Page 26 - medorledor104
P. 26

‫עסקים וכלכלה‬

‫מכירות‪ ,‬בלה‪ ,‬בלה‪ ,‬בלה‪....‬‬

‫עצמו וכך ירגיש כי הוא בידיים טובות עליהן ניתן לסמוך‪ .‬כלומר‪,‬‬                                           ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
‫השאלות המכוונות יקנו ללקוח בטחון בנו ובמוצר או בשירות אותו‬
                                                             ‫חלק מחוויית הקניה היא הקשר והאימוןב‬
                                               ‫אנו מוכרים‪.‬‬               ‫הנרקמים בין איש המכירות ללקוח‪.‬‬

  ‫הלקוח יראה נכונות להתקדם להמשך תהליך‬                       ‫הבסיס למכירה מוצלחת המעניקה ללקוח חוויה היא האמון הנוצר‬
  ‫הקניה רק כאשר ירגיש בוטח בנו וסומך על‬                                                           ‫בינו ובין איש המכירות‪...‬‬
  ‫היעוץ אותו אנו מספקים לו‪ ,‬שום סיפורי בלה‬
                                                             ‫כדי ליצור אמון כזה בין איש המכירות ללקוח‪ ,‬על איש המכירות‬
                              ‫בלה לא יעזרו‪.‬‬                             ‫להיות קשוב ללקוח‪ ,‬לצרכיו ובקשותיו במהלך הקניה‪.‬‬

‫בטחון הלקוח באיש המכירות מקנה לו "חווית קניה" חיובית וירצה‬   ‫יחד עם זאת ולמרות זאת‪ ...‬אנשי מכירות רבים מחמיצים את‬
                                     ‫לחזור אלינו שוב וושוב‪.‬‬  ‫המכירה רק בגלל שאינם יודעים לרקום מערכת יחסים בונות אימון‬

‫אז זכרו‪ ,‬במכירה הבאה‪ ,‬לא סיפורי בלה‪ ,‬בלה‪ ,‬אלא שאלות מכוונות‬                                             ‫בינם לבין הלקוח‪.‬‬
                                      ‫מקצועיות בונות אימון‪.‬‬
                                                             ‫הרבה מאוד אנשי מכירות עסוקים בלהשמיע ללקוח כמה המוצר‬
                           ‫חג פסח שמח וכשר לכולכם‪.‬‬           ‫או השירות שהם מוכרים הוא טוב‪ ...‬כמה לקוחות מרוצים כבר קנו‬
                                                             ‫את אותו המוצר או השירות‪ ...‬אפילו אחי‪ ,‬סבתא שלי והורי קנו את‬
                                                   ‫בברכה‪,‬‬
                            ‫ענבל יפת ‪ -‬פיתוח ויעוץ לעסקים‬                                        ‫המצור או השירות הזה‪...‬‬
            ‫מפתח תבנית השילוש הקדוש לניהול עסק מצליח‬                         ‫בקיצור‪ ...‬סיפורי בלה‪ ,‬בלה‪ ,‬בלה ובלההההההה‪...‬‬

                                      ‫לנהל במקום להתנהל‬      ‫אך מה לעשות‪ ,‬סיפורי בלה בלה לא באמת מעניינים את הלקוח‪,‬‬
                                                             ‫הלקוח מחפש אוזן קשבת אשר תעזור לו למצוא פתרון "לבעיה"‬
                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬       ‫בגינה הוא הגיע אלינו‪ .‬והדרך לפתרון עוברת דרך בניית אימון ולא‬

                                                                                                         ‫דרך בלה בלה‪...‬‬

                                                                                  ‫אז איך בונים אמון מול ועם לקוח‪?...‬‬

                                                                                             ‫זה פשוט‪ ,‬מורכב וקל כאחד‪...‬‬
                                                             ‫שלב ראשון ‪ -‬פשוט להקשיב‪ ,‬רק להקשיב לצורכי הלקוח‪ ,‬לא‬
                                                             ‫להציע‪ ,‬לא לספר סיפורים על משפחה‪ ,‬חברים ומבצעים מיוחדים‪...‬‬

                                                                                ‫הקשבה‪ ,‬הקשבה‪ ,‬הקשבה ושוב הקשבה!!!‬
                                                             ‫שלב שני ‪ -‬בין פיסקה לפיסקה ניתן לשאול את הלקוח שאלות‬
                                                             ‫מכוונות כמו מה בדיוק הצרכים‪ ,‬מה התקציב‪ ,‬מה תדירות השימוש‬
                                                             ‫במוצר או בשירות‪ ,‬למי מיועד‪ ,‬גילאים‪ ,‬מגדר ועוד‪ ....‬רק שאלות‬

                                                                                                      ‫מכוונות ומקצועיות‪.‬‬
                                                             ‫הלקוח ירגיש שאנו מתעניינים בו‪ ,‬שואלים לצרכיו‪ ,‬עוזרים לו לכוון‬

                                                                                                                       ‫‪26‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31