Page 19 - medorledor115
P. 19

‫מגזין מדור לדור‬                                                          ‫מה הם סוגי‬
                                                           ‫הלקוחות במדיות‬
                                                  ‫אמיר חי‬                ‫השונות?‬
             ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬       ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬
‫סרוק אותי‬                                                  ‫קוח – הוא אדם צרכן שבא לקנות סחורה או לקבלל‬
    ‫על המומחה‬                                                                             ‫שירות מאיתנו‪.‬‬

‫‪19‬‬                                                         ‫קניון למשל הוא מקום של אוסף לקוחות גדול מאד וכמות‬
                                                                   ‫הקניות של סחורה או קבלת שירות היא מן הגדולות בעולם‪.‬‬

                                                           ‫לעומת זאת כמות הקניות באינטרנט מתחילה להיות גדולה מאד‬
                                                           ‫מאשר הקנייה הפיזית‪ .‬מכיוון שהקלות בה מבצע הלקוח את הקניה‬
                                                           ‫היא כל כך מהירה וקלה‪ ,‬מאפשרת לנו הנגשת המוצר או השירות‬

                                                                                                      ‫בצורה קלה יותר‪.‬‬
                                                           ‫מרכזי מסחר אינטרנטיים רבים נמצאים בעולם ומכניסים מיליארדים‬
                                                           ‫של כסף לקופתם כשהקניות מבוצעות בעיקר דרך המכשירים‬

                                                                                                              ‫הניידים‪.‬‬
                                                           ‫עידן המידע פתח בפני הלקוח הנגשה של מוצרים ושירותים בצורה‬
                                                           ‫קלה יותר‪ ,‬כך שכסף מזומן מתחיל לאט‪ ,‬לאט להיעלם מהעולם‬

                                                                  ‫ובמקומו נכנסים הכספים הווירטואליים וכרטיסי האשראי‪.‬‬
                                                           ‫בעולם של השיווק הדיגיטלי ישנו קושי הנגשה של השירות ללקוח‬
                                                           ‫שהוא בעל עסק‪ ,‬מכיוון ששיווק זה מדע לא מדויק בייחוד שיווק‬
                                                           ‫דיגיטלי‪ .‬הרבה לקוחות שהם בעלי עסקים רוצים יותר לקוחות‪ ,‬אך‬
                                                           ‫אף ספק שעובד בשיווק הדיגיטלי אינו יכול להתחייב בפני הלקוח‬
                                                           ‫שלו שיזרים לו לקוחות‪ .‬הוא יכול להתחייב לפעולות אך לא ללקוחות‪.‬‬
                                                           ‫מצד אחד יש כאן תסכול רב של הלקוח‪ ,‬מצד שני זה מראה על דמותו‬
                                                           ‫של בעל העסק‪ ,‬האם הוא חרוץ מתמיד או עצלן‪ .‬פרסום וכסף לא‬
                                                           ‫בהכרח מביאים לקוחות‪ .‬מוניטין של עסק מביאים לקוחות‪ .‬לכן‬
                                                           ‫לאורך כל הדרך בעל העסק חייב לכבד את התהליך ולהבין שהדבר‬

                                                                                      ‫מצריך זמן ומשאבים ואין קיצורי דרך‪.‬‬

                                                           ‫הרבה בעלי עסקים סוגרים את העסקים שלהם‬
                                                           ‫בשנה הראשונה‪ ,‬מכיוון שהם אינם מוכנים‬
                                                           ‫לקבל את התהליך שהם צריכים לעבור!‬
                                                           ‫הסטטיסטיקה הוכיחה שככל שאתה מתמיד‬
                                                           ‫בפעולות שיווקיות כך אתה מגדיל את הסיכויים‬

                                                                                ‫לפעולות בעסק שלך!‬

                                                                                                          ‫גיליון ‪115‬‬
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24