Page 32 - medorledor129
P. 32
תשלום לפי תוצאות :ברוב המקרים ,משלמים רק עבור פעולות שיווק וקידום
שהמשתמשים מבצעים ,כגון לחיצה על המודעה או רכישה.
מודעות
סוגים עיקריים של מודעות בשיווק הדיגיטלי: בשיווק הדיגיטלי
מודעות במנועי חיפוש ( :)PPCמופיעות בתוצאות החיפוש מאת :אמיר חי
של מנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל ובינג.
ולם השיווק הדיגיטלי מתפתח בקצב מסחרר,ע
מודעות באתרי אינטרנט :מופיעות באתרי אינטרנט רלוונטיים
לקהל היעד. ומציע מגוון רחב של ערוצים וכלים חדשים
עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל היעד שלהם.
מודעות ברשתות חברתיות :מופיעות בפלטפורמות חברתיות
כמו פייסבוק ,אינסטגרם וטוויטר. בין כל אלה ,מודעות תופסות מקום מרכזי ,ומאפשרות
חשיפה ממוקדת ויעילה ללקוחות פוטנציאליים .במאמר זה,
מודעות וידאו :מוצגות בפלטפורמות שיתוף וידאו כמו יוטיוב נסקור את עולם המודעות בשיווק הדיגיטלי ,ונפרט את
מודעות במייל :נשלחות ללקוחות פוטנציאליים או קיימים היתרונות ,האפשרויות והטיפים החשובים ליצירת קמפיין
באמצעות דיוור אלקטרוני. מוצלח.
טיפים ליצירת קמפיין מודעות מוצלח: מהן מודעות בשיווק הדיגיטלי?
הגדירו מטרות ברורות :מה אתם רוצים להשיג מודעות בשיווק הדיגיטלי הן יחידות פרסום בתשלום ,המוצגות
באמצעות הקמפיין? הגדלת המודעות ,הגברת בפלטפורמות מקוונות שונות ,כגון מנועי חיפוש ,אתרי
התעבורה לאתר ,יצירת לידים או הגדלת אינטרנט ,רשתות חברתיות ועוד .הן מאפשרות לעסקים
להציג את המוצרים או השירותים שלהם בפני קהל רחב ,תוך
המכירות? מיקוד מדויק לפי קריטריונים שונים ,כגון מיקום גאוגרפי,
הגדירו קהל יעד מדויק :למי אתם רוצים שהמודעות יגיעו? גיל ,תחומי עניין ועוד.
ככל שתצליחו להגדיר את קהל היעד בצורה מדויקת יותר, היתרונות של שימוש במודעות בשיווק הדיגיטלי:
כך תקבלו תוצאות טובות יותר. חשיפה ממוקדת :ניתן לכוון את המודעות לקהל היעד הרלוונטי
ביותר ,וכך להבטיח שהן יגיעו לאנשים שיש להם סיכוי גבוה
בחרו את הפלטפורמות המתאימות :איפה קהל היעד שלכם
להתעניין במוצר או בשירות המוצג.
מבלה את זמנו? בחרו את הפלטפורמות שבהן הוא פעיל מדידה ותובנות :רוב הפלטפורמות מציעות כלים מתקדמים
למעקב אחר ביצועי המודעות ,המאפשרים לנתח נתונים
ביותר. כמו מספר הצפיות ,קצב הלחיצות והמרות ,ולקבל תובנות
כתבו מודעות מושכות :המודעה צריכה להיות בעלת טיזר חשובות לשיפור הקמפיין.
גמישות :ניתן להגדיר תקציב יומי או כולל ,ולבחור את סוג
שיוצר סקרנות ומתח .זכרו רגש תמיד מניע לפעולה ,ככל המודעה הרצוי ,כגון מודעות טקסט ,מודעות תמונה ,מודעות
שתיצרו רגש אצל הגולשים שלכם ,ככה אתם תניעו אותם וידאו ועוד.
מהירות :ניתן להעלות קמפיין מודעות תוך זמן קצר יחסית,
יותר לפעולה ללחוץ על המודעה.
וליהנות מחשיפה מיידית לקהל היעד.
על המומחה אמיר חי -לשלוט בגוגל
סרוק אות [email protected]
I 050-831-222
32