Page 26 - medorledor77
P. 26

‫עסקים וכלכלה‬

                                                            ‫לא לשים את‬
                                                            ‫הביצים בסל‬

                                                                     ‫אחד‬

                                      ‫לדוגמה‪:‬‬                                                              ‫אממאיתר‪:‬חי‬

                      ‫גולשים מחפשים בגוגל ביטוי חיפוש כמו‬       ‫נואר‪ 2010‬אני מביט אחורהי‬
                              ‫איך לשפר תקשורת בין בני זוג‬
                                                ‫היכנסו כאן‬  ‫זאת הייתה תחילת דרכי בסטודיו לשיווק דיגיטלי לפני‬
                                                                                                ‫שיצאתי לעצמאות‪.‬‬
    ‫אם בעל עסק שמתעסק בטיפול זוגי‪ ,‬כותב פוסט כשהכותרת‬
       ‫היא‪ ‬איך לשפר תקשורת בין בני זוג‪ ‬הוא מגדיל את הסיכוי‬  ‫בין השירותים שלנו שיווקנו ללקוחות דפים עסקיים בפייסבוק עם‬
                                                                                                          ‫פיצ'ר מדליק‪.‬‬
 ‫שלו להופיע בעמוד ‪ 1‬בגוגל בזכות השימוש בביטוי החיפוש הזה‪.‬‬                                                            ‫‪ ‬‬

‫באותו‪ ‬ביטוי‪ ‬חיפוש‪ ‬אפשר להשתמש בבלוג אחר אבל כפוסט‬                               ‫אם לחצת על לייק היה נפתח לך דף מסוים‬
                                                  ‫משוכתב‬         ‫וזה משך המון לקוחות והביא המון עבודה לחברות הפרסום‪.‬‬

           ‫כדי להימנע מהעתקה‪ .‬יש להסתייע בקופירייטר לכך!‬                       ‫מדוע? כי בצורה זו אפשר היה להציע לגולש‬
                                                                   ‫להצטרף להגרלה או לקבלת מתנה חינמית בתנאי שהוא‬
                                                  ‫אמיר חי‬
             ‫פתרונות שיווקיים באינטרנט ‪Tubeformula -‬‬                                      ‫ילחץ על הלייק של הדף העסקי‪.‬‬
            ‫‪ 050-831-2223‬ן ‪[email protected]‬‬
                                                                    ‫חברות הפרסום נהנו אז מהרבה לקוחות‪ ,‬והלקוחות נהנו‬
                                                                                                       ‫מגולשים רבים‪...‬‬
                                                                                                                     ‫‪ ‬‬

                                                              ‫עד שיום אחד החליטה פייסבוק לסגור את‬
                                                              ‫הבאסטה‪ ,‬לבטל את הפיצ'ר הזה ולשנות את‬
                                                              ‫הכיוון שלה ולהתרכז בעיקר בתמונת הקאבר‬
                                                              ‫של הדף‪ .‬תמונת הקאבר הזאת ידועה עד‬

                                                                                                  ‫היום‪.‬‬
                                                              ‫השינוי גרם לחברות פרסום לאבד לקוחות‬

                                                                                               ‫ולהיסגר‪.‬‬

                                                                                                                     ‫‪ ‬‬
                                                                      ‫אז המסקנה היא לא לשים את הביצים בסל אחד‪ ,‬אלא‬

                                                                                                     ‫לדעת לפזר אותם‪.‬‬

                                                                              ‫לפזר אותם הכוונה בגוגל בכל הפלטפורמות‬
                                                                            ‫שגוגל קולט כמו בלוגים בביז ועוד‪..‬וגם פייסבוק‪.‬‬

                                                                                                                     ‫‪26‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31