Page 25 - medorledor145
P. 25

‫מגזין מדור לדור‬

                                                                 ‫שנה עסקית חדשה‬
                                                                 ‫בפתח – זמן לחשבון‬

                                                                                ‫נפש‬

‫חידוש יכול להיות כל דבר‪ ...‬מבצע חדש‪ ,‬מוצר או שירות חדשים‪,‬‬                                                 ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
‫מיקום חדש‪ ,‬הוספת עובד‪ ,‬רענון לוגו‪ ,‬שינוי סדר מוצרים על המדף‬
‫ועוד‪ ...‬העיקר לבצע שינוי שיגרום ללקוח סקרנות ורצון לפנות אלינו‪.‬‬  ‫נה מסתיימת ושנה חדשה בפתח‪ .‬בכל שנהש‬

  ‫בכל שנה שבאה אנו חייבים לתכנן מה אנו‬                           ‫ישנם דברים שאנו מצטערים שעשינו‬
  ‫רוצים להשיג בשנה זו – הגדלת רווחיות‪ ,‬מחזור‪,‬‬                      ‫וישנם כאילו שאנו מצטערים שלא עשינו‪.‬‬
  ‫הגדלת מגוון הלקוחות‪ ,‬הגדלת סל שירותים‬
  ‫ומוצרים ועוד ועוד‪ ...‬כך נהיה ממוקדי מטרה‬                       ‫בכל שנה אנו מתכננים תוכניות אך לא תמיד מצליחים ליישם את‬
                                                                 ‫כולן‪ .‬בכל סוף שנה עלינו לעשות חשבון נפש עסקי ולראות מה‬
               ‫ויהיה לנו קל יותר להשיג שיפור‪.‬‬
                                                                                                            ‫עבד לנו ומה לא‪.‬‬
‫לסיכום חברים‪ ,‬מי שזורע ‪ -‬קוצר‪ ,‬מי שטרח בערב שבת – אוכל בשבת‪...‬‬
‫מי שמשקיע‪ ,‬שמתכנן ומשקיע בעסק שלו – יש לו עסק דינמי‪,‬‬             ‫והינה באה שנה חדשה בכל שנה וזהו הזמן לתכנן תוכניות‬
                                                                                                       ‫לשנה החדשה‪.‬‬
                                     ‫משגשג ומוסך לקוחות‪.‬‬
                                                                             ‫בואו ניקח את מה שעבד וניתן לו להמשיך לעבוד!!!‬
‫שתהיה לנו לכולנו שנה שקטה‪ ,‬שלווה‪ ,‬בטוחה ומשגשגת‪.‬‬                 ‫רוב האנשים אוהבים דברים חדשים‪ ,‬אוהבים חידושים‪ ,‬עסק אשר‬
                                                                 ‫לא מחדש‪ ,‬דורך במקום‪ ,‬ודריכה במקום היא בעצם הליכה לאחור‪.‬‬
‫ענבל יפת ‪ -‬יועץ ומאמן עסקי ‪ -‬מפתח תבנית השילוש הקדוש‬             ‫אז בואו נראה מה ניתן לחדש כדי שימשוך עוד לקוחות חדשים וגם‬
                   ‫לניהול עסק מצליח ‪ -‬לנהל במקום להתנהל‬
                                                                                                      ‫נוסיף למה שכבר עובד‪.‬‬
                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬
                                                                 ‫אם יש לנו מספר דברים חדשים‪ ,‬בואו נבנה סדר עדיפות‬
     ‫על המומחה‬                                                                                 ‫מה קודם ומה אחר כך‪...‬‬

‫סרוק אותי‬                                                        ‫אל תוסיפו את כל החידושים בבת אחת‪ ,‬זה מבלבל את הלקוחות‬
                                                                        ‫ולנו קשה לבדוק מה מבין כל החידושים הוא נכון ומה לא‪.‬‬

                                                                 ‫בנוסף‪ ,‬בניית סדר עדיפות לחידושים צריכה להתבצע בשיטת‬
                                                                                                                  ‫המדרגה‪...‬‬

                                                                      ‫כלומר‪ ,‬החידוש הראשון הוא הכנה לחידוש הבא וכך הלאה‪...‬‬
                                                                 ‫כך ניתן בעצם ליצור בסיס טוב לכלל הרעיונות והחידושים שלנו‪.‬‬
                                                                 ‫בנוסף אם אנו נעצרים או משהו לא עובד‪ ,‬קל לנו לזהות את מקור‬
                                                                 ‫הבעיה אשר עוצרת אותנו מלהתקדם הלאה‪ ,‬הרי כל חידוש תלוי‬

                                                                                                             ‫בחידוש הקודם‪.‬‬

‫גיליון ‪25 145‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30