Page 22 - medorledor105
P. 22
שיווק וקידום
welcome
to the club
מאת :שירטל עמנו
הפתרון הוא רשימת תפוצה. עסקים קטנים בעיקר בתחילת דרכנו אנחנוכ
בעזרתה ניתן לפתח ולתמוך במערכת יחסים
שהמטרה העיקרית שלה היא לעזור לאותו אדם לרוב עושים הכל לבד .היינו שמחים לקבל עזרה
חיצונית מאיזו מזכירה ,איש שיווק או מכירות,
להכיר אותנו טיפה יותר בכל פעם.
מה שבטוח דרושה עזרה.
יש את המייל לקראת החג ,מייל של יום הולדת ,מייל שמספר על
השקה קרובה למוצר חדש ,מייל שמשתף על אתגר שאיתו אנחנו היום נתמקד בעזרה הוירטואלית.
מתמודדים ,בכל זאת אנחנו בסך הכל בני אדם וגם אנחנו חווים
אתגרים ,מייל להרשמה לוובינר ,סדרת טיפים מועילים ,השמיים אני לא מתכוונת לרובוט שעונה על שאלות דרך המסנג'ר ,אני
מדברת על עזרה וירטואלית שהמטרה שלה היא לחמם את
הם הגבול -רק צריך לבחור ולהתחיל.
הלידים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים.
מתחילים!
איך עושים את זה?
נפתח את המחברת ונתחיל לכתוב ,עם החזון של תמונת העתיד
לפנינו ותפריט עבודה עם חלוקה ברורה ,כל שנותר הוא למצוא את פותחים מחברת ומתחילים לכתוב.
נכתוב את השלבים שהיינו מעבירים לקוח פוטנציאלי מהתחלה
המערכת שתאפשר את השליחה האוטומטית.
ועד לרגע שהוא משלם לנו לראשונה.
אם נתקלתם בקושי בכתיבה אנחנו פה לכל שאלה או ביצוע של אנחנו רוצים להיכנס לתוך הראש שלו ,להבין מה הצורך שבוער
העבודה. בו? מה הכאב שהכי מטריד אותו? על מה הוא צריך מענה מיידי?
שירטל עמנו -סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל בדומה לתכנון תפריט בדיאטה אנחנו בוחרים את הימים ואת
[email protected] 050-9444373 השעות להתנהלות אל מול אותם לקוחות פוטנציאליים.
נבחר מתי לפתוח בתקשורת בשעות הבוקר ,הצהריים ,הערב
ולפעמים אפילו בלילה.
איך אפשר לעשות את זה מבלי להתעסק בזה כל היום?
22