Page 24 - medorledor127
P. 24

‫משפחה‬

  ‫לפעמים תהליך הבנה זה יכול לקחת זמן‪ ,‬וזה‬‫סרוק אות‬             ‫האם הלקוחות‬
  ‫בסדר‪ .‬החשוב ביותר הוא לשאול את עצמנו‬                    ‫שלנו משקפים את‬
  ‫שאלות כנות כדי לבדוק האם אנו באמת חיים‬
  ‫לפי אותם ערכים שאנו מעוניינים שישקפו‬                        ‫הערכים שלנו?‬
  ‫אותנו‪ .‬ואז לקבל את הפידבק מהלקוחות שלנו‬
                                                                                               ‫מאת‪ :‬יהודית לוטואק‬
              ‫כדי לשפר ולהתקדם בעסק שלנו‪.‬‬
                                                          ‫ה לא סוד שכל עסק מתחיל ברעיון‪ ,‬אבל מה שמשמרז‬
‫בסופו של דבר‪ ,‬לקוחות הם כמו מראה שמשקפת לא רק את מי‬
‫שאנחנו היום‪ ,‬אלא גם את הפוטנציאל למי שאנחנו יכולים‬        ‫אותו‪ ,‬זו הדרך בה הוא מסתגל ומתקשר עם הלקוחות‬
‫להיות מחר‪ .‬הם יכולים לעזור לנו לצמוח‪ ,‬ללמוד ולשקף בצורה‬                                                   ‫שלו‪.‬‬

              ‫הטובה ביותר את הערכים שאנו מאמינים בהם‪.‬‬     ‫כל אחד מאיתנו מבקש לחוש גאווה במה שהוא עושה‪ ,‬ובמיוחד‬
‫אז תחשבו‪ ,‬האם הלקוחות שלכם הם אכן המראה של הערכים‬         ‫כשמדובר בערכים שאיתם אנו תופסים את העולם‪ .‬אבל‬
                                                          ‫השאלה היא‪ :‬האם אנו רואים את ההתנהגות הזו גם בלקוחות‬
                                                   ‫שלכם?‬
                            ‫יהודית לוטואק‪ ,‬האוכל כמשחק‬                                                        ‫שלנו?‬
         ‫‪[email protected] I 054-7388825‬‬           ‫בתור בעלי עסקים‪ ,‬אנחנו לעיתים מבקשים לראות בלקוחות‬
                                                          ‫יותר ממשהו מחוץ לעצמנו‪ .‬אנחנו רואים בהם המראה של‬
     ‫על המומחית‬                                           ‫הערכים שאנו מקדמים‪ .‬אם נבחין‪ ,‬למשל‪ ,‬שהלקוחות שלנו‬
                                                          ‫מחפשים תוצר ידידותי לסביבה‪ ,‬זה יכול לשקף על כך שהערך‬
   ‫לשיתופי פעולה בלחיצת כפתור‬                             ‫של אחריות סביבתית אכן תופס מקום ראשון בנושאים שאנו‬

                                                                                                      ‫מחזיקים לנכון‪.‬‬
                                                          ‫לעיתים‪ ,‬לקוחות שלנו מגיעים אלינו כי הם רואים את התמורה‬
                                                          ‫שאנו מציעים ואת האיכות האמיתית שמאחורי המוצרים או‬
                                                          ‫השירותים שלנו‪ ,‬שוב‪ ,‬זה מצביע על הערכים של מקצועיות‬

                                                                                     ‫ושאיפה למצוינות שאנו מנהלים‪.‬‬

                                                          ‫אבל איך אנחנו באמת מוודאים שאנו שולחים את המסר‬
                                                                                                       ‫הנכון?‬

                                                          ‫זה יכול להיות משימה מאתגרת‪ .‬הדרך אותה אנו בוחרים‬
                                                          ‫לתקשר‪ ,‬את השפה שאנו משתמשים בה‪ ,‬התמונות שאנו‬
                                                          ‫מראים‪ ,‬ואפילו הדרך בה אנו מתמודדים עם קשיים ומשוב‬
                                                          ‫מלקוחות – כל אלה משקפים את הערכים שאנו מייחלים‬

                                                                                                ‫להטמיע בעסק שלנו‪.‬‬

                                                                                                                   ‫‪24‬‬
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29