד ,קל לנו לזהות את מקור
הבעיה אשר עוצרת אותנו מלהתקדם הלאה ,הרי כל חידוש תלוי
בחידוש הקודם.
גיליון 25 145