Page 25 - medorledor107
P. 25
מגזין מדור לדור שיווק וקידום
מה הקשר בין עצלות לשיווק?
מאת :אמיר חי
השיווק המודרני הוא לא מדע מדויק ואין ם יש אויב שהכי מאיים על בעלי העסקים בעיקרא
התחייבות לתוצאות ,אך כן יש התחייבות הקטנים זאת עצלות.
לפעולות מתמידות המצריכות ,סבלנות רבה
ושיתוף פעולה .הסטטיסטיקה מצאה שפעולות ועצלות הכוונה בשיווק .אני נתקל בלא מעט בעלי
כאלו בטווח הארוך כן מניבות תוצאות בעסק. עסקים שאין להם סבלנות והם עצלנים בלהשקיע בשיווק העסק
שלהם ,ואחר כך מתפלאים מדוע אין לקוחות ,או שמנסים לעלות
כולנו רוצים להשקיע מעט ולהכניס הרבה ,אבל בשביל זה דרוש קמפיינים בגוגל או בפייסבוק בתקווה שיבואו הרבה אנשים ,והם
הרבה חריצות ועבודה חכמה כדי להגיע ליעד שאנו רוצים להגיע. יוכלו להמשיך בחייהם הרגילים .המציאות הוורודה הפוכה מכך
ובעלי העסקים מגלים שפרסום ממומן רק מוציא להם הרבה כסף
אמיר חי
פתרונות שיווקיים באינטרנט Tubeformula - במקום להביא לקוחות.
[email protected] I 050-831-222
אז פרסום ממומן זאת הבעיה? לא העצלות של בעל העסק זאת
25 הבעיה! חוסר הסבלנות לשבת עם קמפיינר ולנתח את השוק
בסבלנות בשיתוף הפעולה ,זאת התוצאה שמביאה אותו לתוצאה
עגומה.
שיווק זה לא מדע מדויק ,ואם חברת שיווק תבוא ותתחייב לכם
לתוצאות ,אז היא ממציאה לכם מציאות ורודה שאתם תגלו בסוף
כמה כסף נשפך על כלום.
גיליון 107