Page 22 - medorledor01
P. 22
‫סמלים בטארוט לחג השבועות‬ ‫מספרים טובים ומספרים רעים‬
‫מאת‪ :‬ליטל אסיף ‪ -‬צחוק קלפים ומודעות‬ ‫מאת‪ :‬דבורה רוטמן "לגעת במספרים"‬
‫האם חרצית או ורד הם פרחים טובים או רעים?‬
‫לכבוד חג השבועות שהוא גם חג מתן תורה חשבתי להביא‬
‫בפניכם סמלים מהיהדות ומחג השבועות בקלפי הטארוט‪.‬‬

‫ההתייחסות שלי היא לסוג טארוט שנקרא ריידר‪.‬‬

‫הצבע הלבן בקלפים מופיע הרבה ובדרך כלל המשמעות‬
‫שלו היא טוהר‪ ,‬צחות זהו סמל לעצמה עליונה‪ .‬לבן מסמל‬
‫איך אפשר להתעלות מעל ה"אגו" שטבוע באדם‪ .‬זהו סמל‬

‫לזיכוך הנשמה‪.‬‬

‫– מופיע לא מעט כסמל בקלפי הטארוט ומפורשרימון‬ ‫ומה לגבי מספרים‪ ,‬האם יש מספרים טובים או רעים? על‬
‫כפריון‪ ,‬שפע‪ ,‬יופי‪ ,‬חכמה‪ ,‬יצירתיות ומעמד רם‪.‬‬ ‫פי הנומרולוגיה‪ ,‬העוסקת במשמעויות שיש למספרים מ‪-‬‬
‫‪ 1‬עד ‪ ,9‬לכל מספר יש משמעות ותכונות משלו‪ .‬האבחון‬
‫– נמצאת גם היא בקלפי הטארוט ומסמלת שפע‪,‬חיטה‬ ‫של האדם בשיטה הנומרולוגית נעשה על ידי שימוש בשמו‬
‫צמיחה‪ ,‬קשר לאדמה ועשייה‪.‬‬
‫ובתאריך הלידה שלו‪.‬‬
‫– מופיע בחלק מהקלפים ומסמל ידע‪ ,‬עצמה‪ ,‬מנהיגות‪,‬גפן‬
‫גדילה‪ ,‬עצמה כלכלית‪ ,‬שמחה ומגוון אפשרויות‪.‬‬ ‫לא כולם מבינים בדיוק מהו טיבה של תורת המספרים‪,‬‬
‫ואני רוצה לספר על מקרה שבא להפריך את הדעות‬
‫– מופיעה אף היא בקלפים ומסמלת את המעשיות‪,‬תאנה‬ ‫המוטעות על מספרים 'טובים ורעים'‪ .‬פנתה אלי אישה‬
‫תובנות והתבוננות פנימית‪.‬‬ ‫צעירה שהוברר לה שאני נומרולוגית ושאלה‪“ :‬אני מספר‬
‫‪ 7‬ואמרו לי שזה מספר לא טוב‪ ,‬מה את אומרת?” היא‬
‫– מופיע בהרבה מהקלפים בעיקר עלי זית שמסמלים‪,‬זית‬ ‫הוסיפה שהיא עובדת חרוצה‪ ,‬בתחום ההייטק אך לעתים‬
‫חוזק‪ ,‬מנהיגות‪ ,‬עצמה‪ ,‬מעמד רם ואצילות‪.‬‬ ‫היא מרגישה לא מובנת‪ ,‬מעדיפה לעבוד לבד 'רחוק‬
‫מהפטפטת'‪ ,‬דבר שמאפשר לה להתרכז בעבודתה אך‬
‫– מופיע בחלק קטן מהקלפים מסמל בעיקר דבריםתמר‬ ‫לא תמיד מתקבל בהבנה על ידי חבריה‪ .‬החמאתי לה על‬
‫נסתרים חיוביים שאינם גלויים‪.‬‬ ‫כשרונה ועל ייחודה‪ .‬ויעצתי לה כפתרון לחבור לעמיתיה‬
‫המילה 'תורה' מופיעה בכמה קלפים ומסמלת בעיקר חיבור‬
‫לעבודה בזמנים המתאימים לה‪,‬‬
‫לכח עליון‪ ,‬עצמה‪ ,‬דברים נסתרים וחיבור לאינטואיציה‪.‬‬
‫סיפור קטן זה יכול להמחיש‪ ,‬כי בכל מספר יש טוב ורע‪.‬‬
‫אחת ממטרות הנומרולוגיה היא לסייע לאנשים בזיהוי‬
‫תכונותיהם וסיבות להתנהלותם המסויימת‪ ,‬ובאמצעות‬

‫האבחון להעלות את מודעותם להתנהלות נכונה יותר‪.‬‬

‫למאמרים נוספים‬ ‫למאמרים נוספים‬
‫סיקרו את הקוד‬ ‫סיקרו את הקוד‬

‫‪22‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27