Page 26 - medorledor104
P. 26
עסקים וכלכלה
מכירות ,בלה ,בלה ,בלה....
עצמו וכך ירגיש כי הוא בידיים טובות עליהן ניתן לסמוך .כלומר, מאת :ענבל יפת
השאלות המכוונות יקנו ללקוח בטחון בנו ובמוצר או בשירות אותו
חלק מחוויית הקניה היא הקשר והאימוןב
אנו מוכרים. הנרקמים בין איש המכירות ללקוח.
הלקוח יראה נכונות להתקדם להמשך תהליך הבסיס למכירה מוצלחת המעניקה ללקוח חוויה היא האמון הנוצר
הקניה רק כאשר ירגיש בוטח בנו וסומך על בינו ובין איש המכירות...
היעוץ אותו אנו מספקים לו ,שום סיפורי בלה
כדי ליצור אמון כזה בין איש המכירות ללקוח ,על איש המכירות
בלה לא יעזרו. להיות קשוב ללקוח ,לצרכיו ובקשותיו במהלך הקניה.
בטחון הלקוח באיש המכירות מקנה לו "חווית קניה" חיובית וירצה יחד עם זאת ולמרות זאת ...אנשי מכירות רבים מחמיצים את
לחזור אלינו שוב וושוב. המכירה רק בגלל שאינם יודעים לרקום מערכת יחסים בונות אימון
אז זכרו ,במכירה הבאה ,לא סיפורי בלה ,בלה ,אלא שאלות מכוונות בינם לבין הלקוח.
מקצועיות בונות אימון.
הרבה מאוד אנשי מכירות עסוקים בלהשמיע ללקוח כמה המוצר
חג פסח שמח וכשר לכולכם. או השירות שהם מוכרים הוא טוב ...כמה לקוחות מרוצים כבר קנו
את אותו המוצר או השירות ...אפילו אחי ,סבתא שלי והורי קנו את
בברכה,
ענבל יפת -פיתוח ויעוץ לעסקים המצור או השירות הזה...
מפתח תבנית השילוש הקדוש לניהול עסק מצליח בקיצור ...סיפורי בלה ,בלה ,בלה ובלההההההה...
לנהל במקום להתנהל אך מה לעשות ,סיפורי בלה בלה לא באמת מעניינים את הלקוח,
הלקוח מחפש אוזן קשבת אשר תעזור לו למצוא פתרון "לבעיה"
[email protected] I 050-4242606 בגינה הוא הגיע אלינו .והדרך לפתרון עוברת דרך בניית אימון ולא
דרך בלה בלה...
אז איך בונים אמון מול ועם לקוח?...
זה פשוט ,מורכב וקל כאחד...
שלב ראשון -פשוט להקשיב ,רק להקשיב לצורכי הלקוח ,לא
להציע ,לא לספר סיפורים על משפחה ,חברים ומבצעים מיוחדים...
הקשבה ,הקשבה ,הקשבה ושוב הקשבה!!!
שלב שני -בין פיסקה לפיסקה ניתן לשאול את הלקוח שאלות
מכוונות כמו מה בדיוק הצרכים ,מה התקציב ,מה תדירות השימוש
במוצר או בשירות ,למי מיועד ,גילאים ,מגדר ועוד ....רק שאלות
מכוונות ומקצועיות.
הלקוח ירגיש שאנו מתעניינים בו ,שואלים לצרכיו ,עוזרים לו לכוון
26