Page 12 - medorledor48
P. 12

‫מחשבים ואנשים‬

 ‫בפייסבוק נותן לנו אופציות לתקשר עם‬                            ‫בשישניוויויקם‬
 ‫מסר אחר‪ ,‬מסר יותר מדויק‪ ,‬למקד את‬                              ‫דיגיטלי‬
 ‫הפרסום ובהתאם לקבל תוצאות טובות‬
 ‫יותר ו‪)Return on Investment ROI(-‬‬                                             ‫מאת‪ :‬סלין עזרא‬

                              ‫גדול יותר‪.‬‬                      ‫תחום השיווק ובפרט השיווק הדיגיטלי‪ ,‬יש צורךב‬

‫בנוסף‪ ,‬אני שומעת הרבה "פייסבוק זה סתם! פרסמתי ולא‬             ‫לעקוב אחר שינויים‪ ,‬פונקציונליות‪ ,‬עיצובים‪,‬‬
‫הביא לי כלום‪ ,‬גוגל גנבים‪ ...‬עשיתי פרסום ממומן ולא קרה‬                                        ‫טכנולוגיות חדשות‪..‬‬

                                                     ‫כלום‪"..‬‬  ‫למשל בזמן אחרון‪ ,‬פייסבוק הציע לנו הרבה שינוים בעיצוב‬
‫שתי אופציות‪ ,‬או שלא העליתם את הפרסום כמו שצריך או‬             ‫וממשק שלהם‪ :‬כדוגמה עיצוב פוסטים‪ ,‬רקע‪ ,‬עיבוד תמונות עם‬
‫שערוץ השיווק הספציפי לא מתאים לכם‪ .‬אבל זה בדיוק‬               ‫פילטרים‪ ,‬הוספת חוצצים של קהילה וקבוצות בדף עסקי ועוד‪...‬‬
‫החוכמה של שיווק דיגיטלי‪ ,‬תמיד אפשר לשנות‪ ,‬לשפר‪ ,‬לעצור‬         ‫בפרסום ממומן‪ ,‬יש אפשרות להגדיר קהלים חדשים – מעורבות‬

               ‫ובעיקר ללמוד מסטטיסטיקות של הקמפיינים‪.‬‬                                                 ‫בפוסט‪ ,‬בסרטון ועוד‪.‬‬
‫אז אני מציעה לכולכם לעבור על תוצאות מסע הפרסום שלכם‬
‫ולהחליט איך אתם מתקדמים ‪ -‬תמיד תזכרו משפט חכם של‬               ‫שינוים רלוונטיים לא רק במערכת אלא‬
‫אלברט איינשטיין‪" :‬אי שפיות היא‪ ‬לעשות אותו דבר‬                  ‫גם בשיווק עצמו‪ .‬פתיחת קהל חדש‬

                      ‫פעם‪ ‬אחר‪ ‬פעם‪ ‬ולצפות‪ ‬לתוצאות שונות"‬

                                                  ‫סלין עזריה‬
                                   ‫ליווי והדרכה לשיווק ברשת‬
           ‫‪[email protected] | 054-2160364‬‬

                                                              ‫‪12‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17