Page 37 - medorledor99
P. 37
מגזין מדור לדור בהיריון שמגיעה לקרטה".
הגישה ,הרצינות ,עקומת הלמידה מה הקשר בין הקרטה למכירות?
והמוטיבציה לשנות".
"דרך עבודת הגוף אפשר להחדיר משמעת עצמית ,שליטה וריכוז.
מה הטעות הכי גדולה שעשו בעלי יש לי לקוחה שהיא מאמנת נוער שמגיעה למפגשים עם בעלה
עסקים בקורונה? והילדים ,והיא אומרת שאם היא מפסידה מפגש אחד היא מרגישה
את החוסר בחיים האישיים ובעסק .מאסטר לקרטה ביפן אמר לי' :אני
"בעלי העסקים חשבו בטעות שצורכי מעדיף שתיכנס לאולם ,תלבש חליפת קרטה ,תעשה חימום ,תיתן
האנשים מסתכמים בנייר טואלט ושימורים, אגרוף אחד וזהו ,לך להתקלח ,אבל שהאגרוף הזה יהיה האגרוף
ולכן הפסיקו לשווק ולמכור .זה ממש לא נכון. הכי טוב שיש לך לתת' .זה בדיוק מה שאני עושה :אני עוזר לבעלי
במצבי משבר יש בעיות בזוגיות ,בהורות ,בכלכלת הבית וגם העסקים להפוך את העסק שלהם לאגרוף הכי חזק ואת השיווק,
במיניות .מי שעובד נכון וממהר להגיב יכול להרוויח גם בתקופת
משבר .הלקח הגדול ביותר הוא שכל עסק ובית חייבים להתכונן המכירות ,והשירותים שהם מציעים לחרב הכי מושחזת".
למשבר הבא כי השאלה היא לא אם הוא יגיע ,אלא מתי .אף אחד את כל הידע הזה הוא מעביר גם בספר "סמוראי בעסקים" (הוצאת
לא בטוח .לא שכירים ולא עצמאים". "ספרי ניב") ,שיצא לאור בימים אלה.
יש הרבה ספרים שמלמדים איך להצליח בעסקים .במה מה גרם לך להוציא את הספר?
שונה הספר שלך?
"ההחלטה לכתוב את הספר נפלה קצת אחרי תחילת משבר
"קראתי הרבה ספרי עסקים .הייחודיות של הספר שלי הוא הקורונה .מהר מאד הבנתי מה עליי לתת ללקוחות שלי כדי שיצלחו
הפרקטיות והחיבור בין הפן המנטלי לפן העסקי .כתבתי את אתהמשבר.בזכותמהירותהתגובהשלי 100%אחוזמהלקוחות שלי
שרדו את המשבר .בנוסף ,ניהלתי חמ"ל עסקים שפעל משבע
הספר כי אני יכול לעזור .יש לי משנה שהוכיחה את עצמה. בבוקר עד שעות הלילה המאוחרות ועזרתי לאנשים לקבל
יצקתי אל הספר את כל הניסיון שלי -את השיטה להצלחת העסק. תשובות על העסק .כשראיתי שאנשים זקוקים למידע הזה,
בספר אני מתאר את מודל המכירות הסמוראי 5 -השלבים של שיכול להיות מכריע בתקופות כאלה ,החלטתי להעביר את הידע
שיחת מכירה שמעלה אחוזי סגירה ,איך מנהלים פולואפ – כי שם הזה גם בספר .הבנתי שיש לי ביד משנה מסודרת שמוכיחה את
נמצא רוב הכסף ,מסביר את המתמטיקה של השיווק -התכנון, עצמה .הספר נותן מראה טובה לאנשים שטובים במה שהם עו־
הביצוע והסקת המסקנות ,כדי לגדול בכמות ואיכות הלידים ,איך
הופכים למותג -איך חושב ופועל מותג? איך מותג מכין את העסק שים ,אבל העסק שלהם לא מתרומם".
למשבר? ואני חושף את "ספירלת ההצלחה" 4 -שלבים מוכחים
שמעלים את החוסן מנטלי .הספר הוא מראה טובה לאנשים מי שיקרא את הספר יהפוך לעשיר או שהוא צריך גם להגיע
שאוהבים את העסק שלהם ,אבל הוא לא מתרומם .אני נותן למפגשים אתך?
דוגמאות של לקוחות שעבדתי איתם ומשקף כיצד שיפור החוסן
"תלוי איזה טיפוס הוא .יש כאלה שיקראו את הספר ומייד יפנימו
המנטלי והטמעת השיטה מייצרים תוצאות". את המסרים הפשוטים שלו .יש כאלה שיצטרכו לתרגל אותו עד
לסיום ,כמה טיפים שלך בנושא שיהפוך לחלק מהם".
"עקביות – עסק זו מערכת יחסים שבונים עם הקהל; 30%מהזמן הקורונה שינתה את חוקי המשחק .מה בעלי העסקים
חייב להיות מושקע בשיווק ובמכירות; דאגו לפתח את צריכים לעשות כיום כדי להצליח? לעבור לעבודה
החוסן המנטלי – זה יקבע את סיכויי ההצלחה שלכם;
ההחלטה הכי אסטרטגית לעסק היא קביעת קהל היעד מרחוק? לעשות ישיבות בזום?
והבנה של צרכיו; ניהול זמן הוא המפתח -הדרך לנהל זמן נכון
היא צמיחה מנטלית; אל תמהרו לבנות לוגו\אתר וכו' .תבינו "הקורונה שינתה את צורת החשיבה שלנו .היום אנשים מבינים
קודם את העסק שלכם; שיווק ממומן מגיע רק אחרי שהעסק שלהיות עצמאי לא יותר מסוכן מלהיות שכיר .בעסק אתה חייב
מוכיח שירות איכותי ונוכחות דיגיטלית; עסק זה לא ספרינט. להיות מנהיג .אם תשב בצד ותחכה להוראות ,אין לך סיכוי .יש
הרבה עסקים שהתחילו לעבוד מרחוק וזה מצוין .נכון ,לא לכולם
תמצאו זמן להזין את הגוף ואת הנפש". זה מתאים .אבל יש לי הרבה לקוחות שמבינים את השינוי ,כולל
לקוחה מקריית שמונה שבאה רק בזום והכפילה את העסק פי
.8בסופו של יום ,לא הטכנולוגיה קובעת את הצלחת העסק ,אלא
גיליון 99