Page 22 - medorledor105
P. 22

‫שיווק וקידום‬

‫‪welcome‬‬
‫‪to the club‬‬

‫מאת‪ :‬שירטל עמנו‬

                  ‫הפתרון הוא רשימת תפוצה‪.‬‬                    ‫עסקים קטנים בעיקר בתחילת דרכנו אנחנוכ‬
  ‫בעזרתה ניתן לפתח ולתמוך במערכת יחסים‬
  ‫שהמטרה העיקרית שלה היא לעזור לאותו אדם‬                     ‫לרוב עושים הכל לבד‪ .‬היינו שמחים לקבל עזרה‬
                                                             ‫חיצונית מאיזו מזכירה‪ ,‬איש שיווק או מכירות‪,‬‬
             ‫להכיר אותנו טיפה יותר בכל פעם‪.‬‬
                                                                                         ‫מה שבטוח דרושה עזרה‪.‬‬
‫יש את המייל לקראת החג‪ ,‬מייל של יום הולדת‪ ,‬מייל שמספר על‬
‫השקה קרובה למוצר חדש‪ ,‬מייל שמשתף על אתגר שאיתו אנחנו‬                              ‫היום נתמקד בעזרה הוירטואלית‪.‬‬
‫מתמודדים‪ ,‬בכל זאת אנחנו בסך הכל בני אדם וגם אנחנו חווים‬
‫אתגרים‪ ,‬מייל להרשמה לוובינר‪ ,‬סדרת טיפים מועילים‪ ,‬השמיים‬      ‫אני לא מתכוונת לרובוט שעונה על שאלות דרך המסנג'ר‪ ,‬אני‬
                                                             ‫מדברת על עזרה וירטואלית שהמטרה שלה היא לחמם את‬
                         ‫הם הגבול ‪ -‬רק צריך לבחור ולהתחיל‪.‬‬
                                                                               ‫הלידים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים‪.‬‬
                                          ‫מתחילים!‬
                                                                                              ‫איך עושים את זה?‬
‫נפתח את המחברת ונתחיל לכתוב‪ ,‬עם החזון של תמונת העתיד‬
‫לפנינו ותפריט עבודה עם חלוקה ברורה‪ ,‬כל שנותר הוא למצוא את‬                              ‫פותחים מחברת ומתחילים לכתוב‪.‬‬
                                                             ‫נכתוב את השלבים שהיינו מעבירים לקוח פוטנציאלי מהתחלה‬
                 ‫המערכת שתאפשר את השליחה האוטומטית‪.‬‬
                                                                                     ‫ועד לרגע שהוא משלם לנו לראשונה‪.‬‬
‫אם נתקלתם בקושי בכתיבה אנחנו פה לכל שאלה או ביצוע של‬         ‫אנחנו רוצים להיכנס לתוך הראש שלו‪ ,‬להבין מה הצורך שבוער‬
                                                  ‫העבודה‪.‬‬    ‫בו? מה הכאב שהכי מטריד אותו? על מה הוא צריך מענה מיידי?‬

                    ‫שירטל עמנו ‪ -‬סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל‬  ‫בדומה לתכנון תפריט בדיאטה אנחנו בוחרים את הימים ואת‬
                    ‫‪[email protected] 050-9444373‬‬                    ‫השעות להתנהלות אל מול אותם לקוחות פוטנציאליים‪.‬‬

                                                             ‫נבחר מתי לפתוח בתקשורת בשעות הבוקר‪ ,‬הצהריים‪ ,‬הערב‬
                                                                                                  ‫ולפעמים אפילו בלילה‪.‬‬

                                                              ‫איך אפשר לעשות את זה מבלי להתעסק בזה כל היום?‬

                                                                                                                      ‫‪22‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27