קינוחים

"כשאני הורה להורה, על קו התפר שבין דורות"
זמן משפחתי

"כשאני הורה להורה, על קו התפר שבין דורות"

שנה חדשה היא תמיד זמן לחשבון נפש, לסיכום השנה החולפת ולהתבוננות קדימה. אבל השנה, אני רוצה להקדיש את המחשבה דווקא

קרא עוד ←
רוצה להוביל? זה מתחיל בלפגוש את עצמך
במבט אישי

רוצה להוביל? זה מתחיל בלפגוש את עצמך

לפני שמובילים אחרים, לפני שמכוונים מטרה, לפני שצועדים בביטחון – יש שלב אחד שבלעדיו שום תנועה לא מחזיקה לאורך זמן.

קרא עוד ←
הובלה
במבט אישי

הובלה

כאשר אדם רוצה לבצע שינוי בחייו הוא חייב להיות המנהיג והמוביל של השינוי. שום דבר לא יקרה אם הוא לא

קרא עוד ←
נוכחות אישית והשפעה על האחר – דרך פנימית שמשנה חיים
אסתר בוטביקה

נוכחות אישית והשפעה על האחר – דרך פנימית שמשנה חיים

נוכחות אנושית משמעותית היא לא רעשנית, לא כופה את עצמה, ולא מבקשת תשומת לב. היא שקטה, יציבה, ונובעת מבפנים. כשאדם

קרא עוד ←
נוכחות
אסתר אדלר

נוכחות

רוב האנשים בורחים רוב הזמן מהחיים שלהם ואפילו לא מודעים לכך. ואני לא מתכונת לאלו ששותים כדי לא להרגיש, מעשנים

קרא עוד ←
הובלה בשוק ההון
כלכלי-לי טיפ

הובלה בשוק ההון

בעולם ההשקעות המידע זורם במהירות, כל רגע צצות הזדמנויות שמופיעות ונעלמות והמשקיעים מחפשים ביטחון והכוונה. כאן נכנסת חשיבותה של ההובלה.

קרא עוד ←
קבלת החלטות בעסק עוזרות להגדלת מחזור ורווחיות
כלכלי-לי טיפ

קבלת החלטות בעסק עוזרות להגדלת מחזור ורווחיות

אני כותב מאמר זה בימים המוגדרים עד כה כימים החמים ביותר של אוגוסט ובכלל בשנים האחרונות. אנחנו בשיא הקיץ, מחפשים

קרא עוד ←
נוכחות, הובלה והשפעה – שלושת המפתחות לניהול פיננסי שמצמיח עסקים
זיוה זוהר

נוכחות, הובלה והשפעה – שלושת המפתחות לניהול פיננסי שמצמיח עסקים

בעולם העסקי של היום, התחרות גבוהה והלקוחות מוצפים באפשרויות. כדי לבלוט, על בעל העסק לאמץ שלושה עקרונות שמרכיבים יחד אסטרטגיה

קרא עוד ←
המשקיע מתוסכל תמיד: למה אף תוצאה לא מספקת אותנו? ואיך ניתן להתמודד עם זה?
דביר גל

המשקיע מתוסכל תמיד: למה אף תוצאה לא מספקת אותנו? ואיך ניתן להתמודד עם זה?

במהלך שיחות שאני עורך עם משקיעים – גם כאלה בתחילת דרכם וגם כאלה עם ניסיון רב – אני נתקל שוב

קרא עוד ←
נוכחות, הובלה והשפעה – כוח השינוי של מתכננת ומעצבת פנים
בבית שלנו

נוכחות, הובלה והשפעה – כוח השינוי של מתכננת ומעצבת פנים

אנחנו חיים בתקופה שבה הרשתות החברתיות קובעות את הטון. עומס המידע ורעיונות אינסופיים, חידדו את התפקיד שלנו כמעצבות פנים, והפכו

קרא עוד ←