Page 17 - medorledor13
P. 17
איך מתמודדים עם הקושי בנושא השיווק והמכירות ? אמונה והתמדה.
"ברגע שאני יודעת להעלות את היתרונות שהלקוח יפיק
מרכישת המוצר ,ההתנגדות קטנה ונמוגה" ,היא אומרת, "אחד הדברים החשובים הוא אמונה והתמדה" ,היא מדגישה,
"ברגע שאני לומדת להעביר את המסר 'מה הלקוח יקבל "אנשים המצפים שתוך חודש חודשיים יהפכו למיליונרים – זה
בעקבות רכישת המוצר' – לא קיימת התנגדות .אני צריכה לא .בונים תכנית עבודה בהתאם לצרכים של האדם .מציבים
מטרות יעד להכנסה רצויה ,ובהתאם לזה בונים תכנית עבודה.
להראות לו מה יוצא לו מזה – ואת זה לומדים". יש אנשים שיכולים לפנות לעניין הזה חמש או עשר שעות
"לכל אחד יש "לָמָה" וב -לָ ָמה האישי שלך בעבודה עם בשבוע ,יש כאלה שיכולים לפנות שלושים שעות .הכול בהתאם
Foreverיש ארבעה פרמטרים חשובים מאוד :אמונה במוצר, לזמן שאתה יכול לפנות לצורך העניין" .כיום היא בחברה כבר
אמונה בחברה ,אמונה בשיטת השיווק ואמונה בעצמך". מעל 10שנים".
מהניסיון שלה ,היא רואה שאנשים צעירים בארץ לא נמשכים
לתחום היזמות.
"אין לי תשובה ,הלוואי ויכולתי לדעת אם יש איזו נוסחת קסם
לעניין הזה .אני רואה בכנסי החברה בחו"ל המון צעירים,
אנשים בני 20-25פעילים ומלאי אנרגיה ,ובארץ פחות.
בארץ בני הגיל הצעיר מחפשים את הכסף והעיסוק באינטרנט,
ופה אנחנו מדברים על פעילות 'אוף ליין' – יש בפעילות שלנו
גם עבודה עם האינטרנט 'און ליין' וגם מפגש אישי עם אנשים.
המגע האנושי הוא מאוד חזק :בתקשורת הבין אישית ,בטלפון,
בסקייפ ,בפגישות פנים אל פנים – אנחנו בני אדם ,אנחנו לא
משהו וירטואלי כמו נושא האינטרנט " ,היא מסבירה.
"אלו הם ארבעת המרכיבים של ה'אני מאמין' ואתה יכול ליצור את המגע הבינאישי
להצליח .אם אחד מהם מתנדנד ,לא סגור ,אפשר לעבוד על
הנקודה הזו ולשפר .כשאני נפגשת עם מפיצים לפגישה ראשונה, "כדי להצליח בחברת פוראור צריך ליצור את המגע הבינאישי",
אני שואלת אותם' :מי לדעתך יהיה הלקוח הראשון שלך?' – מדגישה נעמי" ,זה דבר חשוב להכיר אותך .מה הרצונות שלך,
הלקוח הראשון שלך הוא אתה ,כדי לחוות את המוצרים ואת מה אתה מצפה להשיג בחיים ,מה החזון שלך ,האם יש לך
היופי שבהם .ברגע שתהיה מוכן לחוות את המוצרים ותהייה דברים מסוימים שהיית רוצה להשיג ,כמה זמן לדעתך תצטרך
כדי לממש את חלומותיך? אפשר להראות לך את הדרך שכן
מרוצה ,תוכל להעביר את המסר הזה הלאה בבטחון מלא". תוכל להשיג אותם ,בעשייה ומחויבות אישית שלך ,כמובן עם
"רב האנשים שהצטרפו
ל-פוראור זכו הדרכה ,ליווי ותמיכה.
בהתפתחות אישית הדברים המעכבים הם פחד ודעות קדומות לגבי השיווק הרשתי
עשירה". וסטיגמוות שקיימות בתחום' .שיווק רשתי אינה מילת גנאי',
לחברת Forever היא אומרת' ,זה דבר חוקי ,אמתי ,מקובל בכל העולם' .חברת
Livingיש מוצרים Forever Livingקיימת 36שנה ומשווקת את המוצרים שלה
נחוצים בכל בית, ב 155 -מדינות בעולם .אם הדבר הזה לא היה מצליח ,החברה
מוצרי היגיינה וטיפוח,
משקאות בריאות לא הייתה מתרחבת .זאת חברה אמריקאית עם 'קבלות' !".
ייחודיים מאלו ורה, אני מקשיב לדברים וברקע קול פכפוך המים הבוקע מאחד
מוצרי כוורת אורגניים מחפצי הנוי הנמצאים בסלון ,כשהיא מוסיפה ומדגישה את
ותוספי תזונה. עניין הפצת המוצרים ללקוחות חוזרים והאפשרות להצטרף
וליהנות ממוצרים במחיר הנחה.
ליצור זמן בשעות הפנאי ,כדי להגדיל את ההכנסה
בין האנשים שהצטרפו לצוות שלה יש גם שכירים :מורים,
למשל ,שעדין עובדים ובמקביל רוצים לבנות לעצמם פנסיה
עתידית .יוצרים זמן בשעות הפנאי ,כדי להגדיל את ההכנסה.
גם אנשי מקצוע בתחום ה ,wellness-גם אנשים מתחומי
עיסוק שונים לגמרי וגם אנשים שיצאו לגמלאות ומעונינים
בעיסוק נוסף ובתוספת הכנסה .הראייה לטווח רחוק ,לבניית
הכנסה פסיבית לאורך זמן ,זאת העצמה" !
17
"ברגע שאני יודעת להעלות את היתרונות שהלקוח יפיק
מרכישת המוצר ,ההתנגדות קטנה ונמוגה" ,היא אומרת, "אחד הדברים החשובים הוא אמונה והתמדה" ,היא מדגישה,
"ברגע שאני לומדת להעביר את המסר 'מה הלקוח יקבל "אנשים המצפים שתוך חודש חודשיים יהפכו למיליונרים – זה
בעקבות רכישת המוצר' – לא קיימת התנגדות .אני צריכה לא .בונים תכנית עבודה בהתאם לצרכים של האדם .מציבים
מטרות יעד להכנסה רצויה ,ובהתאם לזה בונים תכנית עבודה.
להראות לו מה יוצא לו מזה – ואת זה לומדים". יש אנשים שיכולים לפנות לעניין הזה חמש או עשר שעות
"לכל אחד יש "לָמָה" וב -לָ ָמה האישי שלך בעבודה עם בשבוע ,יש כאלה שיכולים לפנות שלושים שעות .הכול בהתאם
Foreverיש ארבעה פרמטרים חשובים מאוד :אמונה במוצר, לזמן שאתה יכול לפנות לצורך העניין" .כיום היא בחברה כבר
אמונה בחברה ,אמונה בשיטת השיווק ואמונה בעצמך". מעל 10שנים".
מהניסיון שלה ,היא רואה שאנשים צעירים בארץ לא נמשכים
לתחום היזמות.
"אין לי תשובה ,הלוואי ויכולתי לדעת אם יש איזו נוסחת קסם
לעניין הזה .אני רואה בכנסי החברה בחו"ל המון צעירים,
אנשים בני 20-25פעילים ומלאי אנרגיה ,ובארץ פחות.
בארץ בני הגיל הצעיר מחפשים את הכסף והעיסוק באינטרנט,
ופה אנחנו מדברים על פעילות 'אוף ליין' – יש בפעילות שלנו
גם עבודה עם האינטרנט 'און ליין' וגם מפגש אישי עם אנשים.
המגע האנושי הוא מאוד חזק :בתקשורת הבין אישית ,בטלפון,
בסקייפ ,בפגישות פנים אל פנים – אנחנו בני אדם ,אנחנו לא
משהו וירטואלי כמו נושא האינטרנט " ,היא מסבירה.
"אלו הם ארבעת המרכיבים של ה'אני מאמין' ואתה יכול ליצור את המגע הבינאישי
להצליח .אם אחד מהם מתנדנד ,לא סגור ,אפשר לעבוד על
הנקודה הזו ולשפר .כשאני נפגשת עם מפיצים לפגישה ראשונה, "כדי להצליח בחברת פוראור צריך ליצור את המגע הבינאישי",
אני שואלת אותם' :מי לדעתך יהיה הלקוח הראשון שלך?' – מדגישה נעמי" ,זה דבר חשוב להכיר אותך .מה הרצונות שלך,
הלקוח הראשון שלך הוא אתה ,כדי לחוות את המוצרים ואת מה אתה מצפה להשיג בחיים ,מה החזון שלך ,האם יש לך
היופי שבהם .ברגע שתהיה מוכן לחוות את המוצרים ותהייה דברים מסוימים שהיית רוצה להשיג ,כמה זמן לדעתך תצטרך
כדי לממש את חלומותיך? אפשר להראות לך את הדרך שכן
מרוצה ,תוכל להעביר את המסר הזה הלאה בבטחון מלא". תוכל להשיג אותם ,בעשייה ומחויבות אישית שלך ,כמובן עם
"רב האנשים שהצטרפו
ל-פוראור זכו הדרכה ,ליווי ותמיכה.
בהתפתחות אישית הדברים המעכבים הם פחד ודעות קדומות לגבי השיווק הרשתי
עשירה". וסטיגמוות שקיימות בתחום' .שיווק רשתי אינה מילת גנאי',
לחברת Forever היא אומרת' ,זה דבר חוקי ,אמתי ,מקובל בכל העולם' .חברת
Livingיש מוצרים Forever Livingקיימת 36שנה ומשווקת את המוצרים שלה
נחוצים בכל בית, ב 155 -מדינות בעולם .אם הדבר הזה לא היה מצליח ,החברה
מוצרי היגיינה וטיפוח,
משקאות בריאות לא הייתה מתרחבת .זאת חברה אמריקאית עם 'קבלות' !".
ייחודיים מאלו ורה, אני מקשיב לדברים וברקע קול פכפוך המים הבוקע מאחד
מוצרי כוורת אורגניים מחפצי הנוי הנמצאים בסלון ,כשהיא מוסיפה ומדגישה את
ותוספי תזונה. עניין הפצת המוצרים ללקוחות חוזרים והאפשרות להצטרף
וליהנות ממוצרים במחיר הנחה.
ליצור זמן בשעות הפנאי ,כדי להגדיל את ההכנסה
בין האנשים שהצטרפו לצוות שלה יש גם שכירים :מורים,
למשל ,שעדין עובדים ובמקביל רוצים לבנות לעצמם פנסיה
עתידית .יוצרים זמן בשעות הפנאי ,כדי להגדיל את ההכנסה.
גם אנשי מקצוע בתחום ה ,wellness-גם אנשים מתחומי
עיסוק שונים לגמרי וגם אנשים שיצאו לגמלאות ומעונינים
בעיסוק נוסף ובתוספת הכנסה .הראייה לטווח רחוק ,לבניית
הכנסה פסיבית לאורך זמן ,זאת העצמה" !
17