Page 12 - medorledor140
P. 12

‫עסקים וכלכלה‬

                                                                    ‫על סוסים‬
                                                                     ‫ועסקים‬

                                                                            ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬

‫המוצר העונה לדרישותיו‪ ,‬איכות טובה‪ ,‬שירות טוב‪ ,‬אמין ומקצועי‪,‬‬‫סרוק אותי‬  ‫וסים מנצחים‪ ,‬לא מחליפים!!!ס‬
          ‫חווית קניה מרשימה וחיובית ומענה למרבית מכאוביו‪.‬‬
                                                                                  ‫ישנם עסקים אשר הלקוחות עומדים‬
‫עסקים רבים עושים זאת כבר שנים בהצלחה רבה ומהווים ללקוח‬              ‫אצלם בתור‪ ,‬לא משנה היום או התקופה‪ ,‬העסקים האלו פשוט‬
‫עוגן‪ ,‬הלקוח יודע שבעסק הזה הוא ימצא את פתרון לשאלותיו‬
                                                                                                           ‫מתמלאים בלקוחות‪.‬‬
                                                  ‫ומכאוביו‪.‬‬
‫עסקים אלו הם בתודעה של הלקוח ופעמים רבות כל בני המשפחה‬              ‫ואז נשאלת השאלה‪ ,‬מה גורם ללקוחות לנהור דווקא‬
‫בתורם באים לאותו העסק לרכוש ולמצוא פתרונות לצורכיהם‪ ,‬סוג‬                                                        ‫אליהם?‬

                                     ‫של מורשת משפחתית‪.‬‬              ‫תשובה של רבים תהיה המחיר‪ ,‬אך לא כך הדבר‪ .‬המחיר הוא אחד‬
                                                                                                ‫מהגורמים אך לא הגורם הבלעדי‪.‬‬
‫עכשיו בואו נעבור אלינו עצמנו בתוכנו‪ ...‬אם לא עומדים אצלכם‬
‫בתור‪ ,‬חישבו מהו אותו סוס מנצח‪ ,‬אותו ערך מוסף אותו אתם ורק‬             ‫אחת השאלות אותה אנו צריכים לשאול‬
‫אתם יכולים לתת‪ ,‬לא למכור‪ ,‬אלא לתת ללקוח כדי שיבוא או ימשיך‬            ‫בעסקים היא לא כמה זה עולה לי אלא‪ ....‬כמה‬
‫לבא אלינו ורק אלינו‪ .‬אותו סוס מנצח אשר הלקוחות שלנו יהיו‬              ‫זה שווה לי‪ ...‬כלומר‪ ,‬מהו הערך המוסף שהמוצר‬

           ‫השגרירים שלנו ויפיצו את הבשורה שלנו בכל האזור‪.‬‬                   ‫או השירות שאנו מספקים נותן ללקוח‪...‬‬
                        ‫הפיצו את הבשורה "בכל רחבי העיר"‪.‬‬
                                                                    ‫נחזור ללקוחות העומדים בתור‪...‬כאשר תבדקו אם אותו העסק בו‬
‫אם כבר מצאתם את אותו סוס מנצח‪ ,‬או שאתם מחפשים אותו‬                  ‫ישנו תור‪ ,‬מה הוא נותן ללקוח‪ ,‬לא מה הוא מוכר ללקוח‪ ,‬תגלו כי‬
‫המשיכו לטפח את הסוס כדי שיביא עוד ועוד לקוחות מרוצים‬
                                                                          ‫התשובה היא לא רק המחיר אלא עוד דברים רבים נוספים‪.‬‬
                           ‫המקבלים מענה ותפרון לצורכיהם‪.‬‬            ‫בואו ניקח לדוגמה את מתחם ‪ Big‬החדש אשר נפתח בגלילות‬
                                                                    ‫אשר אנשים נוהרים אליו בהמוניהם‪ ,‬מה גורם להם להגיע בכמויות‬
                  ‫וזכרו‪ ,‬סוסים מנצחים‪ ...‬לא מחליפים‪.‬‬
                                                                                               ‫גדולות עד כדי חניה על המדרכות‪...‬‬
‫ענבל יפת ‪ -‬יועץ ומאמן עסקי ‪ -‬מפתח תבנית השילוש הקדוש‬                ‫התשובה כנראה היא הקרבה למקום המגורים‪ ,‬שפע ומגוון‬
    ‫לניהול עסק מצליח ‪ -‬לנהל במקום להתנהל על המומחה‬                  ‫החנויות במקום אחד‪ ,‬מה שנקרא ‪ One Stop Shop‬ומבלי‬

                                          ‫‪[email protected]‬‬                     ‫להיכנס לצד הפוליטי גם האפשרות להגיע בשבת‪.‬‬
                                                     ‫‪I 050-4242606‬‬  ‫כאשר בוחנים עסקים קטנים אשר אצלם גם עומדים בתור‪ ...‬מגלים‬
                                                                    ‫כי הם נותנים ללקוח ביטחון כי אצלם הוא ימצא את השירות או‬

                                                                                                                             ‫‪12‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17