Page 36 - medorledor113
P. 36

‫עסקים וכלכלה‬

                                                               ‫שימור לקוחות‬

                                                               ‫מאת‪ :‬ציון זכות‬

‫המשפחה סוכם למכור את דירתו להוסיף את סכום המכירה לתיק‬          ‫ימור לקוחות הינו שמירת מצב קיים ומניעתש‬
                                                ‫ההשקעות‪.‬‬                              ‫עזיבה של לקוחות‪.‬‬

‫במסגרת ניהול התיק תבוצע משיכה חודשית שתשמש אותו עבור‬           ‫ישנם כללים יסודיים שהם אבן בוחן לארגון כאשר‬
                                        ‫המחייה בדיור המוגן‪.‬‬    ‫אתה מנהל לקוחות בחברה שנותנת שירות מתמשך ללקוחות על‬

‫בכך חסך הלקוח תשלומי ריבית של משכנתא הפוכה והפך לעוד‬                                                    ‫פני תקופה ארוכה‪.‬‬
                                             ‫שגריר עבורנו‪.‬‬
                                                                                                   ‫אציג מס׳ כללים‪:‬‬
                                     ‫סיכום‪:‬‬
  ‫שימור לקוחות הינו מתכון להצלחת העסק‪.‬‬                         ‫• לימוד והכרה של המתחרים בענף – להכיר אותם ושיטת העבודה‬
  ‫במידה והוא אפקטיבי יגרום לטיפוח נאמנות‬                                 ‫שלהם ולהבין מהם התנאים ללקוחות באותם ארגונים‪.‬‬
  ‫הלקוחות לחברה וימנע מעבר לחברות‬
                                                               ‫• הדרכת העובדים בכל המשמעויות וריענון הנהלים ולערוך בדק‬
                                  ‫מתחרות‪.‬‬                                       ‫בית בחברה לטיפול בתקלות ותלונות לקוחות‪.‬‬

           ‫על המומחה‬    ‫ציון זכות ‪ -‬סמנכ״ל ‪ -‬יועץ השקעות בכיר‬  ‫• שימור לקוחות מחייב לאורך כל הזמן קשר עם לקוחות‪ .‬לקוח‬
                       ‫רביד מילניום בע"מ – ניהול תיקי השקעות‬   ‫צריך להרגיש שאתה פנוי אליו ונמצא בקשר איתו על פני ערוצי‬
‫סרוק אותי‬
                      ‫‪[email protected] I 050-5989795‬‬                                ‫המדיה‪ .‬חובה להוכיח לו שהוא חשוב‪.‬‬
                                                                        ‫• לקוח קיים ‪ -‬תורם לך הרבה יותר מלקוח חדש שמגיע‪.‬‬

                                                                                ‫העיקרון המנחה הינו ששווה להיות לקוח שלך‪.‬‬
                                                               ‫הלקוח שלך ירגיש התייחסות ויישאר אצלך‪ .‬במידה ותתייחס אליו‪.‬‬
                                                               ‫תעניק לו הן שיחה כוללת או פגישה פרונטלית‪ .‬מבצעים ומתנות‬

                                                                        ‫מדי תקופה‪ .‬לקוח מרוצה יביא את החברים והמשפחה‪.‬‬

                                                                                                ‫דוגמא לשימור לקוח‬

                                                               ‫לקוח שמנהל תיק השקעות אצלנו שנים רבות התלבט ביחד עם‬
                                                               ‫בני המשפחה והחליט לעבור לדיור מוגן ולפיכך קיים צורך לשלם‬
                                                               ‫תשלום חודשי ולא ליפול לנטל על המשפחה‪ .‬בהתייעצות שלנו עם‬

                                                                                                                        ‫‪36‬‬
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41