מי שולט באתר שלי?

שי-מזרחי-מאמר-מאי-2022

אתר אינטרנט הפך כיום לסטנדרד בעולם העסקים, כל חברה, עסק ופרילנסר מרפדים את המיתוג שלהם באתר חדש, נוצץ ויפה שמייצג אותם, את ערכיהם ואת החזון שלהם בצורה הטובה ביותר, באתר הם מציגים את פורטפוליו העבודות שלהם, את הרקע הפרטי והעסקי ואפילו את השותפים שלהם לעסקים.

ככל שעסק בעולם של היום מתפתח כך גם האתר שלו מתפתח ומאתר תדמית פשוט הופך לאתר מסחר שניתן לבצע בו רכישות וסליקות, אתר מועדון או אתר הדרכות וקורסים, המערכות באתר משתכללות, פתאום ניתן להתחיל לדוור לגולשים ישירות ממערכת האתר ולהקפיץ להם התראות.

האתר מתחיל לתפוס מקום יותר ויותר חשוב בחיי העסק

ככל העסק מתבגר, כך גם האתר מתבגר איתו, משתכלל ובניגוד אלינו בני האדם, העסקים והאתרים שלנו רק הולכים ומשתפרים ומתייפייפים, הופכים למהירים יותר וטכנולוגים יותר. אחד האספקטים הכי חשובים בסיפור הזה ששוב כמו שהעסק שלנו צובר שם והיכרות בעולם האמיתי ככה בכל שנה שעוברת האתר שלנו תופס "שם" במרחב הוירטואלי, מנועי החיפוש מכירים אותו טוב יותר ובוטחים בו, הלקוחות שלנו מכירים אותו, מתעניינים חדשים מגיעים אליו מכל מיני מקורות והפניות שנבנו במהלך השנים.

אילו סכנות אורבות לאתר שלכם אי שם בג'ונגל האינטרנטי?

רוב בעלי העסקים, גם אלו שהעסק שלהם בנוי וחי הרבה על היכולות של האתר שלהם לא יודעים עד כמה האתר שלהם פגיע, עד כמה כל הפורטפוליו שלהם, הוותק שצברו, המידע באתר – יכולים להעלם ברגע! בכל יום נפרצים מיליוני אתרים, בכל שבוע נפרצים רשמי דומיינים, אתרים ממשלתיים, צבאיים, משטרתיים ועוד, את סוגי הפריצות אנחנו יכולים כרגע לסווג לשניים, הראשון שפחות יעניין אתכם הוא פריצות על בסיס אידיאולוגיה כזו או אחרת, למשל פריצות לאתרי ממשל ישראלים על ידי האקרים איראניים או פריצות לחברות המייצרות בשר על ידי האקרים הדוגלים בזכויות בעלי חיים, ככל הנראה שאת האתר שלכם אף אחד לא ממש ירצה לפרוץ, העונש על פשעי סייבר כיום הוא מהחמורים ביותר!!! אבל הסוג השני הוא הסוג הנפוץ יותר והמטריד יותר, קבוצות האקרים שפועלים בעיקר מבצע כסף וכוח מריצים אלפי שרתים בכל רגע נתון עם תוכנות זדוניות שלא עוצמות עין אפילו דקה ובכל רגע סורקות מיליוני אתרים ומנסות למצוא פגיעויות, מנסות לחדור אליהם, להפיל אותם, להספים אותם (מהמונח ספאם) וללכוד אותם למטרות כופר ולפעמים, לצערי אפילו סתם לספק איזו גחמה של האקר צעיר בן 16 שרוצה לבחון את גבולות היכולת שלו.

אבל מי באמת שולט על הנכס היקר הזה?

חוץ מהסכנות האלו מבחוץ יש סכנות קצת יותר מבפנים כמו למשל לעבוד עם חברות אחסון ורשמי דומיינים שלא יודעים לספק שירותי אבטחה שוטפים, מתעדכנים ורציניים. לרוב הם גם מספקים רק עזרה וירטואלית שלא עובדת עבורכם בזמן אמת ועונה למיילים בדיליי של יומיים. לבונה האתרים שלכם, חברת האחסון וחברת הדומיינים יש את הכי הרבה שליטה על הנכס היקר ביותר שלכם, כן אפילו הרבה יותר מלכם בעצמכם. האמת היא שלכם כמעט ואין שליטה על האתר שלכם וכנראה גם לא תוכל להיות לכם, מהסיבה שהעולם הוירטואלי הוא די מורכב ומצריך ידע טכני רחב כדי לשלוט בהכל.

אז מה כן אפשר לעשות?

לעבוד עם אנשים שמבינים באבטחה, שמתעדכנים ובקיאים במרחב הוירטואלי על אמת ומספקים שירות לקוחות מקצועי, אפקטיבי וזמין.

אם יש לכם אתר ותרצו שנערוך ביחד סקירת אבטחה ופגיעות בחינם ונאבחן אצלכם את הנקודות הרגישות כדי להימנע ממצבים לא נעימים ולעיתים גם טרגדיות של ממש, פנו אלינו בטלפון.
054-4458687

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן