חשיבות שם האדם

זוג מאושר מביט על התינוק

שמו של האדם הולך לפניו ומהווה מקור כוח וגאווה. כיצד אנחנו בוחרים שם לתינוק?

בעבר נהגו לתת שם לרך הנולד על שמו של אדם שעדיין חי או מי שכבר מת כדי לכבד את האנשים ולשמר את זכרם, יש לא מעטים שממשיכים כך עד היום, שמי הוא אסתר על שם סבתי זצ"ל. כיום, יש שבוחרים שמות מקוריים שמוצאים חן בעיניהם או שמסמלים עבורם משהו חשוב. לעיתים נשמע הורים אומרים "כשראינו אותה ידענו שהיא…"

כשנולד בני הבכור קראנו לו ערן כי במשך ההריון הרגשתי אותו כל הזמן בתנועה, אפילו דרך הבטן ההריונית ניתן היה להבחין כל הזמן בתזוזה. לבני האמצעי קראנו עומר כי הוא נולד בתקופת העומר ובנוסף מצא חן בעיננו שהשם שלו יתחיל באותה האות כמו של של ערן. לבת הזקונים שלי הענקנו את השם עדי. לקחתי שתי אותיות משמו של אבי זצ"ל יחד עם האות ע בתחילת המילה והרכבתי את השם שלה. ואכן עם השנים גיליתי שעבורי היא אכן תכשיט קסם.

זה מסע בחירת השמות במשפחתי, איך בחרו לכם את שמכם? איך אתם בחרתם שמות לילדים שלכם?

יש אנשים המבקשים מנומרולוגית שתבדוק את התאמת השם ויש כאלה שהולכים להתייעץ עם הרב ויש את אלה שבוחרים ומחליטים שזה השם על פי האינטואיציה שלהם.

עד פה שוחחנו על בחירת שמות קוגניטיבית ברמה הארצית, עכשיו אני מבקשת לעבור לידע הרוחני שרכשתי במשך שנים וגם בו יש הסבר רחב על בחירת שמות.

על פי הגישה הרוחנית הרך הנולד הוא שבוחר את שמו לפני לידתו. נשמע מוזר? מיד מגיע ההסבר.  אנו מאמינים שאנו בוחרים את השם של הרך הנולד אך על פי הגישה הרוחנית אנחנו מקבלים תשדורת מהעובר שמכתיב לנו את שמו. ולמה?  כי בשם נמצא הכוח שהוא זקוק לו בכדי לעשות את דרכו בחייו אלה. יש כאלה שיקראו לזה תסריט חייו או קארמה ואולי אפילו ייעוד. 

אולי ברגע זה הרמתם גבה וזה בסדר, הרי היופי בעולם הוא שכל אחד יכול להאמין בדבר אחר.

שם הילד/ה מורכב מאותיות ולאותיות ומילים יש הרבה עוצמה. האות הראשונה בשם היא כמו קטר שמובילה את האותיות הנוספות והן אותו כוח שיש לרך הנולד, ועם הזמן לילד ולאדם הזקוקים לו.  בכל פעם שאנו קוראים למישהו בשמו המלא מופעלת האנרגיה בתוכו ומאירה לו את הדרך.

ברוב המקרים אנו פונים לאנשים או לקרובים בשמות חיבה או כינויים ולפעמיים גם אדוני או גברתי, גם זו דרך פנייה. כדאי לזכור שהשם יוצר משהו טוב באחר וזו הסיבה שכדאי לפחות פעם ביום לקרוא לו בשמו המלא. אני מניחה לפניכם את הידע שלי בנושא וכל אחד מכם יעשה בו כאוות נפשו.

שוב הזמנתי אתכם לביקור במסע הרוחני שלי, שעבורי יצר בי שינוי לטובה. מקווה שהארתי בכם זווית ראיה חדשה.

שתפו את הפוסט

תגובה אחת

  1. פייגי גלזומיצקי הגב

    שונאת את השם שלי, ואמא לא נתנה לי לעברת אותו. מתנחמת על הציפור שבו, התחלתי לעוף על עצמי, מתאים לי.

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן