הקשיבי למגדלור שלך
בריאות

הקשיבי למגדלור שלך

המגדלור – הוא מגדל המפיץ אור למרחקים ארוכים ביותר, והתפקיד שלו הוא לסמן קווי חוף מסוכנים, שרטונים רחוקים מחופים ודרכי

קרא עוד ←
כל האמת ורק האמת
בריאות

כל האמת ורק האמת

הגוף שלך תמיד אומר את האמת, כל מה שעליך לעשות הוא להקשיב לו.לאורך החודש את חווה גלים שמבטאים את השתנות

קרא עוד ←
את אוכלת בשביל שניים?
בריאות

את אוכלת בשביל שניים?

לבחור מה לאכול במהלך ההריון – יכול להיות אתגר הטעם והחשקים משתנים, ייתכן ואת סובלת מבחילות, העיכול שלך רגיש יותר

קרא עוד ←
תנועה אביבית להבשלת הקיץ
בריאות

תנועה אביבית להבשלת הקיץ

בסיס הפילוסופיה הסינית מתאר את החיים שלנו כאחד – האדם עם היקום, החיות, הטבע והעונות – כולנו אחד.כדי לחיות חיים

קרא עוד ←
נשמע כמו בלה בלה בלה?
בריאות

נשמע כמו בלה בלה בלה?

מהצד זה עלול להישמע כמו בלה בלה בלה, אבל זה אמיתי לחלוטין.קבלו תרגום של אמירות שכיחות שעלולות להישמע מכיוונה של

קרא עוד ←
אנדומטריוזיס – זה אמיתי
בריאות

אנדומטריוזיס – זה אמיתי

בחודש מרץ מצוין יום האישה, אולי קיבלת הודעת סמס שמזמינה אותך לרכוש סירים בהנחה או סדנת בישול מיוחדת ליום האישה

קרא עוד ←
הגוף שלך – הדרך שלך
בריאות

הגוף שלך – הדרך שלך

חוסר איזון הורמונלי נותן אותות לאורך הדרך, לא כולן מקשיבות לסימנים ונשים רבות מתעוררות יום אחד ומגלות:-אורך המחזור מאוד לא

קרא עוד ←
כשבא לך בלי
בריאות

כשבא לך בלי

Your browser does not support the audio element. נטילת אמצעי מניעה הורמונליים יכולה להיות פתרון נוח לנשים שמבקשות להיות יותר

קרא עוד ←
מסלול הפליאה
אורנה אדריאנסן

מסלול הפליאה

Your browser does not support the audio element. אני מלמדת נשימה בריאה® שיטת בוטייקו, מדובר בהסדרה טבעית של הנשימה. הסדרה

קרא עוד ←
הטבע בתור המורה האולטימטיבי
בריאות

הטבע בתור המורה האולטימטיבי

הטבע יודע לא למהר לשומקום, כל דבר יגיע בזמן שלו, במינון ובעוצמה שלו ויגשים את עצמו באופן מלא.ככל שהעולם מתקדם

קרא עוד ←
השפה העברית
אורנה אדריאנסן

השפה העברית

גׇּתּוֹת? טַרְפָּשׁ? אִצְטוֹמְכָא? מה זה ואיפה זה?   גׇּתּוֹת כך נקראים הסינוסים שבגולגולת, שייכים למערכת הנשימה. למה הם נקראים גתות?

קרא עוד ←
חוסר זמינות לעולם
בריאות

חוסר זמינות לעולם

מרגישים מותשים ועייפים במיוחד? חשוב לבדוק מאיזו סיבה, למשל:חוסר שינה: מומלץ לישון 6-8 שעות בלילה.אנמיה: ניתן לאבחן בבדיקות דם ולה

קרא עוד ←