Page 17 - medorledor13
P. 17
‫איך מתמודדים עם הקושי בנושא השיווק והמכירות ?‬ ‫אמונה והתמדה‪.‬‬
‫"ברגע שאני יודעת להעלות את היתרונות שהלקוח יפיק‬
‫מרכישת המוצר‪ ,‬ההתנגדות קטנה ונמוגה"‪ ,‬היא אומרת‪,‬‬ ‫"אחד הדברים החשובים הוא אמונה והתמדה"‪ ,‬היא מדגישה‪,‬‬
‫"ברגע שאני לומדת להעביר את המסר 'מה הלקוח יקבל‬ ‫"אנשים המצפים שתוך חודש חודשיים יהפכו למיליונרים – זה‬
‫בעקבות רכישת המוצר' – לא קיימת התנגדות‪ .‬אני צריכה‬ ‫לא‪ .‬בונים תכנית עבודה בהתאם לצרכים של האדם‪ .‬מציבים‬
‫מטרות יעד להכנסה רצויה‪ ,‬ובהתאם לזה בונים תכנית עבודה‪.‬‬
‫להראות לו מה יוצא לו מזה – ואת זה לומדים"‪.‬‬ ‫יש אנשים שיכולים לפנות לעניין הזה חמש או עשר שעות‬
‫"לכל אחד יש "לָמָה" וב‪ -‬לָ ָמה האישי שלך בעבודה עם‬ ‫בשבוע‪ ,‬יש כאלה שיכולים לפנות שלושים שעות‪ .‬הכול בהתאם‬
‫‪ Forever‬יש ארבעה פרמטרים חשובים מאוד ‪ :‬אמונה במוצר‪,‬‬ ‫לזמן שאתה יכול לפנות לצורך העניין"‪ .‬כיום היא בחברה כבר‬

‫אמונה בחברה‪ ,‬אמונה בשיטת השיווק ואמונה בעצמך"‪.‬‬ ‫מעל ‪ 10‬שנים"‪.‬‬
‫מהניסיון שלה‪ ,‬היא רואה שאנשים צעירים בארץ לא נמשכים‬

‫לתחום היזמות‪.‬‬
‫"אין לי תשובה‪ ,‬הלוואי ויכולתי לדעת אם יש איזו נוסחת קסם‬
‫לעניין הזה‪ .‬אני רואה בכנסי החברה בחו"ל המון צעירים‪,‬‬

‫אנשים בני ‪ 20-25‬פעילים ומלאי אנרגיה ‪ ,‬ובארץ פחות‪.‬‬
‫בארץ בני הגיל הצעיר מחפשים את הכסף והעיסוק באינטרנט‪,‬‬
‫ופה אנחנו מדברים על פעילות 'אוף ליין' – יש בפעילות שלנו‬
‫גם עבודה עם האינטרנט 'און ליין' וגם מפגש אישי עם אנשים‪.‬‬
‫המגע האנושי הוא מאוד חזק‪ :‬בתקשורת הבין אישית‪ ,‬בטלפון‪,‬‬
‫בסקייפ‪ ,‬בפגישות פנים אל פנים – אנחנו בני אדם‪ ,‬אנחנו לא‬

‫משהו וירטואלי כמו נושא האינטרנט "‪ ,‬היא מסבירה‪.‬‬

‫"אלו הם ארבעת המרכיבים של ה'אני מאמין' ואתה יכול‬ ‫ליצור את המגע הבינאישי‬
‫להצליח‪ .‬אם אחד מהם מתנדנד‪ ,‬לא סגור‪ ,‬אפשר לעבוד על‬
‫הנקודה הזו ולשפר‪ .‬כשאני נפגשת עם מפיצים לפגישה ראשונה‪,‬‬ ‫"כדי להצליח בחברת פוראור צריך ליצור את המגע הבינאישי"‪,‬‬
‫אני שואלת אותם‪' :‬מי לדעתך יהיה הלקוח הראשון שלך?' –‬ ‫מדגישה נעמי‪" ,‬זה דבר חשוב להכיר אותך‪ .‬מה הרצונות שלך‪,‬‬
‫הלקוח הראשון שלך הוא אתה‪ ,‬כדי לחוות את המוצרים ואת‬ ‫מה אתה מצפה להשיג בחיים‪ ,‬מה החזון שלך‪ ,‬האם יש לך‬
‫היופי שבהם‪ .‬ברגע שתהיה מוכן לחוות את המוצרים ותהייה‬ ‫דברים מסוימים שהיית רוצה להשיג‪ ,‬כמה זמן לדעתך תצטרך‬
‫כדי לממש את חלומותיך? אפשר להראות לך את הדרך שכן‬
‫מרוצה‪ ,‬תוכל להעביר את המסר הזה הלאה בבטחון מלא"‪.‬‬ ‫תוכל להשיג אותם‪ ,‬בעשייה ומחויבות אישית שלך‪ ,‬כמובן עם‬
‫"רב האנשים שהצטרפו‬
‫ל‪-‬פוראור זכו‬ ‫הדרכה‪ ,‬ליווי ותמיכה‪.‬‬
‫בהתפתחות אישית‬ ‫הדברים המעכבים הם פחד ודעות קדומות לגבי השיווק הרשתי‬
‫עשירה‪".‬‬ ‫וסטיגמוות שקיימות בתחום‪' .‬שיווק רשתי אינה מילת גנאי'‪,‬‬
‫לחברת ‪Forever‬‬ ‫היא אומרת‪' ,‬זה דבר חוקי‪ ,‬אמתי‪ ,‬מקובל בכל העולם'‪ .‬חברת‬
‫‪ Living‬יש מוצרים‬ ‫‪ Forever Living‬קיימת ‪ 36‬שנה ומשווקת את המוצרים שלה‬
‫נחוצים בכל בית‪,‬‬ ‫ב‪ 155 -‬מדינות בעולם‪ .‬אם הדבר הזה לא היה מצליח‪ ,‬החברה‬
‫מוצרי היגיינה וטיפוח‪,‬‬
‫משקאות בריאות‬ ‫לא הייתה מתרחבת‪ .‬זאת חברה אמריקאית עם 'קבלות' !"‪.‬‬
‫ייחודיים מאלו ורה‪,‬‬ ‫אני מקשיב לדברים וברקע קול פכפוך המים הבוקע מאחד‬
‫מוצרי כוורת אורגניים‬ ‫מחפצי הנוי הנמצאים בסלון‪ ,‬כשהיא מוסיפה ומדגישה את‬
‫ותוספי תזונה‪.‬‬ ‫עניין הפצת המוצרים ללקוחות חוזרים והאפשרות להצטרף‬

‫וליהנות ממוצרים במחיר הנחה‪.‬‬

‫ליצור זמן בשעות הפנאי‪ ,‬כדי להגדיל את ההכנסה‬

‫בין האנשים שהצטרפו לצוות שלה יש גם שכירים‪ :‬מורים‪,‬‬
‫למשל‪ ,‬שעדין עובדים ובמקביל רוצים לבנות לעצמם פנסיה‬
‫עתידית‪ .‬יוצרים זמן בשעות הפנאי‪ ,‬כדי להגדיל את ההכנסה‪.‬‬
‫גם אנשי מקצוע בתחום ה‪ ,wellness-‬גם אנשים מתחומי‬
‫עיסוק שונים לגמרי וגם אנשים שיצאו לגמלאות ומעונינים‬
‫בעיסוק נוסף ובתוספת הכנסה‪ .‬הראייה לטווח רחוק‪ ,‬לבניית‬

‫הכנסה פסיבית לאורך זמן‪ ,‬זאת העצמה" !‬

‫‪17‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22