Page 25 - medorledor107
P. 25

‫מגזין מדור לדור‬                                                ‫שיווק וקידום‬

                 ‫מה הקשר בין עצלות לשיווק?‬

                                                 ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬

  ‫השיווק המודרני הוא לא מדע מדויק ואין‬                     ‫ם יש אויב שהכי מאיים על בעלי העסקים בעיקרא‬
  ‫התחייבות לתוצאות‪ ,‬אך כן יש התחייבות‬                                              ‫הקטנים זאת עצלות‪.‬‬
  ‫לפעולות מתמידות המצריכות‪ ,‬סבלנות רבה‬
  ‫ושיתוף פעולה‪ .‬הסטטיסטיקה מצאה שפעולות‬                    ‫ועצלות הכוונה בשיווק‪ .‬אני נתקל בלא מעט בעלי‬
    ‫כאלו בטווח הארוך כן מניבות תוצאות בעסק‪.‬‬                ‫עסקים שאין להם סבלנות והם עצלנים בלהשקיע בשיווק העסק‬
                                                           ‫שלהם‪ ,‬ואחר כך מתפלאים מדוע אין לקוחות‪ ,‬או שמנסים לעלות‬
‫כולנו רוצים להשקיע מעט ולהכניס הרבה‪ ,‬אבל בשביל זה דרוש‬     ‫קמפיינים בגוגל או בפייסבוק בתקווה שיבואו הרבה אנשים‪ ,‬והם‬
 ‫הרבה חריצות ועבודה חכמה כדי להגיע ליעד שאנו רוצים להגיע‪.‬‬  ‫יוכלו להמשיך בחייהם הרגילים‪ .‬המציאות הוורודה הפוכה מכך‬
                                                           ‫ובעלי העסקים מגלים שפרסום ממומן רק מוציא להם הרבה כסף‬
                                                  ‫אמיר חי‬
             ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬                                            ‫במקום להביא לקוחות‪.‬‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬
                                                           ‫אז פרסום ממומן זאת הבעיה? לא העצלות של בעל העסק זאת‬
‫‪25‬‬                                                         ‫הבעיה! חוסר הסבלנות לשבת עם קמפיינר ולנתח את השוק‬
                                                           ‫בסבלנות בשיתוף הפעולה‪ ,‬זאת התוצאה שמביאה אותו לתוצאה‬

                                                                                                               ‫עגומה‪.‬‬
                                                           ‫שיווק זה לא מדע מדויק‪ ,‬ואם חברת שיווק תבוא ותתחייב לכם‬
                                                           ‫לתוצאות‪ ,‬אז היא ממציאה לכם מציאות ורודה שאתם תגלו בסוף‬

                                                                                              ‫כמה כסף נשפך על כלום‪.‬‬

                                                                                                             ‫גיליון ‪107‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30