Page 8 - medorledor14
P. 8
‫האחשראיירשאאלתהיהחםובשךרא? את האור‪ ,‬למה הוא‬

‫בדו שיח שיש לה עם הקוראים הם אומרים‬
‫לה שבכל פעם הם מוצאים בספר משהו חדש‪.‬‬
‫"אני עצמי מגלה פה כל מיני דברים שהם פה‬
‫באינטואיציה‪ ,‬אבל רק כשאני שומעת מאנשים‪,‬‬

‫אני מבינה כמה זה עמוק"‪ ,‬היא מסבירה‪.‬‬
‫הספר‪ ,‬שלכאורה מיועד לילדים‪ ,‬מעלה שאלות‬
‫פילוסופיות וקיומיות שאפשר לדבר עליהם ימים‬

‫– בכל רמה של גיל‪.‬‬
‫למה מתאים בגיל הרך להתחיל ולספר את‬

‫הסיפור הזה ?‬
‫"כל ילד נולד מבחינתו לתוהו ובוהו‪ .‬הוא לא‬
‫מכיר דבר‪ .‬תוהו ובוהו של מקומות‪ ,‬של קולות‪,‬‬
‫של אנשים‪ ,‬של שפה ושל זמנים‪ .‬לאט לאט הוא‬
‫עושה בזה סדר‪ ,‬ממש כמו בשפה‪ .‬הוא מתחיל‬
‫להבחין בין יום ולילה‪ ,‬בין חושך לאור‪ ,‬בין בוקר‬
‫וערב"‪ .‬היא אומרת‪ ,‬תוך כדי כשהיא מדפדפת‬

‫בספר‪.‬‬
‫"לקחנו את הטקסט המקראי והתייחסנו אליו‬

‫בדרך של איור‪ ,‬ציור‪ ,‬אמנות‪ ,‬עיצוב‪,‬‬
‫תהייה בהייה‪ ,‬שאלות הומור‪,‬‬
‫מדע‪.‬‬
‫"הילדות היא גן עדן‪ ,‬אנחנו‬
‫מגרשים את הילדים מגן‬
‫העדן מוקדם מדי‪ .‬כמו‬
‫שישנו ארגון 'החברה‬
‫להגנת הטבע'‪ ,‬אני מציעה‬
‫להקים את 'הארגון להגנת‬
‫הטבע באדם' "‪.‬‬

‫‪054-7388825‬‬ ‫מיצורתיה של מיריק שניר‬

‫סשידונואקותסמדשנמחאשוקחיתקםיביחחישונשוליכביגיוהרםמחלווהכילתיגויתל‬ ‫‪ M‬י יהודית לוטואק‬
‫ל האוכל כמשחק‬

‫‪8‬‬
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13