כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות פברואר 2022

גאון בכלוב הצגה

גאון בכלוב- הקאמרי

דרמה קומית מתעתעת- יורם גרניט, כוכב טלויזיה ענק עם "פה גדול" נמצא בשפל של חייו: אשתו זרקה אותו מהבית משום שמאסה בבגידות שלו ותעשיית הבידור זרקה אותו משום שמאסה בקפריזות שלו. מפגש מפתיע עם ויקי, מעריצה נלהבת שמזמינה אותו לביתה, ועם יונתן, אחיה הגאון שנמצא על הספקטרום, מוליד במוחו של יורם רעיון גדול לשעשועון מטורף שיחזיר אותו אל המסך הקטן. כעת הוא חייב להתקרב ליונתן ולאמן אותו ואף להתמודד עם השיגעונות שלו מחד ועם החיזורים של אחותו מהצד השני. כך מתפתח משולש יחסים סבוך שבו כולם מוכנים למכור את נשמתם רק כדי לחיות את החלום. משתתפים: עמוס תמם, עירית קפלן, שוהם שיינר, דויד בילנקה, גל סרי. בימוי: עמית אפטה.

יום חמישי 3.2.22 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪. הצגה נוספת ביום שבת 5.2.22 בשעה 20:30.

 

רשף לוי במופע סטנד אפ

היוצר של "הבורר", "אהבה קולומביאנית" ו"איים אבודים", "לצוד פילים" זוכה פרס התיאטרון על ההצגה "החולה ההודי", אחד הסטנדאפיסטים המובילים בשנים האחרונות בארץ.
במופע אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש, הוא בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שנייה אחרי החתונה.
רשף מגלה לקהל איך זה להיות חצי תימני, למה אמא שלו התעקשה כל השנים לגלות מי הדליק את הדוד ועוד…במופע רשף מתגלה כמאלתר מחונן, מצליח להפוך כל מופע לאירוע מיוחד שלא חוזר על עצמו אף פעם.
כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה, ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.

יום שבת 5.2.22 בשעה 21:30, אולם עינן עזריאלי. מחיר: 125 ₪.

 


מארינה מקסימיליאן

מארינה מקסימיליאן במופע להקה בלתי נשכח ומהפנט עם מיטב הרפרטואר שלה מכל התקופות –עמוק בטל, 1990, Hurricane, Tango, Glow now והשירים החדשים שנכנסו ללב -בוער בי השינוי, ביחד, אמא.

יום חמישי 10.2.22 בשעה 21:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר:149-169 ₪.

 

 

מני עוזרי מופע סטנד אפ

שנון וקורע מצחוק, שלא יורד נמוך וסוחף עד דמעות! 
השנינות, ההגשה, התחכום וכשרון המשחק, מיתגו את מני עוזרי כאחד ממופעי הסטנד אפ המובילים בישראל. קטעי הסטנד אפ שלו ביוטיוב הפכו לתופעה, המון בזכות כישרון ייחודי והומור איכותי.

יום שבת 12.2.22 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 125 ₪.

 

מה קשור מופע סטנד אפ

מופע בידור בהשתתפות אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי. בידור נונסנס מקורי ואיכותי למגוון הרחב של סוגי האוכלוסייה, החומר הוא פרי עטם ועד כמה שיד הדמיון רק יכולה להגיע, רצף של הפתעות לא צפויות לאורך שעה ועשרים דקות של טירוף!

יום שבת 19.2.22 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 140 ₪.

 

תרבויות מבעד לעדשה "ברוכים הבאים לצפון"

הסרט הצרפתי המצליח ביותר בהיסטוריה של הקולנוע הצרפתי, עם יותר מ20,000,000 צופים. פיליפ אברמס הוא פקיד דואר בעיירה דרומית בצרפת, סלון דה פרובנס, אשתו ג'ולי הנמצאת כמעט תמיד על סף דפרסיה ממררת את חייו. כדי לעודד אותה מנסה פיליפ לרמות את מעסיקיו ולקבל משרה באחת מעריי הריביירה הצרפתית. כשמעשיו מתגלים הוא נענש ונשלח לאחת הערים הצפוניות. כמו צרפתים דרומיים רבים, משפחת אברמס גם היא מגלה יחס קר וצונן לצפון ולתושביו, הקור, הצרפתית המשונה, הדיאלקט הבלתי מובן הנקרא "שטי" גורמים לכך שפיליפ יוצא אל הקור הגדול לבד. אבל כאן הוא פוגש חבורה של עובדים חביבים, בראשם הדוור המקומי אנטואן והסיוט הופך חוויה נעימה. איש בבית לא מוכן להאמין לו שהוא נהנה במקום החדש. בסדרה של שקרים, תעלולים, והמצאות הוא בונה לג'ולי את העולם שהיא מאמינה בו, כמה נורא בצפון …עד שהאמת תתגלה. מרצה: רון פוגל

יום שלישי 22.2.22 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 70-99 ₪.

 

רביטל ויטלזון יעקבס מופע סטנד אפ

סטנדאפ להורים עייפים על רומנטיקה לאור נרות אקמולי, הריונות, ילדים, דיאטות, זומים וסליים. רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטצאפ של הגן, אמא לחמישה ואמנית זילוף בכוסמין. והיא רוצה להזכיר לכם: שאין ילד רע, יש ילד שאמא שלו רעבה.

יום רביעי 23.2.22 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 119-150 ₪.

 

ערן זרחוביץ' מופע סטנד אפ

ערן זרחוביץ׳, מהקומיקאים האהובים ביותר בישראל ״ארץ נהדרת״, ״הפרלמנט״, ״טייכר וזרחוביץ׳״ יוצא לראשונה במופע סטנד אפ חדש, מצחיק ושנון.
כתיבה: ערן זרחוביץ׳, אסף שלמון.

יום שישי 25.2.22 בשעה 22:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 140 ₪.

 

 

איילת איידלברג – "אהבתה מרתיחה את מי האמבט"

יפן | סרט: "אהבתה מרתיחה את מי האמבט"  –  הרצאה: החיים כחישול על החינוך ועל הקשיחות, על הריחוק הרגשי ועל ההתמודדות. עולם המשפחה והחינוך ביפן מכין את הילדים אל עולם העבודה והחיים שדורשים מאמץ והקרבה. כיצד בנויה המשפחה היפנית ומהי חלוקת התפקידים שבין ההורים? מדוע כה מועטה הקירבה הפיזית והרגשית? על אילו ערכי יסוד מחנכים את הילדים בגן ובבית הספר וכיצד ערכים אלו יצרו את האימפריה הכלכלית הגדולה של יפן המודרנית?

יום שבת 26.2.22 בשעה 17:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 75-90 ₪.

 

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן