Page 13 - medorledor138
P. 13

‫מגזין מדור לדור‬

        ‫ובמה אנו ממוקדים? במה הם לא נתנו או לא עשו נכון‪ .‬במה שהם‬
                              ‫צריכים לתקן‪ (...‬שזה עניינם ולא עניינינו)‪.‬‬

          ‫כיבוד ההורים‪ ,‬ההערכה והכרת הטוב על מה‬
          ‫שעשו עבורנו‪ ,‬זה לא רק החלק שאנו צריכים‬
          ‫להיות ממוקדים בו‪ ,‬אלא יש לזה השפעה ישירה‬
          ‫על חיבור הדור הבא לשורשיו‪ ,‬ועל תחושת‬

                                    ‫הביטחון שלהם‪.‬‬
          ‫ילדים שמרגישים קשר והערכה לשורשים‬
          ‫שלהם‪,‬זוכיםלתתיותראמוןבאנשיםשסביבם‬

                                     ‫ובחיים עצמם‪.‬‬

‫סרוק אות‬‫ילדים שיראו את הוריהם מכבדים ומלאים בהכרת הטוב להורים‬            ‫גשרים של כבוד‬
        ‫שלהם‪ ,‬יכבדו גם את הוריהם‪ ,‬ירגישו גאווה על השורש ממנו באו‪,‬‬        ‫– חיבור בין דורות‬

                 ‫וממילא ירגישו טוב עם עצמם ‪ -‬הפרי שגדל לשורש זה‪.‬‬                                                ‫מאת‪ :‬אסתר אדלר‬

        ‫שנות המאה העשרים חיזקו את ההסתכלות קדימה‪ ,‬את ההערכה‬              ‫שאנו רואים אדם שיוצא מגדרו כדי לעשותכ‬
        ‫לקדמה ובזו למיושן‪ ,‬ודרך אגב חיבלו בקשר עם הדורות הקודמים‬                 ‫טובה עבור אדם אחר‪ ,‬זה מרגש אותנו‪.‬‬
        ‫אנו יודעים שניסיון זהו דבר שאי אפשר לקנות בכסף‪ .‬אך יש לידינו‬
                                                                         ‫כשאני רואה מישהו ברחוב שרואה שנפל למישהו משהו וקופץ‬
                                   ‫אנשים ברי ניסיון שלמדנו לזלזל בו‪.‬‬                           ‫להרים את החפץ‪ ,‬אני מברכת אותו בליבי‪.‬‬
        ‫כשאנו באים ממקום שרוצה ללמוד ולקבל נוכל להתעשר רבות‬
                                                                                  ‫מי שחווה הורות יודע כמה השקעה נעשית עבור הילדים‪.‬‬
                                     ‫מהקשר עם ההורים ומעצותיהם‪.‬‬          ‫כמה קימות בלילה ולילות ללא שינה עוברים עלינו‪ ,‬כדי להרגיע את‬
        ‫התרגלנו לא לתת להורים מדרך רגל בחינוך ילדינו‪ .‬אך בעצם מה‬         ‫הילד‪ .‬כמה ריצות לרופא אף אוזן גרון כדי להקל על כאביו‪ ,‬רופא‬
        ‫שהם רוצים זה את טובתנו‪ ,‬ולפעמים עושים במקומנו את העבודה‬
        ‫אם ניתן להורינו את הכבוד המגיע להם‪ ,‬גם ילדינו ירצו לקבל מהם‬                                 ‫שיניים כדי לשמור על בריאות שיניו‪.‬‬
                                                                         ‫מי מדבר על חיתולים‪ /‬טיטולים‪ ,‬רחיצה‪ ,‬האכלה‪ ,‬הרדמה‪ ,‬הלבשה‬
                        ‫ולנצל את הנכס היקר כל זמן שהם עדין בחיים‪.‬‬
                                                                                                            ‫ודאגה שיהיה מה להלביש‪.‬‬
        ‫למלא את הלב שלנו בכבוד עושה עבודה טובה בריפוי‬                    ‫כמה עידוד ניתנו בדרך כדי שילמדו ללכת‪ ,‬לקרוא ‪,‬לכתוב ‪,‬ללמוד‬
        ‫עצמי‪ ,‬ודרך אגב מאפשר גם לילדינו לשאוב כוח מהקשר‬
                                                                                                                             ‫מקצוע‪.‬‬
                                                   ‫הבין דורי‪.‬‬                                         ‫כמה דאגנו‪ ,‬התייעצנו‪ ,‬התפללנו‪....‬‬

        ‫אסתר אדלר ‪ -‬מנחה לחשיבה חיובית‪ .‬מנחה לחיזוק התא המש־‬                                                ‫גם הורינו עשו זאת עבורנו!‬
        ‫פחתי‪ .‬לחשיבה חיובית בשיטת לואיז היי‪ ,‬מטפלת אישית וזוגית‬
                                                                                                                            ‫גיליון ‪138‬‬
               ‫מנחה זוגות להגשים את החלום הזוגי‪ ,‬תמיד לשרותכם‪.‬‬
                         ‫‪[email protected] 052-8167090‬‬

            ‫על המומחית‬

        ‫‪13‬‬
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18