מי המראה שלי?

זוג מסתכל אחד על השני במראה

מכירים את זה כשאתם נכנסים לחדר מלא אנשים והחיוך שלכם מצליח להדביק אחרים בסביבתכם? או שנתקלתם ברגעים שבהם חוסר תשומת לב קל מצידכם גורם לתגובה רגשית עזה מצד ילדיכם?

זהו רק קצה הקרחון של הכוח העצום שביכולתנו להשפיע על הסביבה, ועוד יותר מענייןעל התובנות שאנחנו יכולים לגלות על עצמנו דרך אותה השפעה.

המראות שבחיינו, הן בזוגיות, ההורות, ובוודאי בעולם העסקים, הן לא רק עצמים המחזירים אור, אלא חלונות להבנה עמוקה יותר של מי שאנחנו ואיך אנחנו משפיעים על העולם סביבנו. דרך ההתבוננות בתגובות של אחרים אלינו, ניתן ללמוד על הכוח החבוי בתוכנו להניע שינויים, לטוב ולרע.

לפעמים כשלקוח בעסק מגיב באופן שלילי, זהו רגע שאני עוצרת ובודקת: מה אני יכולה ללמוד מזה? האם זהו הזמן לבחון מחדש את האסטרטגיה שלי, המוצר או השירות שאני מציעה? מצד שני, כשהשיווק מצליח ואני זוכה לתגובות חיוביות, זהו אות על מה שעובד היטב ועל הכיוונים שכדאי לי להמשיך ולפתח.

כל אחד מאיתנו הוא מראה ומושפע מהמראות שסביבו, בין אם זה בבית, בקרב חברים או בעבודה. השאלה היא, האם אנו מודעים לתמונה שאנו משדרים? מה אנחנו בוחרים להיות?

אז איך אנחנו יכולים להבטיח שאנו משדרים את המסר הנכון?

תרגול המודעות של "שלושת השאלות" יכול להנחות אותנו: מה המטרה שלי? איך אני רוצה להרגיש? ואיך אני יכול/ה להשפיע חיובית? זהו מפתח להיות נוכחים ומשפיעים בחיוב על האנשים והמצבים בחיינו. התחילו עכשיו, ותהיו השינוי שאתם רוצים לראות בעולם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן