Page 37 - medorledor99
P. 37

‫מגזין מדור לדור‬                                                                                  ‫בהיריון שמגיעה לקרטה"‪.‬‬

                   ‫הגישה‪ ,‬הרצינות‪ ,‬עקומת הלמידה‬                                      ‫מה הקשר בין הקרטה למכירות?‬
                                    ‫והמוטיבציה לשנות"‪.‬‬
                                                              ‫"דרך עבודת הגוף אפשר להחדיר משמעת עצמית‪ ,‬שליטה וריכוז‪.‬‬
                      ‫מה הטעות הכי גדולה שעשו בעלי‬            ‫יש לי לקוחה שהיא מאמנת נוער שמגיעה למפגשים עם בעלה‬
                                    ‫עסקים בקורונה?‬            ‫והילדים‪ ,‬והיא אומרת שאם היא מפסידה מפגש אחד היא מרגישה‬
                                                              ‫את החוסר בחיים האישיים ובעסק‪ .‬מאסטר לקרטה ביפן אמר לי‪' :‬אני‬
                       ‫"בעלי העסקים חשבו בטעות שצורכי‬         ‫מעדיף שתיכנס לאולם‪ ,‬תלבש חליפת קרטה‪ ,‬תעשה חימום‪ ,‬תיתן‬
                   ‫האנשים מסתכמים בנייר טואלט ושימורים‪,‬‬       ‫אגרוף אחד וזהו‪ ,‬לך להתקלח‪ ,‬אבל שהאגרוף הזה יהיה האגרוף‬
                   ‫ולכן הפסיקו לשווק ולמכור‪ .‬זה ממש לא נכון‪.‬‬  ‫הכי טוב שיש לך לתת'‪ .‬זה בדיוק מה שאני עושה‪ :‬אני עוזר לבעלי‬
‫במצבי משבר יש בעיות בזוגיות‪ ,‬בהורות‪ ,‬בכלכלת הבית וגם‬          ‫העסקים להפוך את העסק שלהם לאגרוף הכי חזק ואת השיווק‪,‬‬
‫במיניות‪ .‬מי שעובד נכון וממהר להגיב יכול להרוויח גם בתקופת‬
‫משבר‪ .‬הלקח הגדול ביותר הוא שכל עסק ובית חייבים להתכונן‬               ‫המכירות‪ ,‬והשירותים שהם מציעים לחרב הכי מושחזת"‪.‬‬
‫למשבר הבא כי השאלה היא לא אם הוא יגיע‪ ,‬אלא מתי‪ .‬אף אחד‬        ‫את כל הידע הזה הוא מעביר גם בספר "סמוראי בעסקים" (הוצאת‬

                         ‫לא בטוח‪ .‬לא שכירים ולא עצמאים"‪.‬‬                               ‫"ספרי ניב")‪ ,‬שיצא לאור בימים אלה‪.‬‬

‫יש הרבה ספרים שמלמדים איך להצליח בעסקים‪ .‬במה‬                                           ‫מה גרם לך להוציא את הספר?‬
                                    ‫שונה הספר שלך?‬
                                                              ‫"ההחלטה לכתוב את הספר נפלה קצת אחרי תחילת משבר‬
‫"קראתי הרבה ספרי עסקים‪ .‬הייחודיות של הספר שלי הוא‬             ‫הקורונה‪ .‬מהר מאד הבנתי מה עליי לתת ללקוחות שלי כדי שיצלחו‬
‫הפרקטיות והחיבור בין הפן המנטלי לפן העסקי‪ .‬כתבתי את‬           ‫אתהמשבר‪.‬בזכותמהירותהתגובהשלי‪ 100%‬אחוזמהלקוחות שלי‬
                                                              ‫שרדו את המשבר‪ .‬בנוסף‪ ,‬ניהלתי חמ"ל עסקים שפעל משבע‬
     ‫הספר כי אני יכול לעזור‪ .‬יש לי משנה שהוכיחה את עצמה‪.‬‬      ‫בבוקר עד שעות הלילה המאוחרות ועזרתי לאנשים לקבל‬
‫יצקתי אל הספר את כל הניסיון שלי ‪ -‬את השיטה להצלחת העסק‪.‬‬       ‫תשובות על העסק‪ .‬כשראיתי שאנשים זקוקים למידע הזה‪,‬‬
‫בספר אני מתאר את מודל המכירות הסמוראי ‪ 5 -‬השלבים של‬           ‫שיכול להיות מכריע בתקופות כאלה‪ ,‬החלטתי להעביר את הידע‬
‫שיחת מכירה שמעלה אחוזי סגירה‪ ,‬איך מנהלים פולואפ – כי שם‬       ‫הזה גם בספר‪ .‬הבנתי שיש לי ביד משנה מסודרת שמוכיחה את‬
‫נמצא רוב הכסף‪ ,‬מסביר את המתמטיקה של השיווק ‪ -‬התכנון‪,‬‬          ‫עצמה‪ .‬הספר נותן מראה טובה לאנשים שטובים במה שהם עו־‬
‫הביצוע והסקת המסקנות‪ ,‬כדי לגדול בכמות ואיכות הלידים‪ ,‬איך‬
‫הופכים למותג ‪ -‬איך חושב ופועל מותג? איך מותג מכין את העסק‬                            ‫שים‪ ,‬אבל העסק שלהם לא מתרומם"‪.‬‬
‫למשבר? ואני חושף את "ספירלת ההצלחה" ‪ 4 -‬שלבים מוכחים‬
‫שמעלים את החוסן מנטלי‪ .‬הספר הוא מראה טובה לאנשים‬              ‫מי שיקרא את הספר יהפוך לעשיר או שהוא צריך גם להגיע‬
‫שאוהבים את העסק שלהם‪ ,‬אבל הוא לא מתרומם‪ .‬אני נותן‬                                                  ‫למפגשים אתך?‬
‫דוגמאות של לקוחות שעבדתי איתם ומשקף כיצד שיפור החוסן‬
                                                              ‫"תלוי איזה טיפוס הוא‪ .‬יש כאלה שיקראו את הספר ומייד יפנימו‬
                  ‫המנטלי והטמעת השיטה מייצרים תוצאות"‪.‬‬        ‫את המסרים הפשוטים שלו‪ .‬יש כאלה שיצטרכו לתרגל אותו עד‬

                         ‫לסיום‪ ,‬כמה טיפים שלך בנושא‬                                                  ‫שיהפוך לחלק מהם"‪.‬‬

‫"עקביות – עסק זו מערכת יחסים שבונים עם הקהל; ‪ 30%‬מהזמן‬        ‫הקורונה שינתה את חוקי המשחק‪ .‬מה בעלי העסקים‬
‫חייב להיות מושקע בשיווק ובמכירות; דאגו לפתח את‬                ‫צריכים לעשות כיום כדי להצליח? לעבור לעבודה‬
‫החוסן המנטלי – זה יקבע את סיכויי ההצלחה שלכם;‬
‫ההחלטה הכי אסטרטגית לעסק היא קביעת קהל היעד‬                                           ‫מרחוק? לעשות ישיבות בזום?‬
‫והבנה של צרכיו; ניהול זמן הוא המפתח ‪ -‬הדרך לנהל זמן נכון‬
‫היא צמיחה מנטלית; אל תמהרו לבנות לוגו\אתר וכו'‪ .‬תבינו‬         ‫"הקורונה שינתה את צורת החשיבה שלנו‪ .‬היום אנשים מבינים‬
‫קודם את העסק שלכם; שיווק ממומן מגיע רק אחרי שהעסק‬             ‫שלהיות עצמאי לא יותר מסוכן מלהיות שכיר‪ .‬בעסק אתה חייב‬
‫מוכיח שירות איכותי ונוכחות דיגיטלית; עסק זה לא ספרינט‪.‬‬        ‫להיות מנהיג‪ .‬אם תשב בצד ותחכה להוראות‪ ,‬אין לך סיכוי‪ .‬יש‬
                                                              ‫הרבה עסקים שהתחילו לעבוד מרחוק וזה מצוין‪ .‬נכון‪ ,‬לא לכולם‬
                      ‫תמצאו זמן להזין את הגוף ואת הנפש"‪.‬‬      ‫זה מתאים‪ .‬אבל יש לי הרבה לקוחות שמבינים את השינוי‪ ,‬כולל‬
                                                              ‫לקוחה מקריית שמונה שבאה רק בזום והכפילה את העסק פי‬
                                                              ‫‪ .8‬בסופו של יום‪ ,‬לא הטכנולוגיה קובעת את הצלחת העסק‪ ,‬אלא‬

                                                                                                                 ‫גיליון ‪99‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40