welcome to the club

אילוסטרציה קמפיין דיוור

כעסקים קטנים בעיקר בתחילת דרכנו אנחנו לרוב עושים הכל לבד. היינו שמחים לקבל עזרה חיצונית מאיזו מזכירה, איש שיווק או מכירות, מה שבטוח דרושה עזרה.

היום נתמקד בעזרה הוירטואלית.

אני לא מתכוונת לרובוט שעונה על שאלות דרך המסנג'ר, אני מדברת על עזרה וירטואלית שהמטרה שלה היא לחמם את הלידים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים.

איך עושים את זה?

פותחים מחברת ומתחילים לכתוב.

נכתוב את השלבים שהיינו מעבירים לקוח פוטנציאלי מהתחלה ועד לרגע שהוא משלם לנו לראשונה.

אנחנו רוצים להיכנס לתוך הראש שלו, להבין מה הצורך שבוער בו? מה הכאב שהכי מטריד אותו? על מה הוא צריך מענה מיידי?

בדומה לתכנון תפריט בדיאטה אנחנו בוחרים את הימים ואת השעות להתנהלות אל מול אותם לקוחות פוטנציאליים.

נבחר מתי לפתוח בתקשורת בשעות הבוקר, הצהריים, הערב ולפעמים אפילו בלילה.

איך אפשר לעשות את זה בלי להתעסק בזה כל היום?

הפתרון הוא רשימת תפוצה.

בעזרתה ניתן לפתח ולתמוך במערכת יחסים שהמטרה העיקרית שלה היא לעזור לאותו אדם להכיר אותנו טיפה יותר בכל פעם.

יש את המייל לקראת החג, מייל של יום הולדת, מייל שמספר על השקה קרובה למוצר חדש, מייל שמשתף על אתגר שאיתו אנחנו מתמודדים, בכל זאת אנחנו בסך הכל בני אדם וגם אנחנו חווים אתגרים. מייל להרשמה לוובינר, סדרת טיפים מועילים, השמיים הם הגבול – רק צריך לבחור ולהתחיל.

מתחילים!

נפתח את המחברת ונתחיל לכתוב, עם החזון של תמונת העתיד לפנינו ותפריט עבודה עם חלוקה ברורה, כל שנותר הוא למצוא את המערכת שתאפשר את השליחה האוטומטית.

אם נתקלתם בקושי בכתיבה אנחנו פה לכל שאלה או ביצוע של העבודה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן