Page 16 - medorledor18
P. 16
‫היא מרצה לקבוצות ‪ -‬הרצאת מבוא על "תודעת העל"‪ ,‬ובה‬ ‫תודעת העל‬
‫היא נותנת את הכלים ברמה הבסיסית‪ ,‬ואח"כ אפשר להמשיך‬
‫היא המשיכה ללמוד ורק אחרי הקורס הבינה שהוא מבוסס‬
‫בסדרה של הרצאות‪.‬‬ ‫על מידעים שהתקבלו בתקשור‪.‬‬
‫למה האקדמיה מתנגדת ?‬
‫"האקדמיה עובדת רק על החומר‪ .‬מה שלא הוכח לא קיים‪.‬‬ ‫"התחלתי ללמוד 'קבוצת החמש'‪ ,‬וכמה חודשים לאחר מכן‬
‫אני מכניסה רובד לכאורה 'מיסטי' שהם לא מאמינים בקיומו‬ ‫התחלתי ללמוד 'תודעת העל' אצל זאב אבירז‪ ,‬מי שהוריד את‬
‫ולכן גם לא טיפלו בו עד היום‪ .‬ההוכחה בפיזי היא התשתית‬ ‫מידעי קבוצת החמש ובאותה תקופה הוריד בתקשור ישיר‬

‫של האמונה שלהם"‪.‬‬ ‫שיעורים שבועיים של תודעת העל‪.‬‬
‫"אני פונה אל האוכלוסייה החוקרת‪ ,‬שלא מקבלת את הדברים‬ ‫אתה רואה שם את הספרים במדף העליון השמאלי?" ‪ ,‬היא‬
‫ככזה ראה וקדש‪ ,‬שתלמד את התיאוריות שהתקבלו ותוכיח‬ ‫מצביעה על הספרייה שבחדר‪" .‬אלו ‪ 13‬הספרים של תודעת‬

‫אותן בכל תחומי המחקר באקדמיה‪.‬‬ ‫העל‪ .‬הרגשתי שאני צריכה לשתות את הידע הזה‪".‬‬
‫"כשהתחלתי ללמוד את הנושא‪ ,‬ראיתי בעיני רוחי איך משתנים‬ ‫זה קשור לידע שיש לך במדעי החיים ?‬
‫הדגשים באקדמיה ובחברה ואיך מגיעים לפריצות דרך מתוך‬
‫הבנת הידע שהביאה תודעת העל‪ .‬איך מלמדים באקדמיה‬ ‫"זה קשור להכול"‪ ,‬היא אומרת‪" ,‬אם אתה מסתכל על הקורסים‬
‫את התאוריות כקורסי בסיס לכל מחקר‪ .‬אסטרופיזיקה‪,‬‬ ‫באוניברסיטה‪ ,‬אז כדי להבין מה קורה ברמת החומר‪ ,‬אתה‬
‫פסיכולוגיה‪ ,‬כלכלה‪ ,‬ביולוגיה וכד' המטרה להביא את המידע‬ ‫חייב להבין מה קורה ברמת הרוח‪ .‬אנחנו גוף ונשמה‪ .‬הבריאה‬
‫מהבסיס‪ ,‬שיתחיל לחלחל לכמה שיותר אנשים‪ ,‬שיבינו שצריך‬ ‫הזו נוצרה‪ .‬היא תוצאה אבל יש סיבות להיווצרותה והסיבות‬

‫לטפל ברובד של הנשמה‪.‬‬ ‫מכתיבות את כללי המשחק ואת התוצאות‪.‬‬
‫"השינוי הוא אנרגנטי‪-‬בריאתי‪ .‬האנרגיה בבריאה משתנה כיוון‬ ‫אז למה אנשים לא עושים זאת ?‬
‫שהאנרגיה המוזרמת למקום הזה ‪-‬שונה‪ .‬כל המקום הזה חייב‬
‫לעבור סטייה מהירה לכיוון של אש ואוויר‪ ,‬לכיוון אנרגיות‬ ‫"תראה‪ ,‬כולם יודעים למה זקוק הגוף כדי לחיות‪ ,‬אנחנו‬
‫אחרות‪ .‬התודעה הכוללת משתנה כתוצאה מהאנרגיות‬ ‫לומדים אותם לפי היכולת השכלית ‪ -‬זה ברמת הגוף‪ ,‬והרי יש‬
‫לנו נשמה בגוף והנשמה שאלוהים שם בגוף הפיזי‪ ,‬היא חלק‬
‫שמשתנות והציבור פתוח למידע‪.‬‬ ‫משמעותי בדיוק כמו הגוף‪ .‬אבל מה זו הנשמה הזו ? אף אחד‬
‫האם יש לנו השפעה לזרז את התהליך הזה‪ ,‬שנהייה‬
‫לא דיבר עליה‪".‬‬
‫"טובים" יותר ?‬ ‫נראה ששם טוב לוקחת על עצמה משא כבד במיוחד‪" .‬המטרה‬
‫" אין טוב ורע‪ -‬זה אלמנט של העידן הקודם‪ .‬היום יש 'מה‬ ‫שלי היא לקחת את מידעי תודעת העל ולהנגיש אותם לכולם‪.‬‬
‫שנכון לי'‪ .‬יכול להיות שנכון לי "רע"‪ .‬זה לא שיהיה עולם בלי‬
‫רע ובלי טוב כי כולנו ממשיכים ללמוד‪ .‬זה חלק מההתפתחות‬ ‫מרמת ילדי הגן ועד רמת הסטודנטים באוניברסיטה"‪.‬‬
‫היא מפרסמת מאמרים מקצועיים בנושא‪ ,‬באחרונה התראיינה‬
‫הבריאתית ‪ ,‬אבל הדגש הוא שונה‪.‬‬ ‫בכמה תכניות טלוויזיה באינטרנט‪ .‬בשרותים שהיא מספקת‬
‫יש גיל ל"לחפש את עצמי" ?‬
‫יש "מפגש לאיתור הקוד הגנטי" לחישוב מסלול מחדש‪.‬‬
‫"לא‪ .‬כל אחד מגיע לזה כשהוא בשל‪ .‬הילדים היום הרבה יותר‬ ‫מה את אומרת לאנשים שאומרים 'אין לי זמן' ?‬
‫חכמים"‪ ,‬היא אומרת‪" ,‬הם הרבה יותר מחוברים לעצמם‪-‬‬
‫לרצונות שלהם‪ .‬לא כמו אצלנו שנולדנו לעידן מסוים‪ ,‬לימדו‬ ‫"עבוד על התשתית‪-‬החיבור לעצמך"‪ ,‬היא עונה‪" ,‬אני לא‬
‫אותנו את המסגרות‪ .‬לימדו אותנו לרצות ‪ ,‬לעשות כמו כולם‪,‬‬ ‫אומרת לך 'תעבוד על הרגש' ‪ ,‬כי זה לא אפקטיבי‪ .‬כל עוד אתה‬
‫ללכת לאוניברסיטה לסיים תואר‪ .‬הילדים נולדו כבר לעידן‬ ‫לא מחובר לעצמך‪ ,‬תמיד יצמח רגש חדש‪ .‬עבוד על התשתית‪".‬‬

‫חדש עם האנרגיות החדשות‪.‬‬ ‫מפגש לאיתור הקוד הגנטי שלך‬
‫"תמיד חיפשתי‪ ,‬והמזל שלי היה שלא ויתרתי‪ .‬הייתה תקופה‬
‫שוויתרתי והלכתי ללמוד משפטים‪ ,‬אבל כשזה היה צריך‬ ‫היא מציעה מפגש אישי של שעתיים לאיתור "הקוד הגנטי‬
‫להגיע‪ ,‬זה הגיע כי הרצון להבין ולמצוא את עצמי היה שם כל‬ ‫שלך"‪ .‬במפגש היא מראה את הדברים ונותנת לאדם את‬
‫הכלים ללכת עם עצמו‪ .‬מפגש אחד של שעתיים – לאיתור‬
‫הזמן ואסור לוותר‪".‬‬ ‫הקוד הגנטי‪ .‬סוג של חישוב מסלול מחדש ‪ .‬זו שיחה‪ ,‬איבחון‬
‫לקראת סיום הראיון‪ ,‬כשאני נמצא בספירות הגבוהות‪ ,‬שלא‬
‫לומר אטמוספירות‪ ,‬אני מבין שכדאי שאתכונן לנחיתה ואני‬ ‫יחיד‪.‬‬
‫"מטרת המפגש להבין בגדול מה מטרת משחק החיים ומה‬
‫שואל אותה שאלה מעולם הגשמי‪.‬‬ ‫הייעוד שלך‪ ,‬ולחשב מסלול מחדש למשחק שבו אתה והחלק‬
‫איזו מתנה תרצי ליום ההולדת ?‬ ‫הנשמתי שלך פועלים יחד עם כל האנרגיות והעצמות שמגיעות‬
‫היא מחייכת‪" .‬מה שאני רוצה ליום ההולדת זה כמה שיותר‬
‫להיות מחוברת לעצמי‪ .‬כשזה קורה ‪ -‬אושר גדול‪ ,‬זה רעיונות‬ ‫אתה‪.‬‬
‫שבאים‪ ,‬מאמר שנכתב ב‪ 10 -‬דקות‪ -‬זו תחושה עילאית‪ .‬אז‬ ‫"להבין איך אני רוצה לחיות כשאני מחובר לעצמי‪ .‬לשים את‬
‫להגדיל את החיבור לעצמי כמה שרק אפשר ‪".‬‬ ‫המטרה‪ ,‬להבין מה הכלים שיש לי ולהתחיל לנוע למטרה‪.‬‬
‫לפני שאנחנו נפרדים‪ ,‬היא מספרת לי על החצבים שפרחו‬ ‫לאחר המפגש כל אחד יכול לקחת איזו עזרה שהוא רוצה‬
‫אצלה בגינה‪" .‬צילמתי ופרסמתי את זה בפייסבוק זה היה ב‪6 -‬‬ ‫בדרך למטרה‪ .‬כי כשהדרך והאמצעים ידועים הכול יותר‬
‫ליולי‪ ".‬אנחנו מקיימים את הראיון באמצע אוגוסט יוצאים‬
‫לגינה ורואים שהחצב סיים לפרוח‪ .‬מבחינתו באמצע הקיץ ‪-‬‬ ‫פשוט‪".‬‬
‫"אתה לא צריך הרבה כדי להתחבר לעצמך‪ .‬אתה חייב את‬
‫הסתו כבר כאן‪.‬‬ ‫הרצון‪ .‬הרצון חייב להיות אמתי‪ ,‬לא תוצאתי כמו 'אני רוצה‬
‫עוד סימן לשינוי הקוסמי ?‬ ‫כסף'‪ ,‬אלא 'אני רוצה לממש את עצמי‪ .‬אני רוצה לעבוד במשהו‬
‫שיהיה לי טוב בו ומתוכו אני ארוויח כסף' ‪ .‬כשהרצון אמתי‬
‫והזרימה קיימת‪ ,‬אתה מתחיל לברוא לעצמך את המציאות‪ .‬לא‬
‫תוכל לברוא מציאות אם אתה לא מסונכרן עם התהליך שלך‪".‬‬

‫‪17‬‬
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21