Page 29 - medorledor90
P. 29

‫מגזין מדור לדור‬

                                                               ‫איך מוכרים יותר‬
                                                            ‫באמצעות תקשורת‬

                                                                     ‫בינאישית?‬

‫וכך גם אצל הלקוח‪ .‬בהתאם לרושם אשר הצלחנו להשאיר אצל‬                                                  ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
              ‫הלקוח‪ ,‬כך יחליט הלקוח אם לרכוש אצלנו או לא‪.‬‬
                                                            ‫נחנו משקיעים בשרות‪ ,‬מוצרים‪ ,‬מחיריםא‬
  ‫לכן אנו צריכים לדאוג תמיד שהעסק שלנו‬
  ‫יראה מסודר‪ ,‬נקי ויעביר את הרושם אותו אנו‬                  ‫מבצעים ועוד‪ ...‬ולאחר כל ההשקעה הזו‪,‬‬
                                                            ‫מצפים להגדיל את מחזור המכירות ואת‬
                           ‫מבקשים לשדר‪...‬‬
  ‫כך גם לגבי עצמנו‪ ,‬גם אנו חייבים לשמור‬                                                          ‫הרווחיות‪.‬‬
  ‫ולשדר על הופעה אישית ייצוגית בהתאם למה‬
                                                            ‫מצפים ומצפים ולעיתים ואפילו קרובות‪ ,‬המחזור אינו גדל ובטח לא‬
          ‫שאנו מבקשים לשדר ללקוחות שלנו‪.‬‬                                                                       ‫רווחיות‪.‬‬

‫הנראות הזו‪ ,‬היא הפרק הראשון בתקשורת בינאישית‪ ,‬רושם‬          ‫ואז מה עושים? משנים את תמהיל המוצרים‪ ,‬את תמהיל‬
‫ראשוני‪ .‬אז אם אתם רוצים למכור ולהרוויח יותר‪ ,‬דאגו לשדר את‬   ‫המבצעים‪ ,‬מורידים מחירים ועוד‪ ...‬ועדיין לא עוזר‪ ,‬המחזור אינו‬
‫הרושם אותו אתם מבקשים לשדר‪ ,‬הן בהופעתכם האישית והן‬
                                                                                                    ‫גדל וכן גם הרווחיות‪.‬‬
                                           ‫בנראות העסק‪....‬‬  ‫והנה הם עומדים בפני שוקט שבורה‪ ...‬לכאורה עשינו כבר הכל‪,‬‬
                                                            ‫וכלום לא עוזר‪ .‬אז מה אפשר עוד לעשות כדי להצליח להגדיל את‬
‫רוצים לשמוע רוצים לשמוע עוד? מוזמנים לעקוב אחרי פרסום‬
                                      ‫ההרצאות הבאות שלי‪.‬‬                                     ‫מחזור המכירות והרווחיות‪...‬‬

                                            ‫זמין לשרותכם‪,‬‬                          ‫והנה תחילתו של פתרון‪...‬‬
                                                 ‫ענבל יפת‬
                                                            ‫כל עסק וכל בעל עסק זקוקים ליצור רושם ראשוני חיובי אצל‬
                                        ‫המטרה – ‪Dtarget‬‬     ‫הלקוח‪ .‬רושם ראשוני הוא אותו רושם שמקבל הלקוח על העסק‬

                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬                   ‫ועלינו מייד כשהוא רואה אותנו בפעם הראשונה!!!‬
                                                                      ‫הפתגם אומר " כי אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני"‪.‬‬
                                                            ‫כלומר‪ ,‬איך שהלקוח נכנס לבית העסק‪ ,‬רואה את העסק ורואה‬

                                                                                      ‫אותנו‪ ,‬בעלי העסק או עובדי העסק‪...‬‬
                                                            ‫הוא צריך לקבל רושם מקצועי‪ ,‬רושם שאכן הלקוח הגיע למקום הנכון‪.‬‬
                                                            ‫רושם שיאפשר ללקוח להרגיש בטוח בבית העסק שלנו‪ ,‬כי כאן‬
                                                            ‫יקבל רק את מה שצריך ולא ינסו למכור לו דברים אשר אינו זקוק‬

                                                                                                                 ‫להם‪.‬‬
                                                            ‫רק כדי לחדד את הדברים ‪ -‬רושם ראשוני מתקבל אצל כל אחד‬

                                                                             ‫מאיתנו ע"פ מחקרים בין ‪ 5-30‬שניות בלבד!!!‬

‫גיליון ‪29 90‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34