Page 28 - medorledor127
P. 28

‫• נתחו את התנהגות הלקוחות באתר ובפלטפורמות דיגיטליות‪.‬‬                                        ‫שיווק וקידום‬
‫• השתמשו בנתונים כדי לשפר את אסטרטגיות השיווק שלכם‬
                                                                   ‫לקוח בשיווק‬
             ‫ולהתאים אותן טוב יותר לצרכים ורצונות הלקוחות‪.‬‬    ‫הדיגיטלי‪ :‬המפתח‬
                                                              ‫להצלחה מאת‪:‬‬
                                    ‫לסיכום‪:‬‬
  ‫הבנת הלקוח היא תהליך מתמשך וחשוב לכל‬                         ‫אמיר חי‬
  ‫עסק שפועל בעולם הדיגיטלי‪ .‬השקעה בהבנת‬
  ‫קהל היעד‪ ,‬עריכת מחקר שוק‪ ,‬בניית פרסונה‬                     ‫עולם השיווק הדיגיטלי התחרותי‪ ,‬הבנתב‬
  ‫של לקוח ויצירת חווית לקוח מעולה תביא‬                                       ‫הלקוח היא המפתח להצלחה‪.‬‬

                  ‫להצלחה עסקית לאורך זמן‪.‬‬                    ‫הלקוח הוא לא רק צרכן פסיבי‪ ,‬אלא אדם בעל רצונות‪ ,‬צרכים‪,‬‬
                                                             ‫רגשות והתנהגויות ייחודיות‪ .‬הבנה מעמיקה של הלקוח תאפשר‬
                                      ‫טיפים נוספים‪:‬‬          ‫לכם לפתח אסטרטגיות שיווק יעילות וממוקדות‪ ,‬שיגיעו לקהל‬

  ‫• שימו לב למגמות חדשות בשיווק דיגיטלי ובהתנהגות צרכנים‪.‬‬                      ‫היעד שלכם וישיגו את מטרותיכם העסקיות‪.‬‬
‫• השתמשו בטכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית ולמידת מכונה‬
                                                             ‫להלן כמה טיפים חשובים להבנת הלקוח בשיווק הדיגיטלי‪:‬‬
                   ‫כדי לקבל תובנות מעמיקות יותר על הלקוחות‪.‬‬
‫• בנו צוות שיווק מיומן ומקצועי‪ ,‬בעל הבנה מעמיקה של התנהגות‬                                  ‫‪ .1‬הגדירו את קהל היעד שלכם‪:‬‬
                                                                                  ‫• מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם?‬
              ‫צרכנים ופיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי יעילות‪.‬‬   ‫• מהם הדמוגרפיה‪ ,‬תחומי העניין‪ ,‬ההתנהגויות והצרכים שלהם?‬
                                                                 ‫• כיצד הם משתמשים באינטרנט ובפלטפורמות דיגיטליות?‬
                                     ‫אמיר חי ‪ -‬לשלוט בגוגל‬
              ‫‪[email protected] I 050-831-222‬‬                                                       ‫‪ .2‬ערכו מחקר שוק‪:‬‬
                                                             ‫• אספו נתונים על קהל היעד שלכם באמצעות סקרים‪ ,‬ראיונות‪,‬‬
    ‫על המומחה‬
                                                                                       ‫ניתוח אתרים וניטור מדיה חברתית‪.‬‬
‫סרוק אות‬                                                     ‫• השתמשו בכלים דיגיטליים כמו ‪Google Analytics‬‬
                                                             ‫ו‪ Facebook Insights-‬כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות‬

                                                                                                              ‫הלקוחות‪.‬‬
                                                                                                  ‫‪ .3‬בנו פרסונה של לקוח‪:‬‬
                                                             ‫• צרו תיאור מפורט של לקוח אידיאלי‪ ,‬תוך התחשבות בדמוגרפיה‪,‬‬
                                                                                      ‫אישיות‪ ,‬צרכים‪ ,‬התנהגויות ואתגרים‪.‬‬
                                                             ‫• השתמשו בפרסונה של לקוח כדי להכווין את קבלת ההחלטות‬
                                                             ‫שלכם בכל הקשור לפיתוח מוצרים‪ ,‬תוכן‪ ,‬פרסום ושירות לקוחות‪.‬‬
                                                                                     ‫‪ .4‬התמקדו ביצירת חווית לקוח מעולה‪:‬‬
                                                                         ‫• ודאו שהאתר שלכם ידידותי למשתמש וקל לניווט‪.‬‬
                                                                                 ‫• ספקו שירות לקוחות זמין‪ ,‬אדיב ומקצועי‪.‬‬
                                                             ‫• בנו קשרים משמעותיים עם לקוחות באמצעות תוכן איכותי‪,‬‬
                                                               ‫אינטראקציה ברשתות חברתיות ופעילויות שיווק חווייתיות‪.‬‬
                                                                                                   ‫‪ .5‬מדדו את התוצאות‪:‬‬
                                                                        ‫• עקבו אחר ביצועי קמפיינים שיווקיים ותוכן דיגיטלי‪.‬‬

                                                             ‫‪28‬‬
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33