Page 32 - medorledor129
P. 32

‫תשלום לפי תוצאות‪ :‬ברוב המקרים‪ ,‬משלמים רק עבור פעולות‬                                         ‫שיווק וקידום‬
  ‫שהמשתמשים מבצעים‪ ,‬כגון לחיצה על המודעה או רכישה‪.‬‬
                                                                      ‫מודעות‬
           ‫סוגים עיקריים של מודעות בשיווק הדיגיטלי‪:‬‬          ‫בשיווק הדיגיטלי‬

‫מודעות במנועי חיפוש (‪ :)PPC‬מופיעות בתוצאות החיפוש‬                                                    ‫מאת‪ :‬אמיר חי‬
                ‫של מנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל ובינג‪.‬‬
                                                           ‫ולם השיווק הדיגיטלי מתפתח בקצב מסחרר‪,‬ע‬
‫מודעות באתרי אינטרנט‪ :‬מופיעות באתרי אינטרנט רלוונטיים‬
                                               ‫לקהל היעד‪.‬‬  ‫ומציע מגוון רחב של ערוצים וכלים חדשים‬
                                                                ‫עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל היעד שלהם‪.‬‬
‫מודעות ברשתות חברתיות‪ :‬מופיעות בפלטפורמות חברתיות‬
                           ‫כמו פייסבוק‪ ,‬אינסטגרם וטוויטר‪.‬‬  ‫בין כל אלה‪ ,‬מודעות תופסות מקום מרכזי‪ ,‬ומאפשרות‬
                                                           ‫חשיפה ממוקדת ויעילה ללקוחות פוטנציאליים‪ .‬במאמר זה‪,‬‬
‫מודעות וידאו‪ :‬מוצגות בפלטפורמות שיתוף וידאו כמו יוטיוב‬     ‫נסקור את עולם המודעות בשיווק הדיגיטלי‪ ,‬ונפרט את‬
‫מודעות במייל‪ :‬נשלחות ללקוחות פוטנציאליים או קיימים‬         ‫היתרונות‪ ,‬האפשרויות והטיפים החשובים ליצירת קמפיין‬

                                ‫באמצעות דיוור אלקטרוני‪.‬‬                                                       ‫מוצלח‪.‬‬

                 ‫טיפים ליצירת קמפיין מודעות מוצלח‪:‬‬                                ‫מהן מודעות בשיווק הדיגיטלי?‬

‫הגדירו מטרות ברורות‪ :‬מה אתם רוצים להשיג‬                    ‫מודעות בשיווק הדיגיטלי הן יחידות פרסום בתשלום‪ ,‬המוצגות‬
‫באמצעות הקמפיין? הגדלת המודעות‪ ,‬הגברת‬                      ‫בפלטפורמות מקוונות שונות‪ ,‬כגון מנועי חיפוש‪ ,‬אתרי‬
‫התעבורה לאתר‪ ,‬יצירת לידים או הגדלת‬                         ‫אינטרנט‪ ,‬רשתות חברתיות ועוד‪ .‬הן מאפשרות לעסקים‬
                                                           ‫להציג את המוצרים או השירותים שלהם בפני קהל רחב‪ ,‬תוך‬
                               ‫המכירות?‬                    ‫מיקוד מדויק לפי קריטריונים שונים‪ ,‬כגון מיקום גאוגרפי‪,‬‬

‫הגדירו קהל יעד מדויק‪ :‬למי אתם רוצים שהמודעות יגיעו?‬                                             ‫גיל‪ ,‬תחומי עניין ועוד‪.‬‬

‫ככל שתצליחו להגדיר את קהל היעד בצורה מדויקת יותר‪,‬‬                 ‫היתרונות של שימוש במודעות בשיווק הדיגיטלי‪:‬‬

                     ‫כך תקבלו תוצאות טובות יותר‪.‬‬           ‫חשיפה ממוקדת‪ :‬ניתן לכוון את המודעות לקהל היעד הרלוונטי‬
                                                           ‫ביותר‪ ,‬וכך להבטיח שהן יגיעו לאנשים שיש להם סיכוי גבוה‬
‫בחרו את הפלטפורמות המתאימות‪ :‬איפה קהל היעד שלכם‬
                                                                                  ‫להתעניין במוצר או בשירות המוצג‪.‬‬
‫מבלה את זמנו? בחרו את הפלטפורמות שבהן הוא פעיל‬             ‫מדידה ותובנות‪ :‬רוב הפלטפורמות מציעות כלים מתקדמים‬
                                                           ‫למעקב אחר ביצועי המודעות‪ ,‬המאפשרים לנתח נתונים‬
                     ‫ביותר‪.‬‬                                ‫כמו מספר הצפיות‪ ,‬קצב הלחיצות והמרות‪ ,‬ולקבל תובנות‬

‫כתבו מודעות מושכות‪ :‬המודעה צריכה להיות בעלת טיזר‬                                           ‫חשובות לשיפור הקמפיין‪.‬‬
                                                           ‫גמישות‪ :‬ניתן להגדיר תקציב יומי או כולל‪ ,‬ולבחור את סוג‬
‫שיוצר סקרנות ומתח‪ .‬זכרו רגש תמיד מניע לפעולה‪ ,‬ככל‬          ‫המודעה הרצוי‪ ,‬כגון מודעות טקסט‪ ,‬מודעות תמונה‪ ,‬מודעות‬

‫שתיצרו רגש אצל הגולשים שלכם‪ ,‬ככה אתם תניעו אותם‬                                                           ‫וידאו ועוד‪.‬‬
                                                           ‫מהירות‪ :‬ניתן להעלות קמפיין מודעות תוך זמן קצר יחסית‪,‬‬
                     ‫יותר לפעולה ללחוץ על המודעה‪.‬‬
                                                                                ‫וליהנות מחשיפה מיידית לקהל היעד‪.‬‬
          ‫על המומחה‬         ‫אמיר חי ‪ -‬לשלוט בגוגל‬

‫סרוק אות‬             ‫‪[email protected]‬‬

                                   ‫‪I 050-831-222‬‬

                                                           ‫‪32‬‬
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37