Page 10 - medorledor135
P. 10

‫טובה יותר‪ ,‬ולהתאים את עצמנו לצרכים משתנים‪ .‬אבל האמת‬                                             ‫שיווק וקידום‬
‫היא שזה נוגע ביותר מזה‪ :‬היכולת להתחדש ולצמוח בזכות‬
‫השימוש בטכנולוגיה היא יכולת אישית כמעט‪ .‬על ידי שימוש‬               ‫בינה מלאכותית ‪-‬‬
‫בבינה מלאכותית כדי לפשט את מה שמורכב ולהאיץ את מה‬               ‫כלים לחיים עם יותר‬
‫שאיטי‪ ,‬אנחנו גם משפרים את עצמנו‪ .‬אנחנו גדלים ומתפתחים‬           ‫מקום למשפחתיות‪,‬‬
‫עם כלים שמאפשרים לנו להתמקד במה שבאמת חשוב – במי‬                 ‫צמיחה והתחדשות‬

                        ‫שאנחנו ובמה שאנחנו רוצים להשיג‪.‬‬                                                ‫מאת‪ :‬שי מזרחי‬

‫בינה מלאכותית ומשפחתיות ‪ -‬להפוך זמן עבודה לזמן‬                ‫ינה מלאכותית בעשור האחרון כבר איננה בגדר חלוםב‬
                                             ‫איכות‬
                                                              ‫עתידני או מילה גסה‪ ,‬אלא טכנולוגיה שהופכת לנגישה‬
‫ולבסוף‪ ,‬איך אפשר שלא לדבר על הזמן שמתקבל כשהעול‬               ‫לנו ‪ -‬לי‪ ,‬לכם‪ ,‬ולכל מי שבוחר לקחת חלק בה‪ .‬בקהילת‬
‫הטכנוקרטי יורד? בינה מלאכותית מאפשרת לנו להתפנות‬              ‫‪ ,AI Coffee Club‬אנחנו ניגשים לנושא מתוך פרספקטיבה‬
                                                              ‫ייחודית‪ :‬לא מתוך כוונה להחליף את האנושי בטכנולוגי‪ ,‬אלא‬
     ‫לאנשים הקרובים לנו‪ ,‬לזמן משפחתי שהוא נטול הפרעות‪.‬‬        ‫לשחרר אותו מעול המשימות הטכניות השוחקות והזמן האבוד‪,‬‬
‫כשהמטלות הטכניות כבר לא תופסות חלק ניכר מהיום‪ ,‬אפשר‬           ‫ולפנות לו מקום לחיים אנושיים עשירים יותר‪ .‬בינה מלאכותית‪,‬‬
‫להקדיש יותר תשומת לב לרגעים האנושיים‪ .‬אני מאמין שבעולם‬        ‫במובן הזה‪ ,‬היא הרבה מעבר לחדשנות טכנולוגית ‪ -‬היא שער‬
‫שבו בינה מלאכותית מטפלת בדברים שפעם תבעו מאיתנו המון‬
‫זמן‪ ,‬אנחנו יכולים לחיות חיים שבהם המשפחתיות היא במרכז‪,‬‬                 ‫להתחדשות‪ ,‬לצמיחה‪ ,‬ולחיים משפחתיים מלאים יותר‪.‬‬

                                  ‫ולהפוך את הזמן לאיכות‪.‬‬        ‫מה עומד מאחורי השימוש שלנו בבינה‬
                                                                                             ‫מלאכותית?‬
‫לסיכומו של עניין‪ ,‬בינה מלאכותית היא כלי שמעבר ליכולות‬
‫החישוביות‪ ,‬יש לה ערך נוסף – ערך של חיים‪ .‬בקהילת ‪AI Coffee‬‬       ‫בקצרה? חיסכון בזמן ובכסף‪ .‬באמצעות בינה‬
‫‪ Club‬אנחנו חותרים ליצור עולם שבו לבינה מלאכותית יש מקום‪,‬‬        ‫מלאכותית‪ ,‬אנחנו יכולים לייעל תהליכי עבודה‪,‬‬
                                                                ‫להפחית את הצורך במשימות רפטטיביות‪,‬‬
                      ‫אבל היא אינה מחליפה את הלב האנושי‪.‬‬        ‫וליצור כלים חכמים שמאפשרים לנו להחזיר‬

‫שי מזרחי ‪ -‬יזם עסקי וחברתי‪ ,‬בונה אתרים‪ ,‬עיצוב שיווק ושירותים‬        ‫לעצמנו את המרחב לחשוב‪ ,‬ליצור‪ ,‬ולחיות‪.‬‬

                     ‫עסקיים ‪[email protected] -‬‬       ‫מי מאיתנו לא חולם לחסוך את השעות האינסופיות מול האימיילים‪,‬‬
                                                              ‫לסיים פרויקטים במהירות או להנגיש תהליכים מורכבים ללקוחות‬
          ‫על המומחה‬  ‫‪054-4458687‬‬                              ‫בקלות ובמהירות? אבל בבסיס העשייה שלנו‪ ,‬עומד עקרון חשוב‪:‬‬
                                                              ‫אנחנו לא מחפשים רובוטים שיעשו את כל העבודה בשבילנו‪ ,‬אלא‬
‫סרוק אות‬                                                      ‫טכנולוגיה שתאפשר לנו‪ ,‬כבני אדם‪ ,‬ליהנות מיותר ממה שהחיים‬

                                                                                                         ‫באמת מציעים‪.‬‬

                                                                            ‫התחדשות וצמיחה ‪ -‬גם בעסק וגם בחיים‬

                                                              ‫בינה מלאכותית איננה רק כלי להשלמת משימות; היא גם מציעה‬
                                                              ‫לנו חידוש‪ ,‬שינוי וצמיחה‪ .‬כך למשל‪ ,‬בעולם העסקים‪ ,‬בינה מלאכותית‬
                                                              ‫מעניקה לנו כלים להסתגלות מהירה לשינויים‪ ,‬לנתח נתונים בצורה‬

                                                                                                                       ‫‪10‬‬
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15