Page 17 - medorledor115
P. 17
סרוק אותימגזין מדור לדור חזון לעסק -
איך קשור
על המומחה
למחזור ורווח?
חמה אחרת ,פקיד או פקידה יקבלו את פניו.
תראו לעצמכם בדמיון אילו פריטים מונחים כל המדפים ,אילו מאת :ענבל יפת
שירותים אנו נותנים ללקוחות שלנו ,באילו צבעים צבועים הקירות
כתבות קודמות דיברנו על תוכנית עסקית ,למהב
וכך הלאה והלאה ,רדו לרזולוציה כמה שיותר קטנה.
ככל שהדברים יהיו ברורים יותר ,כך אנו נהיה ממוקדים יותר ונדע היא חשובה לעסק ואיך ניתן באמצעות תוכנית
עסקית נכונה להגדיל את המחזור ואת
מה אנו מבקשים להשיג...
הרווחיות...
ככל שנבנה את החזון בצורה מדוייקת יותר ,כך
יהיה לנו קל יותר לממש אותו ולהשיג אותו. דיברנו על ההון האנושי ועל העלויות הכרוכות במציאת הון אנושי
איכותי וטוב העוזר להגדיל מחזור ורווחיות.
וככל שנשיג יותר מהחזון ,כך גם יהיה לנו קל יותר להשיג את
הלקוחות המתאימים ,למכור להם יותר ולהרוויח יותר. דיברנו גם על הגדרות תפקיד להון האנושי העוזרות לעובדים
למצוא את מקומם בעסק ולמצות מהם את הטוב ביותר עם חיוך
חשוב שבתוכנית העסקית ותוכנית העבודה נדגיש את החזון ואת
המשימות אותן אנו צריכים לבצע כדי להגשים את החזון .כך יהיה על השפתיים.
הדבר תמיד מולנו ונוכל להתמקד בו ולממש אותו. והיום נדבר על חזון לעסק ,מהו חזון ולמה כל עסק חייב
רק טיפ קטן אחד – אל תחששו ואל תהססו לבצע לעצמכם דימיון חזון ובמה החזון תורם להגדלת מחזור ורווחיות...
מודרך על החזון ...זה עובד על באמת .קחו דף ועט ,כתבו וציירו את
אם הולכים לויקיפדיה הגדרת החזון היא זו" :מבט צופה פני עתיד.
החזון וצרפו אותו לתוכנית העסקית ותוכנית העבודה. בעסקים מושג זה מתייחס לתמונת המציאות הרצויה שאותה
בהצלחה לכולכם. הארגון מבקש להשיג או לקדם כחלק מן האסטרטגיה העסקית
ענבל יפת -פיתוח ויעוץ לעסקים -מפתח תבנית השילוש הקדוש הכוללת שלו"
לניהול עסק מצליח -לנהל במקום להתנהל בואו נפשט את המילים אשר בהגדרה...
"מבט צופה פני עתיד" – איפה אנחנו רוצים להיות עם העסק בעוד
[email protected] I 050-4242606 תקופת זמן ,בד"כ שנתיים עד שלוש מהיום.
איך אנו רוצים שהעסק שלנו יראה ,מה אנו רוצים שהלקוחות
והקהל הרחב יחשוב ויגיד על העסק שלנו.
בצעו לעצמכם דמיון מודרך על איך יראה העסק פיזית...
האם אנו רוצים להצטייר כעסק יקר ,איכותי ,עסק מקצועי ,עסק זול
ונגיש לכמה שיותר קהלים או לשכבת אוכלוסייה מסוימת .למי אנו
מקדים את המוצרים או השירותים שלנו...
איך אנו מבקשים שהעסק שלנו יראה פיזית – איך תראה הכניסה
לעסק ,איך יראה המשרד ,קליניקה ,סדנא או כל דבר אחר .איפה
ממוקם השולחן ,פינת הקפה ,איך נראה כל דבר ודבר בעסק...
מהי הדרך בה נקבל לקוח ,רק בברכה ,נמזוג לו כוס קפה או שתיה
גיליון 17 115