Page 15 - medorledor140
P. 15

‫מגזין מדור לדור‬

                                                              ‫מורשת‪ ,‬עוגן‬
                                                                 ‫והשפעה‬

                                                                   ‫מאת‪ :‬זיוה זוהר‬

‫סרוק אותי‬                   ‫זיוה זוהר‪-‬יועצת מס ומתכננת פרישה‬  ‫עולם העסקים‪ ,‬כל בעל עסק שואף לא רקב‬
                       ‫‪[email protected] 050-2324335‬‬
                                                              ‫לרווחים מיידיים‪ ,‬אלא גם ליצור מורשת‬
          ‫על המומחית‬                                                               ‫שתשפיע לטווח הארוך‪.‬‬

         ‫מבצע‬                                                 ‫המורשת של עסק היא לא רק מה שהוא משאיר אחריו מבחינת‬
                                                              ‫מוצרים ושירותים‪ ,‬אלא גם איך הוא משפיע על החברה‪ ,‬הקהילה‬
‫‪ 4‬ספרי מתכונים מהמטבח הצרפת‪399‬‬                                ‫והסביבה העסקית‪ .‬יצירת מורשת היא תהליך שמתחיל בצעד‬
           ‫‪₪480₪‬‬              ‫ב‪-‬‬                              ‫הראשון של כל עסק – תכנון הערכים‪ ,‬המטרות והחזון של המיזם‪.‬‬
                                                              ‫כל החלטה וכל אסטרטגיה נבנית לא רק על בסיס הצורך להצליח‬
                 ‫לרכישה לחצו‬
                                                                                          ‫עכשיו‪ ,‬אלא גם עם ראייה לעתיד‪.‬‬
           ‫או התקשרו ליהודית לוטואק‪054-7388825 :‬‬
                                                              ‫העסק הופך לעוגן עבור בעלי העניין בו – לא רק עבור הלקוחות‪,‬‬
‫‪15‬‬                                                            ‫אלא גם עבור העובדים‪ ,‬השותפים והספקים‪ .‬העוגן הזה הוא‬
                                                              ‫הבסיס שעליו נשען כל התהליך העסקי‪ .‬ככל שהבסיס הזה יציב‬
                                                              ‫יותר‪ ,‬כך העסק יכול לגדול ולהתפתח תוך שמירה על ערכים‬

                                                                                        ‫עקרוניים ויכולת השפעה רבה יותר‪.‬‬

                                                              ‫השפעתו של עסק לא תמיד נמדדת ברווחיות רגעית‪ ,‬אלא‬
                                                              ‫בתהליכים ארוכי טווח‪ .‬עסק שמבצע את פעולותיו באופן אחראי‪,‬‬
                                                              ‫שואף ליצור חוויות חיוביות עבור לקוחותיו‪ ,‬מקדם רעיונות‬

                                                                       ‫חדשניים ומשפיע בצורה משמעותית על הקהילה שלו‪.‬‬

                                                                ‫כל צעד עסקי‪ ,‬אם הוא נלקח מתוך ראייה רחבה‬
                                                                ‫ונכונה‪ ,‬יכול להוביל להצלחה עסקית שלא רק‬
                                                                ‫משפיעה על הרגע‪ ,‬אלא גם משאירה מורשת‬
                                                                ‫משמעותית שתמשיך להשפיע על הדורות‬

                                                                                                  ‫הבאים‪.‬‬

                                                                                                                ‫גיליון ‪140‬‬
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20